Als ik er morgen één zie dan krijgt hij een tik op zijn neus en schijt ik zijn mond vol.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
vandaag liepen ineens super veel mensen in een Ajax shirt op school. Normaal zie je ze niet.
Internetheldquote:Op maandag 6 mei 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik er morgen één zie dan krijgt hij een tik op zijn neus en schijt ik zijn mond vol.
en toch vele malen beter dan die pauper van jouquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede keepersteeds lachen omdat het gras onder zijn oksels kietelt
Met voetbaltrainen heb ik ook altijd Feyenoord kleding aan, nog een paar die dat ook altijd hebben. Nooit iemand met Ajax. Woensdag maar even kijken hoeveel er dan ineens iets van Ajax aan hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel waar. Met sporten zie je het ook amper.
Nu ben je kampioen en dan komen ze allemaal uit de kast. Want dan hoeven ze zich er niet voor te schamen.
Jij wil graag bewijzen dat je een 'betere' supporter bent, moet je iets compenseren (lege prijzenkast ofzo)?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met voetbaltrainen heb ik ook altijd Feyenoord kleding aan, nog een paar die dat ook altijd hebben. Nooit iemand met Ajax. Woensdag maar even kijken hoeveel er dan ineens iets van Ajax aan hebben
Ja tuurlijk. Maar iedere Feyenoorder is beter dan een ajaciedquote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij wil graag bewijzen dat je een 'betere' supporter bent, moet je iets compenseren (lege prijzenkast ofzo)?
Vorig jaar had RKC maar een aantal spelers in het spel zitten. Wilde toen een rkc team maken.quote:
Dat klopt ja, was kut. Frank zat er toen wel bijquote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar had RKC maar een aantal spelers in het spel zitten. Wilde toen een rkc team maken.
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Staat voor 6 miljoen te koop nu op de PC
Die prijzenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:26 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Staat voor 6 miljoen te koop nu op de PC
Die prijzen zijn echt absurd hoog vergeleken met de consoles.quote:
7k Xbox, 14k PS3quote:Op maandag 6 mei 2013 17:29 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel kost Balotelli ongeveer op de consoles?
poefquote:Op maandag 6 mei 2013 17:29 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel kost Balotelli ongeveer op de consoles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |