Ik neem aan de je Lynton bedoelt?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Selestha het volgende:
Tot zo ver is Lington echt mijn absolute favoriet; en Vern, Daniel en Lucy heb ik nog nooit iets echt slechts zien koken.
Ja, vind ik ook. Maar op grond van wat er vandaag gepresteerd werd wel.quote:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef golfer het volgende:
Wat een gave opdracht vandaag met die Alfa's.
Terechte winnaars.
En nu maar hopen dat morgen 1 van de 2 minsten er eindelijk uitvliegt.
(jammer dat het geen dubbele eliminatie kan zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gekeken en ik ben blij dat die overdreven jankbal eruit is. Maar de ander mag er ook wel uit van mij. Presteert iedere keer ondermaats. Best knap eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Sorella het volgende:
Jammer dat de verkeerde eruit is.
Kwam er gisteren achter dat je via je tablet ook torrents kan downloaden dus vanavond in mijn luie stoel masterchef gekeken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja want diegene mag met Richie kokenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Sorella het volgende:
Potvolblomme eerst was hetmaar nu is het
, zal je zien komt
weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:51 schreef golfer het volgende:
Bah, eigenlijk...Ik wil em wel hoor. Jum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Liliana terugkomt. Wmb de beste in de competitie. En haar partner Lynton is een mooie Aussie
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |