die sla ik ook altijd over, dat is me te saai, die mogen ze van mij wel schrappen, maar goed, voor de deelnemers zullen dat ongetwijfeld de hoogtepunten zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sla de masterclasses trouwens standaard over
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Helemaal met je eens! Van mij was hij ook al een van mijn favorieten en hij kan echt lekker koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijk rijke stad/land is dat toch, dat Dubai.
En wat een overvloed die volgens mij allemaal geimporteerd moet worden.
Leuke opdracht wel en vooral...wat een heel erg leuke prijs/beloning voor de winnaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
idd lol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Nee, maar wel weer en privilege.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Die laat ik thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Sorella het volgende:
Als je een tablet/laptop meeneemt kan je ze daar ook op downloaden mits er wifi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Verrassende ontknoping vandaag. Voelde het al tijdens de service een beetje aankomen door de montage en de complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |