Is weer eens wat anders dan dikke homo's tegen bitches.quote:
Mooi zo. Dan zijn we net terug uit Venetië.quote:
NOOOOO, dan zijn wij juist net een paar dagen wegquote:
Haha je mist heus niet de finale als je een paar dagen weg bentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Masterchef Australia is de enige en echte masterchef.
De rest haalt het niet bij het niveau, de kandidaten, de lokatie en de gezellige onderlinge sfeer
[..]
NOOOOO, dan zijn wij juist net een paar dagen weg
Als we dan terug komen kunnen we vast net zien wie de winnaar is
Kut zegAl had ik dat wel al verwacht.
Niet eens. UK is zo saai juist omdat alles zo kortaf gaat. Je leert niemand kennen. Ze zeggen alleen allemaal 'I want this so bad' en dat was het. AUS is nog leuke tv, zonder het overdreven gedoe van US versie met G. Ramsey.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:00 schreef borisz het volgende:
Gewoon dit topic niet bezoeken
Overigens Masterchef UK>Australie omdat het emo-gehalte in de UK beperkt wordt tot een beetje in de finale en het vooral over koken gaat.
Paar dagen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha je mist heus niet de finale als je een paar dagen weg bent
Ja. Gewoon via de torrentboer. 9 juni is de datum dat het in Australie begintquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef Rebbedebje het volgende:
Staan de afleveringen eigenlijk ook online?
3 weken aan afleveringen redt mijn recorder vast niet
Ja ik las 9 juni, dus ging er gelijk van uit dat er de nl start mee werd bedoeldquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:22 schreef Jeroen1990 het volgende:
Reken voor Nederland zeker maar maandje of 2 erbij hoor.
Net5 start waarschijnlijk net als het in AUS afgelopen is. Je mist niks dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:56 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja ik las 9 juni, dus ging er gelijk van uit dat er de nl start mee werd bedoeld
Yeey![]()
Van facebook.quote:It's official, folks! The next series of MasterChef Australia begins at 7.30 on Sunday June 2!
Feast on our first look here:
zolang de bitches niet van die overtuigde vegetariers zijn, heb ik er geen probleem mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dikke homo's tegen bitches.
Nee, vandaag!quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:50 schreef golfer het volgende:
De eerste aflevering is op de gebruikelijke plek al te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:39 schreef golfer het volgende:
Dat was weer een leuk begin.EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En lijkt me een heerlijke taart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben gewonnen.
Volgende week is het kidsweek.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Op Internet zijn ze te vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb eerdere seizoenen gewoon op tv gekeken als ze in NL werden uitgezonden, maar waar zou ik kunnen kijken als ik het nu al wil zien?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen een jury haalt het bij de knuffelbare Gary, George en Matt
Die laatste MasterClass met Maggie Beer waarbij Maggie Gary 'George' noemt.
'It's Gary, it's ok Barbara'
Volgens mij is pork loin gewoon varkenshaas.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef paardenmeisjes het volgende:
Waar kan je zo'n 'pork loin' krijgen als wat Maggie maakte? Dat ziet er altijd zo lekker uit, maar als ik het vertaal kom ik op haaskarbonade uit, en dat wordt heel anders gesneden dan die pork loin, lijkt wel. Of is dat gewoon bij de slager te halen? En hoe heet het dan?
Nee het is een anders tuk van het varken met dik spek erop.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Selestha het volgende:
Volgens mij is pork loin gewoon varkenshaas.
Ooooh nu zie ik het je hebt gelijk, volgens mij maken ze hier rollades van dat vlees. Fricandeau achtig?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee het is een anders tuk van het varken met dik spek erop.
In Denemarken eten ze het met kerst en heet het fleaskesteg.
Een soort babipangang=achtig.
Kijk nu naar afl. 10 en lach me rot om dat Olli B. Bommel pak dat Matt Preston aan heeft. Dat geruite geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was te nieuwsgierigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:21 schreef Selestha het volgende:
Yeah!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Niet erg. Was geen potentiële winnaar.quote:
De haas en de lende overlappen elkaar een beetje, als je een haaskarbonade bij de slager besteld , krijg je een stukje varkenslende.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Sorella het volgende:
Als je pork loin letterlijk vertaalt is het varkens lende dat zit ergens aan het eind van de rug, boven de bil (als ik het plaatje goed bekeken heb). De slager zal het vast wel weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef golfer het volgende:
nee niet, vond haar geen teamplayer vandaag maar een viswijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens de vijg/gorgonzola lijkt me lekker!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze werd al Gordon Ramsay genoemd. Maar ik vond haar wel goed de leiding overnemen. Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nee niet, vond haar geen teamplayer vandaag maar een viswijf.
Jakkes..vega en dan nog gorgonzola ook.quote:Overigens de vijg/gorgonzola lijkt me lekker!
Idd, kun je t na Portugal nu nog een keer kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja, het is de herhaling van seizoen 3, wel dubbele afleveringen though
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef golfer het volgende:
Wij kijken seizoen 5 online of via downloads. We zijn nu aangeland bij aflevering 18.
Wat in Nederland op de TV wordt uitgezonden zijn herhalingen van oudere seizoenen.
Ik kwam er ook achterquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja, het is de herhaling van seizoen 3, wel dubbele afleveringen though
ditquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef Sorella het volgende:
Die kan alleen maar oosters koken en daarom hebben ze ook verloren.
Ik sla de Masterclasses meestal over. Vind daar nog steeds het minste aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen MasterClass
Hoewel ik het voorgaande jaren het meest stomme vond vind ik het nu bijna het meest leuke aan MasterChef
Ik ook niet. Ergerde me al een tijd aan die persoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef golfer het volgende:
Ben niet treurig om de persoon die nu naar huis ging na de eliminatie.
Ik wist niet dat jij homo was. Hm.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:56 schreef golfer het volgende:
Overigens slaat mijn gaydar nogal veel uit bij die Vern.
Jij toch ook?quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef golfer het volgende:
Ben niet treurig om de persoon die nu naar huis ging na de eliminatie.
Ja, er zaten er wel een paar bij die er erg lekker uitzagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Selestha het volgende:
Leuke gerechtjes voorbij zien komen vandaag
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er zaten er wel een paar bij die er erg lekker uitzagen.
En heerlijk weer dat die 2 vreselijk eigenwijze mensen weer in de eliminatie van morgen terecht zijn gekomen.
Ik ook niet en die Kelty is net zo erg. Wat een eigenwijze drol.quote:
Ja, die leken mij ook wel lekker, maar dan in mijn geval zonder geitenkaas erin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde die ultrahete chili poppers wel proberen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Sorella het volgende:
Wat heeft die neha een lelijke ogen, ik verwacht elke keer weer dat ze eruit ploppen
Ik neem aan de je Lynton bedoelt?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Selestha het volgende:
Tot zo ver is Lington echt mijn absolute favoriet; en Vern, Daniel en Lucy heb ik nog nooit iets echt slechts zien koken.
Ja, vind ik ook. Maar op grond van wat er vandaag gepresteerd werd wel.quote:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef golfer het volgende:
Wat een gave opdracht vandaag met die Alfa's.
Terechte winnaars.
En nu maar hopen dat morgen 1 van de 2 minsten er eindelijk uitvliegt.
(jammer dat het geen dubbele eliminatie kan zijn).
Net gekeken en ik ben blij dat die overdreven jankbal eruit is. Maar de ander mag er ook wel uit van mij. Presteert iedere keer ondermaats. Best knap eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Sorella het volgende:
Jammer dat de verkeerde eruit is.
Kwam er gisteren achter dat je via je tablet ook torrents kan downloaden dus vanavond in mijn luie stoel masterchef gekeken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja want diegene mag met Richie kokenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Sorella het volgende:
Potvolblomme eerst was hetmaar nu is het
, zal je zien komt
weer terug
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:51 schreef golfer het volgende:
Bah, eigenlijk...Ik wil em wel hoor. Jum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Liliana terugkomt. Wmb de beste in de competitie. En haar partner Lynton is een mooie Aussie
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Totem ontbrak ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik miste er een trouwens bij de geelimineerden; die vrouw die opera zong?
Maakte hij niet die Salt & Pepper squid gisteren?quote:
Nee, dat was Vern, samen met Nicky:quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maakte hij niet die Salt & Pepper squid gisteren?
achterbaks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, laat dat achterbakse wijf, die Samira, er maar snel weer uit gaan.
Het enige wat ze op haar repertoire heeft staan zijn Midden-Oostengerechten. Iets anders kan ze niet.
Rishi redt zich ook zonder immuniteitsspeldje wel.
Ja. In de aflevering van zondag probeerde ze Rishi iets in de schoenen te schuiven terwijl ze zelf een fout had gemaakt.quote:
Nee dat is niet wat er gezegd is hoor. aan het eind bleek dat er dus meer saus op het bord had moeten zitten. Samira zei dat er niet teveel saus op moet zitten, dus is idd haar fout en heeft ze ook toegeven hoor (hoezo achterbaks?) en rishi had dus een fout met die rijst gemaakt omdat hij zei dat er een bepaalde rijst gebruikt moest worden. "one on me and one on him" zei ze nog aan het eind. dus nogmaals hoezo achterbaks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. In de aflevering van zondag probeerde ze Rishi iets in de schoenen te schuiven terwijl ze zelf een fout had gemaakt.
De manier waarop ze het zei.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:51 schreef dude1986 het volgende:
Nee dat is niet wat er gezegd is hoor. aan het eind bleek dat er dus meer saus op het bord had moeten zitten. Samira zei dat er niet teveel saus op moet zitten, dus is idd haar fout en heeft ze ook toegeven hoor (hoezo achterbaks?) en rishi had dus een fout met die rijst gemaakt omdat hij zei dat er een bepaalde rijst gebruikt moest worden. "one on me and one on him" zei ze nog aan het eind. dus nogmaals hoezo achterbaks?
dat kan en mag, maar ga geen woorden gebruiken die gewoon niet kloppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zei.
Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan haar en haar beperkte repertoire.
Dat maak ik nog altijd zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:18 schreef dude1986 het volgende:
dat kan en mag, maar ga geen woorden gebruiken die gewoon niet kloppen.
[ Bericht 18% gewijzigd door dude1986 op 23-07-2013 21:23:29 ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:29 schreef Sorella het volgende:
Erg moeilijke opdracht vandaag en terechte winnaars.
Poef.....gone! ©golfer
Klopt ook wel, ze zal de competitie niet winnen denk ik. Ik vind Liliana heel goed en een kanshebber voor de titel (als ze er weer in komt). Rishi en Emma ook eigenlijk. gaat spannend worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ach, ze is niet heel slecht, maar ze kan niet goed genoeg meekomen.
Ik vond het zo not fair dat ze weg moest om haar taart. Het was een gewoon een goede taart.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Liliana verdient het om terug te komen.
Niet voor niets zijn de deelnemers bang voor haar.
Komt ze terug, eindigt ze zeker weten in de top 3.
Kinderpartijtjetaart...niet echt Masterchef-waardig en ook nog een beetje mislukt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef dude1986 het volgende:
Ik vond het zo not fair dat ze weg moest om haar taart. Het was een gewoon een goede taart.
Heb wel meer dingen gezien die de show niet echt waardig waren. Maar goed, het is een goede kandidate en hoop dat ze er weer in komt. Van de vier die over zijn hoop ik dat zij of Samira weer terug komen. Zwetende Nick mag zekers naar richting huis en van Xavier heb ik te weinig gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderpartijtjetaart...niet echt Masterchef-waardig en ook nog een beetje mislukt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:43 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef dude1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrale troost: die immuniteitsspeld zit bij de juiste persoon.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
En ja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrale troost: die immuniteitsspeld zit bij de juiste persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dude1986 op 24-07-2013 22:54:39 ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:58 schreef egeltje1985 het volgende:
LOL, op de masterchef facebook:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]En waarom post je de helft van de opmerking?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zegt met andere woorden dat ze beide iets fout gedaan hebben. Dat is wat ze zegt. je maakt er iets negatiefs van omdat je haar niet mag, net als gisteren met je opmerking die nergens op gebaseerd was. En dan nog dat ze alleen maar goed is in gerechten van een bepaalde keuken. het zal me niets verbazen als het om haar hoofddoekje gaat. vanaf nu reageer ik ook niet meer op je posts. doegdoeg![]()
weirdo
I know, dat zei ik gisteren ook. Blijft niet heel lang. Ik denk dat de pindragers sowieso in de top 3 komen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet dat diegene het niet lang gaat volhouden.
Zo jammer voor Liliana dat deze challenges in duo's moesten. Zij is de beste van iedereen daar.
De manier waarop iemand iets zegt is misschien ook wel eens bepalend en de blik erbij ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef dude1986 het volgende:
En waarom post je de helft van de opmerking?!
Ze zegt met andere woorden dat ze beide iets fout gedaan hebben. Dat is wat ze zegt. je maakt er iets negatiefs van omdat je haar niet mag, net als gisteren met je opmerking die nergens op gebaseerd was. En dan nog dat ze alleen maar goed is in gerechten van een bepaalde keuken. het zal me niets verbazen als het om haar hoofddoekje gaat. vanaf nu reageer ik ook niet meer op je posts. doegdoeg![]()
weirdo
Ja ik vind het dit jaar ook een beetje apart allemaal. Ik snap niet waarom die 3 er nog in zitten. Liliane en Pip zijn veel beter dan zij zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 05:37 schreef Selestha het volgende:
Het was eerlijker geweest als de besten van beide groepen gewonnen hadden, dus Rishi en Liliana. Nu vind ik het oneerlijk verdeeld, weggestuurd worden over het beste gerecht van de dag en winnen op de kracht van een ander vind ik vreemd en niet wat ik van Masterchef AU gewend ben.
Ik heb niet direct een probleem met Samira, ze is niet de enige in de groep die nogal een one trick pony lijkt. Ik vind de selectie van dit jaar sowieso matig, en kan ook niet begrijpen dat Noelene, Neha en Kelty er nog steeds zijn.
ik zag het idd, ze mogen elkaar echt niet haha.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:11 schreef RobinFriday het volgende:
Als Samira Rishi nou even bedankt dat hij haar terug de competitie in heeft geholpen, maar nee hoor ze vliegt meteen naar de anderen toe...
er wordt naar een bepaalde conclusie toegewerkt hoor. de meest interessante deelnemers worden "geholpen" in kookshows kun je als kijker toch niet beoordelen hoe het smaakte. bijv Billy kwam terug om aziatische kijkers te trekken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ja ik vind het dit jaar ook een beetje apart allemaal. Ik snap niet waarom die 3 er nog in zitten. Liliane en Pip zijn veel beter dan zij zijn.
Ja idd, had hier laatst nog een discussie over met een vriendin. Ben het helemaal met je eens. Kijkcijfers daar draait het uiteindelijk om. Daniel en Lynthon zijn de zogenaamde mooiboys, en daarom zullen zij er nog in blijven. Masterchef Australia, zeeer leuk om naar te kijken, maar de juryleden zijn gefocust op uiterlijk, dramaverhalen en tranen van de deelnemers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
er wordt naar een bepaalde conclusie toegewerkt hoor. de meest interessante deelnemers worden "geholpen" in kookshows kun je als kijker toch niet beoordelen hoe het smaakte. bijv Billy kwam terug om aziatische kijkers te trekken.
Als je het nu over seizoen 3 hebt; er moest er een weg omdat diegene contact had gezocht met de buitenwereld en gezien de regels van Masterchef moest de laatst geelimineerde terugkomen. Dat heeft niets te maken met Aziatische kijkers.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:04 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
er wordt naar een bepaalde conclusie toegewerkt hoor. de meest interessante deelnemers worden "geholpen" in kookshows kun je als kijker toch niet beoordelen hoe het smaakte. bijv Billy kwam terug om aziatische kijkers te trekken.
Ik vond dat ook vreemd, waarom dan pas en niet gewoon tijdens selectie. En idd dan had toen gewoon een ronde/strijd moeten komen om 1 deelnemer terug te krijgen OF de laatst geëlimineerde.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je het nu over seizoen 3 hebt; er moest er een weg omdat diegene contact had gezocht met de buitenwereld en gezien de regels van Masterchef moest de laatst geelimineerde terugkomen. Dat heeft niets te maken met Aziatische kijkers.
Alleen vind ik wel dat toen die ene man vanwege zn blessure weg moest ze dan ook de laatst geelimineerde terug moesten halen.
Lynthon een mooiboy?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef dude1986 het volgende:
[..]
. Daniel en Lynthon zijn de zogenaamde mooiboys
Geen mooiboy maar wel een mooie man. Vind hem persoonlijk veel aantrekkelijker dan Daniel maar ja... die vind ik ook wel wat jong.quote:
ik irriteer me aan die lippen van Daniel. niets mis natuurlijk met iemand die aandacht besteed aan uiterlijk, maar hij glost zn lippen een beetje TE.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen mooiboy maar wel een mooie man. Vind hem persoonlijk veel aantrekkelijker dan Daniel maar ja... die vind ik ook wel wat jong.
Ja, maar die zal je alvast al gevonden hebben?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand een link naar de aflevering van vandaag?
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef golfer het volgende:
Eliminatie bekeken en terechte eleminatie en ik blijf wat tegen Samira houden.Dat zag ik niet. Zag er ook maar kort 2 hem verwelkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach; hij mag haar ook niet. Maakt toch niet uit dat zij wat tegen hem heeft?
Toen hij die pin had vond ik hem ook kinderachtig. 'Yes I've got a pin but I know Samira's back too'.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik toevallig ook, leukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:33 schreef dude1986 het volgende:
Ik loop een beetje achter, zo een minimarathon masterchef AU (aflevering 40, 41 en 42). Spannenddd
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef golfer het volgende:
Sowieso zag het er ook superlekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tekst tussen [spoiler][/ spoiler] (zonder de spatie na /) zetten of op het zwarte balkje (naast de opsommingstekens) klikken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:12 schreef Sorella het volgende:
Die had ik niet aan zien komen, hoe doe je trouwens een spoiler ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je golfer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top 9 is bekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Daniel maakte wil ik binnenkort zelf ook eens uitproberen. Lijkt mij heel lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:24 schreef Sorella het volgende:
ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still 9 to go, wordt steeds spannender
[ Bericht 16% gewijzigd door Sorella op 31-07-2013 21:36:21 ]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:43 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.top 9 is bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er morgen nog een aflevering of is het dan tijd voor masterclass? die ik oversla![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)ertreden-kookverbod/
geen idee welke smiley ik hierbij moet zetten:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:40 schreef golfer het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)ertreden-kookverbod/
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Leuk dat de familie er vandaag is!
Dat lijkt mij nog het lastigste, maandenlang zonder je familie (als je zo ver komt als hun natuurlijk)
TT blijkbaar niet gelezen dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Jeroen1990 het volgende:
Gaat over seizoen 3 die nu word uitgezonden op Net5
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:09 schreef dude1986 het volgende:
Seizoen 3 vond ik wel het leukst. Nr 3 was mn favoriet uit de top 10Seizoen 3 is ook mijn favoriet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die herhalingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Seizoen 3 is ook mijn favoriet ja
Heerlijk die herhalingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef jordyqwerty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt steeds leuker![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef Jeroen1990 het volgende:
[ Bericht 58% gewijzigd door dude1986 op 05-08-2013 12:43:58 ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef Sorella het volgende:
Heston is een erg sympathieke man die zijn eigen zichzelf zou ontslaan
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 8% gewijzigd door jordyqwerty op 06-08-2013 01:53:56 ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannendddd morgen
[ Bericht 5% gewijzigd door dude1986 op 06-08-2013 22:23:08 ]
Let's hope so!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Van mij mag die teamleider van vandaag eruit. Vind em een over het paard getild mannetje die denkt veel beter te zijn dan hij is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kilo of 10?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
haha hoezo een NL vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
en volgens mij ben je echt echt zooo in de war en zie je wat je wilt zien. ga maar lekker haten. Ookal is ze weg, alsnog top 9!
[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 07-08-2013 00:56:45 ]
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:57 schreef golfer het volgende:
Hoe consequent ben je weer:get a life oudje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je dat als jonkie dat ook nog eens meemaakt. a life.quote:
dagelijks! soms meerdere malen op een dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
wie weet ga je ooit nog eens echt koken?
yep, daar gaat dit topic over idd. maar liever niet met jou ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zullen we het nu weer over Masterchef hebben?
Als ik op je naam klik kom ik weinig culinaire hoogstandjes tegen.quote:[b]Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef dude1986 het volgende:[/b
dagelijks! soms meerdere malen op een dag.
haha ja en? ik hou van mn privacy. Moet ik mn eten posten hier?? lolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik op je naam klik kom ik weinig culinaire hoogstandjes tegen.
Vooral studentikoze bla bla
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef dude1986 het volgende:
nogmaals, want volgens mij heb je moeite met lezen:
haha ja en? ik hou van mn privacy. Moet ik mn eten posten hier?? lol![]()
en met hier bedoel ik hier op FOK, niet in dit draadje
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:47 schreef Selestha het volgende:
Prachtige gerechten kwamen langs bij die eliminiatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die sla ik ook altijd over, dat is me te saai, die mogen ze van mij wel schrappen, maar goed, voor de deelnemers zullen dat ongetwijfeld de hoogtepunten zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sla de masterclasses trouwens standaard over
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Helemaal met je eens! Van mij was hij ook al een van mijn favorieten en hij kan echt lekker koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijk rijke stad/land is dat toch, dat Dubai.
En wat een overvloed die volgens mij allemaal geimporteerd moet worden.
Leuke opdracht wel en vooral...wat een heel erg leuke prijs/beloning voor de winnaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
idd lol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Nee, maar wel weer en privilege.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Die laat ik thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Sorella het volgende:
Als je een tablet/laptop meeneemt kan je ze daar ook op downloaden mits er wifi is
hahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Verrassende ontknoping vandaag. Voelde het al tijdens de service een beetje aankomen door de montage en de complimenten.
uhm...?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
In het buitenland wordt er bijna nooit iemand geelimineerd dus zat eraan te konen. Denk dat t van tevoren al bedacht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |