PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Lekker een heel bundesliga teamquote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent silver/bronze
Most consistent gold
Bundesliga + NL + België
Frankrijk
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Zoiets?
Bundesliga eigen, zonder NL en BEquote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Bundesliga + NL + België
Frankrijk
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Zoiets?
Geen rest die faalde bijna allemaalquote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Bundesliga + NL + België
Frankrijk
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Zoiets?
Rest komt er wel.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het wel gebeurt post jij hier nooit meer, oke?
Bundesliga gaat wel apart dit keer denk ik, zo niet dan zal Portugal wel weer bij Frankrijk gaan. Daar zat er nog 1 bij vorig jaar toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Bundesliga + NL + België
Frankrijk
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Zoiets? Of evt. iets anders met een Noord en Zuid Europa.
Dat is toch altijd eind van de middag?quote:
Ja kan nu geen geld verdienen he.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel zonde van al die naamsbekendheid die je nu hebt opgebouwd
Het zijn er nu 650.000, heb er de laatste tijd niet opgelet maar paar maanden geleden waren het er altijd een miljoen.quote:
Ja net stond er 860quote:Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn er nu 650.000, heb er de laatste tijd niet opgelet maar paar maanden geleden waren het er altijd een miljoen.
Webapp is echt traag nu
Doe je het voor geld danquote:Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja kan nu geen geld verdienen he.
Of zal ik pas een nieuw account aanmaken als ik bekender ben ?
Ga er nou niet vanuit dat je er geld mee gaat verdienenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig dat je denkt dat je bekend gaat worden en hier geld mee gaat verdienen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ziet er wel logisch uit, alleen komt er geen rest volgens kun aguero!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Bundesliga (apart lijkt me idd logisch, zeker gezien de CL)
Frankrijk + Zuid-Europa
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Dit is eigenlijk het meest logisch..dan zouden we weinig Eredivisie krijgen.
Dat zou wel een stuk beter zijn als vorig jaar toen Italie, Spanje en Frankrijk in een team werden gezet.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Frankrijk + Zuid-Europa
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk beter zijn als vorig jaar toen Italie, Spanje en Frankrijk in een team werden gezet.
EA ziet de mogelijkheid om flink te cashen.$$$$$$$$$$$$$$$$$
Die zaten toch niet in 1 team? Wel verdeeld over 2 teams geloof ik..iemand plaatjes?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk beter zijn als vorig jaar toen Italie, Spanje en Frankrijk in een team werden gezet.
EA ziet de mogelijkheid om flink te cashen.$$$$$$$$$$$$$$$$$
Spanje had een aparte dacht ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zaten toch niet in 1 team? Wel verdeeld over 2 teams geloof ik..iemand plaatjes?
Iedereen mag toch dromen hebben ?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het heel schattig dat je denkt dat je bekend gaat worden en hier geld mee gaat verdienen.
Ik bedoel juist dat het beter is want meer goede spelersquote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat wil je dan, weer 5 teams en dan de hele zomer alleen maar kut competities.
Het wordt inderdaad weer leuker om teams te makenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat het beter is want meer goede spelers
HET TEAM OF THE YEAAAAAAAAAAAAAR KOMT ER MATHIJS TOTY JONGEquote:
Linkje?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
HET TEAM OF THE YEAAAAAAAAAAAAAR KOMT ER MATHIJS TOTY JONGE
of de march of madness van donderdag
Most consistent zilver komt Pelle inquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als bundesliga en belgie bij eredivisie komen kan VDM het vergeten
Pelle zit sowieso in most consistent..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet niet waarom ik het nog zeg, maar Pelle zit in het most consistent TOTY die al bekend is.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Pelle komt sws he dikkopquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Pelle krijgt sowieso een tots hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Handelen vanaf het begin van het spel, had veel meer kunnen hebben, maar heb niet gehandeld van november - maart ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom je aan zoveelIk heb 3700
De eredivisie stelt ook Europees gezien helemaal niks voor. Zou niet meer dan terecht zijn als de eredivisie weinig aandacht zou krijgen in TOTSquote:Op maandag 6 mei 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Most consistent gold
Frankrijk + Zuid-Europa
Spanje
Italië
Engeland
Rest of the world
Ik heb nu wel aan de ene kant spijt dat ik bijna alles heb verkocht.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Handelen vanaf het begin van het spel, had veel meer kunnen hebben, maar heb niet gehandeld van november - maart ofzo
Denk aan je nieuwe computer en headset.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel aan de ene kant spijt dat ik bijna alles heb verkocht.
Link?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik het nog zeg, maar Pelle zit in het most consistent TOTY die al bekend is.
5* Skill en 5* weak foot.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop toch wel op 80 shooting van Pelle en 90 heading met 80 pace
Hij zou wel 4* skill moeten hebben minimaal.quote:
Pelle is beter dan heel Ajax bijelkaar. Kijk maar naar het aantal goals. Niemand van Ajax komt in de buurt van Pellequote:
Vandermar is een kruising tussen Van der Gijp en Jan Boskamp.quote:
Echt welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle is beter dan heel Ajax bijelkaar. Kijk maar naar het aantal goals. Niemand van Ajax komt in de buurt van Pelle
Ja idd heb er een Elgato, Headset en een deel voor mijn PC van terugquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk aan je nieuwe computer en headset.
Prestatie die Finnbogason heeft neergezet, in een slecht draaiend elftal zo vaak scoren is op zich meer een TOTS waard.quote:
Mls/ zuid amerika? Zou wel ziek zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
-Most consistent golds
-Most consistent silvers/bronzes
-BPL
-Bundesliga (dit jaar wel een eigen)
-Northern Europe
-Southern Europe
-Rest of the world
-.....?
24 penalty'squote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prestatie die Finnbogason heeft neergezet, in een slecht draaiend elftal zo vaak scoren is op zich meer een TOTS waard.
Eens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prestatie die Finnbogason heeft neergezet, in een slecht draaiend elftal zo vaak scoren is op zich meer een TOTS waard.
MLS krijgt een eigen eind juniquote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mls/ zuid amerika? Zou wel ziek zijn
Iets van 500k, heb nog 4 squadsquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel munten heb je nog.
Ik heb nog een hele zooi IF's van onze vriend.
Er kwam vorig jaar wel een MLS all star team uit maar dat was niet rond deze tijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mls/ zuid amerika? Zou wel ziek zijn
Met een mooie MLS cup hopelijkquote:
Il Fenomenoquote:
Olli is dood.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zijn dat nou de oren van Olli op z'n rug
Nee dat zijn vleugels.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zijn dat nou de oren van Olli op z'n rug
Daarom moet je ook een xbox kopen.quote:
Messi stond er ook niet toen het er echt op aankwam. Heb je weleens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Leuk dat hij een goed seizoen draait, maar een wedstrijd zoals tegen Ado staat hij er niet
Agh iedere grootheid heeft wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Leuk dat hij een goed seizoen draait, maar een wedstrijd zoals tegen Ado staat hij er niet
Evenveel letters, allebei een dubbele medeklinker. Hadden broers kunnen zijn.quote:
jizzquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Jackson is een zekerheidje voor het southern TOTS
[ afbeelding ]
Van der Gijp heeft 0,0 verstand van voetbal.quote:
Alles is mogelijk he. Herinner je de pace upgrade van TOTS Huntelaar vorig jaar nog ?quote:
Ging over Pelle bij AZquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Gijp heeft 0,0 verstand van voetbal.
Weet ik.quote:
True. Ben vooral benieuwd wat ze met Falcao gaan doen. Hogere rating dat zijn TOTY zou best achterlijk zijn. Sinds dat moment heeft hij ook geen bal meer geraaktquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alles is mogelijk he. Herinner je de pace upgrade van TOTS Huntelaar vorig jaar nog ?
En die van TOTS Gomez. En die van TOTS Giroud.
Als dat zo wasquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij is mijn tamper account gereset
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh iedere grootheid heeft wel eens een mindere wedstrijd.
Kijk maar naar Messi tegen Bayern.
Vergeet de 'e' niet in 2e positie.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Evenveel letters, allebei een dubbele medeklinker. Hadden broers kunnen zijn.
Ok Rene van der Gijpquote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Denk alleen niet dat Pelle volgend jaar zo goed is.
Pelle staat volgend jaar garant voor 30+ doelpunten.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Denk alleen niet dat Pelle volgend jaar zo goed is.
Wat haat je nou ?quote:
Ok Jack van Gelderquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat haat je nou ?
Ik kijk nooit vi of wat dan ook vandie bullshit programma's
Ligt aan vele factoren. Ik denk dat wanneer zijn relatie goed blijft, hij volgend jaar weer een goed seizoen kan draaien. Zo niet, dan neukt ie weer alles wat los en vast zit (zou ik ook doen trouwens als ik zo'n kop had), en dan wordt het gewoon weer niveautje AZ.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pelle staat volgend jaar garant voor 30+ doelpunten.
Wat een lelijke kaartquote:
quote:
quote:
Mij een beetje hoop gevenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij is mijn tamper account gereset
Dat had ik eerst ook maar toen ging DUO weer flauw doen en zeggen dat ik voor 23 juni het P certificaat moest laten zien. Week daarna heb ik nog tentamens voor mijn Pquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
Ik ga SIF Klose aan mijn huidige team toevoegen en dan is het klaar...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef Reemi het volgende:
Ik ga me weer niet in kunnen houden met het TOTSAl had ik vorig jaar wel 2 TOTS spelers
jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef Thommez het volgende:
Iemand die hier xbox coins verkoopt met ING?
Jij trekt je feyenoordshirt geregeld aan als "gewoon" t-shirt?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
vandaag liepen ineens super veel mensen in een Ajax shirt op school. Normaal zie je ze niet.
nee alleen als ze 2e wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij trekt je feyenoordshirt geregeld aan als "gewoon" t-shirt?
Af en toe jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij trekt je feyenoordshirt geregeld aan als "gewoon" t-shirt?
Nou dan. Dan is het toch niet zo gek dat je ze "normaal nooit ziet"?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe ja
Trek het alleen voornamelijk aan om in te sporten. Dan maakt het me ook geen zak uit of we winnen of verliezen. Vanavond heb ik hem gewoon weer aan na die 2-0 gister.
Wel waar. Met sporten zie je het ook amper.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou dan. Dan is het toch niet zo gek dat je ze "normaal nooit ziet"?
Het is maar waarover je je druk kan makenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel waar. Met sporten zie je het ook amper.
Nu ben je kampioen en dan komen ze allemaal uit de kast. Want dan hoeven ze zich er niet voor te schamen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu ben je kampioen en dan komen ze allemaal uit de kast. Want dan hoeven ze zich er niet voor te schamen.
Goede keeperquote:
Natuurlijk. Pure aids die club.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het is maar waarover je je druk kan maken
Precies. En wanneer een andere club kampioen zou zijn geweest dan hadden ze dat shirt aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
vandaag liepen ineens super veel mensen in een Ajax shirt op school. Normaal zie je ze niet.
Als ik er morgen één zie dan krijgt hij een tik op zijn neus en schijt ik zijn mond vol.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
Internetheldquote:Op maandag 6 mei 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik er morgen één zie dan krijgt hij een tik op zijn neus en schijt ik zijn mond vol.
en toch vele malen beter dan die pauper van jouquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede keepersteeds lachen omdat het gras onder zijn oksels kietelt
Met voetbaltrainen heb ik ook altijd Feyenoord kleding aan, nog een paar die dat ook altijd hebben. Nooit iemand met Ajax. Woensdag maar even kijken hoeveel er dan ineens iets van Ajax aan hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij wil graag bewijzen dat je een 'betere' supporter bent, moet je iets compenseren (lege prijzenkast ofzo)?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met voetbaltrainen heb ik ook altijd Feyenoord kleding aan, nog een paar die dat ook altijd hebben. Nooit iemand met Ajax. Woensdag maar even kijken hoeveel er dan ineens iets van Ajax aan hebben
Ja tuurlijk. Maar iedere Feyenoorder is beter dan een ajaciedquote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij wil graag bewijzen dat je een 'betere' supporter bent, moet je iets compenseren (lege prijzenkast ofzo)?
Vorig jaar had RKC maar een aantal spelers in het spel zitten. Wilde toen een rkc team maken.quote:
Dat klopt ja, was kut. Frank zat er toen wel bijquote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar had RKC maar een aantal spelers in het spel zitten. Wilde toen een rkc team maken.
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Staat voor 6 miljoen te koop nu op de PC
Die prijzenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Staat voor 6 miljoen te koop nu op de PC
Die prijzen zijn echt absurd hoog vergeleken met de consoles.quote:
7k Xbox, 14k PS3quote:Op maandag 6 mei 2013 17:29 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel kost Balotelli ongeveer op de consoles?
poefquote:Op maandag 6 mei 2013 17:29 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel kost Balotelli ongeveer op de consoles?
Nee, want er wordt ook nergens op geboden.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef el-blanchito het volgende:
Beter gaat Topiek als hij geld heeft dus pakjes openen, INSTAWINST
fut op pcquote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want er wordt ook nergens op geboden.
dani alves is altijd overpriced ook op consolequote:
Indd wat een kutspelerquote:Op maandag 6 mei 2013 17:34 schreef quer het volgende:
[..]
dani alves is altijd overpriced ook op console
Succes met zoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek eigenlijk een speler waar ik veel winst op kan maken, maar heb maar 5k te besteden.
david luiz wordt het meest verhandeld in FUT dus daar valt wat te halenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek eigenlijk een speler waar ik veel winst op kan maken, maar heb maar 5k te besteden.
Maar valt daar ook veel voor te krijgen? (Hoeveel)?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef quer het volgende:
[..]
david luiz wordt het meest verhandeld in FUT dus daar valt wat te halen
daar kan ik verder geen uitspraken over doen aangezien de markt erg varieert per dag en zelfs per uurquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar valt daar ook veel voor te krijgen? (Hoeveel)?
2 à 3 topics geleden werd dit al gepost.quote:
Oke. ik lees niet elk topic terug dus wist ik niet.quote:
Hij lacht niet door een schwalbe denk ik want hij krijgt wel degelijk een tik. Ik denk eerder door dat hakje ofzoquote:
Dit filmpje nog niet en boeiend. Trek je niks af van queerquote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. ik lees niet elk topic terug dus wist ik niet.
Dit lijkt me wel redelijk:quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef quer het volgende:
[..]
daar kan ik verder geen uitspraken over doen aangezien de markt erg varieert per dag en zelfs per uur
Dit bedoel ik dusquote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel redelijk:
[ afbeelding ]
Hij staat overal voor 3.5k+
en Arsenal wordt geen 3e..quote:Op maandag 6 mei 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Zo hard werd hij niet geraakt, hij lacht gewoon omdat hij weet dat de tegenstander rood gaat krijgen zonder dat hij pijn kost + en tijd gaat voorbij.
Op FUT is hij heel irritant en OP, alles wat op hem af komt, heeft hijquote:Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
Luiz is de laatste weken echt echt goedHij maakt niet zoveel fouten meer achterin en hij maakt beter keuzes voorin
het doel was top 4 en dat is nog steeds haalbaar dacht ikquote:
En toch had hij gewoon rood moeten krijgen tegen Basel en dan had alles compleet anders kunnen zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
Luiz is de laatste weken echt echt goedHij maakt niet zoveel fouten meer achterin en hij maakt beter keuzes voorin
Misschien maar in de spits zetten, die Ba scoort ook niets.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit dan die 35k of 9k?
Bij Chelsea draait niet alles om de spits..?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien maar in de spits zetten, die Ba scoort ook niets.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef Topiek het volgende:
9000 de zenit versie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit dan die 35k of 9k?
de 9kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit dan die 35k of 9k?So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit dan die 35k of 9k?Smile like you mean it
www.wefut.com
Waarom kopen ze dan Ba, kan je net zo goed Torres opstellen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Chelsea draait niet alles om de spits..?
Omdat Ba > Torresquote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dan Ba, kan je net zo goed Torres opstellen.
Luiz mag dit, is Braziliaans temperamentquote:Op maandag 6 mei 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Suarez dit had gedaan dan was de wereld te klein geweest!!!!!!!!!!!!!11
Als Suarez daar had gelegen dan had je iedereen hier eens moeten horenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
Hij doet toch niks foutHij lacht gewoon omdat die rafael zich zo laat opfokken door een normaal duel. Het was niet eens een dive want die gast trapt hem gewoon
Suarez doet dat als hij niet aangeraakt wordtquote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Suarez daar had gelegen dan had je iedereen hier eens moeten horen
Heeft hier niets mee te makenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Suarez doet dat als hij niet aangeraakt wordt
Suarez is ook aids.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Suarez daar had gelegen dan had je iedereen hier eens moeten horen
Behalve als er nu iemand meeleest en er op gaat bieden.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:01 schreef Topiek het volgende:
Hopelijk blijft die Hulk zo laag, dan heb ik flinke winst
Niemand speelt op PCquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve als er nu iemand meeleest en er op gaat bieden.
Meelezers die spelen op de pc, nee johquote:Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve als er nu iemand meeleest en er op gaat bieden.
Door het aan te bieden op de markt, of snel verkopen?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is bronze packen niet ontzettend winstgevend op de PC?
Gewoon bronze packs van 400 coins kopen en zoveel mogelijk verkopen. Weet niet hoe duur een bronze fitness kaartje is op de PC maar als dat 250/300 coins is dan kun je daar simpel mee cashenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Door het aan te bieden op de markt, of snel verkopen?
Dat was een meelezer.quote:
Ik dacht dat je dat altijd wel interessant vond?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed zo, anders krijgen we tientallen veilingen per dag te zien.
Was gewoon een vieze actie van van Rhijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boetius wordt ook nooit geraakt en naait verdedigers kaarten aan
Laat me niet lachenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was gewoon een vieze actie van van Rhijn.
Ik ben dan ook serieusquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door wat posts op een forum? Daar kan ik me niet druk om maken hooguit om lachen
Van rhijn is een viespeuk die slechter dan Janmaat isquote:Op maandag 6 mei 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus te nemen dus probeer het ook niet
Zegt wel weer genoeg ditquote:Op maandag 6 mei 2013 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van rhijn is een viespeuk die slechter dan Janmaat is
Hun 2 samen die discussiërenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
Een discussie aangaan met vandermar
Een discussie aangaan met LitmanenAFCA
Zijn alleen maar kut keepers dus je moet ff een hybrid makenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is nu eigenlijk de beste Liga MX keeper die silver is? Orozco schijnt heel slecht te zijn dus die doe ik niet. Ik heb nu Sanchez maar die is oud en laat veel los.
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Eyyyquote:Op maandag 6 mei 2013 18:32 schreef Revontulet het volgende:
Hooiiiiiiii jongens en meisjens van fok.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:32 schreef Revontulet het volgende:
Hooiiiiiiii jongens en meisjens van fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
twitter:EurosportCom_EN twitterde op maandag 06-05-2013 om 16:48:41BREAKING: Joey Barton is handed a two-game suspended ban for calling PSG defender Thiago Silva an "overweight ladyboy" on Twitter. reageer retweet
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Hij stopt met rollen, kijkt naar de scheids en gaat weer verder rollenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
Hij doet toch niks foutHij lacht gewoon omdat die rafael zich zo laat opfokken door een normaal duel. Het was niet eens een dive want die gast trapt hem gewoon
![]()
![]()
Hij lag gewoon lekker, zeik niet zoquote:Op maandag 6 mei 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij stopt met rollen, kijkt naar de scheids en gaat weer verder rollen![]()
voorwaardelijk volgens voetbalzonequote:Op maandag 6 mei 2013 18:36 schreef vandermar het volgende:
twitter:EurosportCom_EN twitterde op maandag 06-05-2013 om 16:48:41BREAKING: Joey Barton is handed a two-game suspended ban for calling PSG defender Thiago Silva an "overweight ladyboy" on Twitter. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja lag is altijd vervelend vooral crookk heeft er last van moet dan steeds zijn broertje whappenquote:![]()
Ik won van een soortgelijk team met mijn silvers, niks aan de hand.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |