Kijk nu naar afl. 10 en lach me rot om dat Olli B. Bommel pak dat Matt Preston aan heeft. Dat geruite geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik was te nieuwsgierigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 06:21 schreef Selestha het volgende:
Yeah!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Niet erg. Was geen potentiële winnaar.quote:
De haas en de lende overlappen elkaar een beetje, als je een haaskarbonade bij de slager besteld , krijg je een stukje varkenslende.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Sorella het volgende:
Als je pork loin letterlijk vertaalt is het varkens lende dat zit ergens aan het eind van de rug, boven de bil (als ik het plaatje goed bekeken heb). De slager zal het vast wel weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef golfer het volgende:
nee niet, vond haar geen teamplayer vandaag maar een viswijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens de vijg/gorgonzola lijkt me lekker!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze werd al Gordon Ramsay genoemd. Maar ik vond haar wel goed de leiding overnemen. Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nee niet, vond haar geen teamplayer vandaag maar een viswijf.
Jakkes..vega en dan nog gorgonzola ook.quote:Overigens de vijg/gorgonzola lijkt me lekker!
Idd, kun je t na Portugal nu nog een keer kijkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja, het is de herhaling van seizoen 3, wel dubbele afleveringen though
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:37 schreef golfer het volgende:
Wij kijken seizoen 5 online of via downloads. We zijn nu aangeland bij aflevering 18.
Wat in Nederland op de TV wordt uitgezonden zijn herhalingen van oudere seizoenen.
Ik kwam er ook achterquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ja, het is de herhaling van seizoen 3, wel dubbele afleveringen though
ditquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef Sorella het volgende:
Die kan alleen maar oosters koken en daarom hebben ze ook verloren.
Ik sla de Masterclasses meestal over. Vind daar nog steeds het minste aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen MasterClass
Hoewel ik het voorgaande jaren het meest stomme vond vind ik het nu bijna het meest leuke aan MasterChef
Ik ook niet. Ergerde me al een tijd aan die persoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef golfer het volgende:
Ben niet treurig om de persoon die nu naar huis ging na de eliminatie.
Ik wist niet dat jij homo was. Hm.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:56 schreef golfer het volgende:
Overigens slaat mijn gaydar nogal veel uit bij die Vern.
Jij toch ook?quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef golfer het volgende:
Ben niet treurig om de persoon die nu naar huis ging na de eliminatie.
Ja, er zaten er wel een paar bij die er erg lekker uitzagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef Selestha het volgende:
Leuke gerechtjes voorbij zien komen vandaag
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, er zaten er wel een paar bij die er erg lekker uitzagen.
En heerlijk weer dat die 2 vreselijk eigenwijze mensen weer in de eliminatie van morgen terecht zijn gekomen.
Ik ook niet en die Kelty is net zo erg. Wat een eigenwijze drol.quote:
Ja, die leken mij ook wel lekker, maar dan in mijn geval zonder geitenkaas erin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde die ultrahete chili poppers wel proberen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Sorella het volgende:
Wat heeft die neha een lelijke ogen, ik verwacht elke keer weer dat ze eruit ploppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |