Over Do gesproken. Zij is wel de vleesgeworden emogif.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dido is de vleesgeworden Katrien Duck man, wat moet dat in dit topic?
Live is het vrij goed hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik haakte af toen hij zijn mond open trok. Vrij snel dus.
Ja, maar dat heeft weinig met indie te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
Mensen zeggen Eminem, ik denk Stan en vervolgens denk ik Dido![]()
Iemand dat nieuwe 2013 album al van haar geluisterd?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig met indie te maken![]()
Vooral meer van hetzelfde vergeleken met de vorige albums. Zoals het hoort
Dat geloof ik wel. Maar ik ben er wel helemaal klaar mee, die zeikstem. Eigenlijk nog een opmerking over Morissey en Norage en mijn betoog is klaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Live is het vrij goed hoor
Heb veel optredens gezien (500+), maar de 2 van Asaf Avidan die ik gezien heb waren toch wel memorabel
Ja maar ze is lief en haar liedjes zijn liefquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dido is de vleesgeworden Katrien Duck man, wat moet dat in dit topic?
zoveel verschil vind ik niet tussen die albums van haar zitten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Felagund het volgende:
[..], die snap ik even niet, je bedoeld zeker dat het weer richting het oude werk gaat?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Moody het volgende:
Dit topic is meer een babbelbox van 20 vaste users dan dat het echt over indie gaat
Lekker mee door gaan zou ik zeggen
Ik luister vaak de muziek die jij aandraagtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Moody het volgende:
Dit topic is meer een babbelbox van 20 vaste users dan dat het echt over indie gaat
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Moody het volgende:
Linkjes worden zeker niet genegeerd, maar het gaat te snel en elk linkje duurt te lang om het allemaal te kunnen luisteren. Zeker toen we aan het slowchatten waren over lange nummers en wat de beste lange nummers warenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]linkjes worden ook genegeerd, alleen chatten
Vin jou ook lievquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik luister vaak de muziek die jij aandraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vertel. Akoestisch klinkt trouwens wat minder. Van Beck ken ik alleen Odelay echt goed, die heb ik hier ook liggen, fantastisch album. Daarnaast Modern Guilt en dat album dat daarvoor kwam, volgens mij moet ik nog een aantal albums uit eind jaren 90, begin jaren 00 checken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Norrage het volgende:
Beck is trouwens misschien wel de ultieme 1990s Indie act, trouwens
Wistne jullie dat ie straks weer met een nieuw singer songwriter akoestisch album komt?
Beck
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Vin jou ook lievDat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het erge is dat ik ook steeds meer mainstream van dit topic ga luisteren![]()
Ik vind hem akoestisch ook minder, maar al knap welke genres die vent allemaal bestrijktquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, vertel. Akkoestisch klinkt trouwens wat minder. Van Beck ken ik alleen Odelay echt goed, die heb ik hier ook liggen, fantastisch album. Daarnaast Modern Guilt en dat album dat daarvoor kwam, volgens mij moet ik nog een aantal albums uit eind jaren 90, begin jaren 00 checken.
De '90 voelden ook veel langer aan. Ik ben van '81, dus wellicht heeft het te maken met mijn middelbare schooltijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
Wat is stiekem veel muziek gemaakt in de jaren 90 heJe zou bijna denken dat het geen 10 jaar had bestreken
Er is best goede mainstream. Ik heb nu Eminem opstaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
En het erge is dat ik ook steeds meer mainstream van dit topic ga luisteren
Omdat je zei dat het meer van hetzelfde is t.o.v. haar vorige albums. Dat suggereert juist dat haar vorige albums niet meer van hetzelfde zijn en dus anders. Lijkt mij een beetje contradictio in terminis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef ranja het volgende:
[..]
zoveel verschil vind ik niet tussen die albums van haar zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |