Nee, want er wordt ook nergens op geboden.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef el-blanchito het volgende:
Beter gaat Topiek als hij geld heeft dus pakjes openen, INSTAWINST
fut op pcquote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, want er wordt ook nergens op geboden.
dani alves is altijd overpriced ook op consolequote:
Indd wat een kutspelerquote:Op maandag 6 mei 2013 17:34 schreef quer het volgende:
[..]
dani alves is altijd overpriced ook op console
Succes met zoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek eigenlijk een speler waar ik veel winst op kan maken, maar heb maar 5k te besteden.
david luiz wordt het meest verhandeld in FUT dus daar valt wat te halenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Ik zoek eigenlijk een speler waar ik veel winst op kan maken, maar heb maar 5k te besteden.
Maar valt daar ook veel voor te krijgen? (Hoeveel)?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef quer het volgende:
[..]
david luiz wordt het meest verhandeld in FUT dus daar valt wat te halen
daar kan ik verder geen uitspraken over doen aangezien de markt erg varieert per dag en zelfs per uurquote:Op maandag 6 mei 2013 17:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar valt daar ook veel voor te krijgen? (Hoeveel)?
2 à 3 topics geleden werd dit al gepost.quote:
Oke. ik lees niet elk topic terug dus wist ik niet.quote:
Hij lacht niet door een schwalbe denk ik want hij krijgt wel degelijk een tik. Ik denk eerder door dat hakje ofzoquote:
Dit filmpje nog niet en boeiend. Trek je niks af van queerquote:Op maandag 6 mei 2013 17:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. ik lees niet elk topic terug dus wist ik niet.
Dit lijkt me wel redelijk:quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef quer het volgende:
[..]
daar kan ik verder geen uitspraken over doen aangezien de markt erg varieert per dag en zelfs per uur
Dit bedoel ik dusquote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel redelijk:
[ afbeelding ]
Hij staat overal voor 3.5k+
en Arsenal wordt geen 3e..quote:Op maandag 6 mei 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Zo hard werd hij niet geraakt, hij lacht gewoon omdat hij weet dat de tegenstander rood gaat krijgen zonder dat hij pijn kost + en tijd gaat voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |