Pelle staat volgend jaar garant voor 30+ doelpunten.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Denk alleen niet dat Pelle volgend jaar zo goed is.
Wat haat je nou ?quote:
Ok Jack van Gelderquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat haat je nou ?
Ik kijk nooit vi of wat dan ook vandie bullshit programma's
Ligt aan vele factoren. Ik denk dat wanneer zijn relatie goed blijft, hij volgend jaar weer een goed seizoen kan draaien. Zo niet, dan neukt ie weer alles wat los en vast zit (zou ik ook doen trouwens als ik zo'n kop had), en dan wordt het gewoon weer niveautje AZ.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pelle staat volgend jaar garant voor 30+ doelpunten.
Wat een lelijke kaartquote:
quote:
quote:
Mij een beetje hoop gevenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij is mijn tamper account gereset
Dat had ik eerst ook maar toen ging DUO weer flauw doen en zeggen dat ik voor 23 juni het P certificaat moest laten zien. Week daarna heb ik nog tentamens voor mijn Pquote:Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat een stuk makkelijker.
[ afbeelding ]
Ik ga SIF Klose aan mijn huidige team toevoegen en dan is het klaar...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef Reemi het volgende:
Ik ga me weer niet in kunnen houden met het TOTSAl had ik vorig jaar wel 2 TOTS spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |