Ja en dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij de nos en eurosport wel alleen maar Gesink
Moet je gewoon even oplettenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee klopt maar nu denk ik vaak van waar zijn die nederlanders ?
Degenkolb in elk geval in een groep op achterstand, de rest weet ik niet...quote:
Gaat iedereen losrijden in de afdaling.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink laat zometeen zijn beruchte eindspurt zien.
Demarreert in de afdaling.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft leren dalen toch? gewoon een solotje doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iig Kruijswijk ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Mannetje of 30 voorop met alle grote kanshebbers. Nederlanders Gesink en ??.
Zo'n slechte daler is Wiggins ook weer nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nibali pakt wiggins zo op zn zwakke afdaalkunsten denk ik
witte trui is wel mooi, maar die gaat navardauskas wel pakken zoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kelderman is toch niet gekomen als kopman anders had ie zich wel kapot gereden
Nibali is iig erg sterk daarinquote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zo'n slechte daler is Wiggins ook weer niet
Waarom zouden ze dat niet dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Felagund het volgende:
Op de ticker van Sporza wordt Gesink wel gewoon genoemd.
Dit werd in het vorige topic of begin van dit topic gesuggereerd.quote:
15,1quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Hoe ver nog? Dan weet ik of haasten nut heeft
Ongeveer 350 keer hard gevallen in belangrijke wedstrijden denk ik?quote:
15.1 km.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:04 schreef 99.999 het volgende:
Hoe ver nog? Dan weet ik of haasten nut heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |