Olli is dood.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zijn dat nou de oren van Olli op z'n rug
Nee dat zijn vleugels.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zijn dat nou de oren van Olli op z'n rug
Daarom moet je ook een xbox kopen.quote:
Messi stond er ook niet toen het er echt op aankwam. Heb je weleens.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Leuk dat hij een goed seizoen draait, maar een wedstrijd zoals tegen Ado staat hij er niet
Agh iedere grootheid heeft wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
Leuk dat hij een goed seizoen draait, maar een wedstrijd zoals tegen Ado staat hij er niet
Evenveel letters, allebei een dubbele medeklinker. Hadden broers kunnen zijn.quote:
jizzquote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Jackson is een zekerheidje voor het southern TOTS
[ afbeelding ]
Van der Gijp heeft 0,0 verstand van voetbal.quote:
Alles is mogelijk he. Herinner je de pace upgrade van TOTS Huntelaar vorig jaar nog ?quote:
Ging over Pelle bij AZquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Gijp heeft 0,0 verstand van voetbal.
Weet ik.quote:
True. Ben vooral benieuwd wat ze met Falcao gaan doen. Hogere rating dat zijn TOTY zou best achterlijk zijn. Sinds dat moment heeft hij ook geen bal meer geraaktquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alles is mogelijk he. Herinner je de pace upgrade van TOTS Huntelaar vorig jaar nog ?
En die van TOTS Gomez. En die van TOTS Giroud.
Als dat zo wasquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij is mijn tamper account gereset
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh iedere grootheid heeft wel eens een mindere wedstrijd.
Kijk maar naar Messi tegen Bayern.
Vergeet de 'e' niet in 2e positie.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Evenveel letters, allebei een dubbele medeklinker. Hadden broers kunnen zijn.
Ok Rene van der Gijpquote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in.
Denk alleen niet dat Pelle volgend jaar zo goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |