Ik ben vooral bij Portishead en Massive Attack blijven steken, samen met Moby. Al denk ik niet dat Moby onder de noemer triphop valt. De rest vind toch minder, luisterde soms nog wel naar Tricky en andere bands, maar die hebben allemaal minder eigen geluid.quote:
Volgens mij is het heel erg commercieel, stond ook op een hitzone cd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Blue werd grijsgedraaid op MTV en op alle radiozenders. Weet niet of dat onder de noemer indie valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Play van Moby is in zijn geheel een anthem van de jaren '90. Fijn album.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben vooral bij Portishead en Massive Attack blijven steken, samen met Moby. Al denk ik niet dat Moby onder de noemer triphop valt. De rest vind toch minder, luisterde soms nog wel naar Tricky en andere bands, maar die hebben allemaal minder eigen geluid.
Ja, The Slim Shady LP en The Marshall Mathers LP zijn fantastische albums.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eminem![]()
Ik vond (en vind) dat eigenlijk (nog steeds) fantastisch hoor
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
Qua tekst heb je het jezelf niet al te moeilijk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Knocking on Heaven's Door gezonden. Was een moetje. Heb het mezelf ook niet al te lastig gemaakt![]()
Ook die vond ik wel te pruimen. Encore bijvoorbeeld...maar daarna? Ik ken het niet eens meer...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, The Slim Shady LP en The Marshall Mathers LP zijn fantastische albums.
The Eminem Show is goed, en daarna ging het vrij snel down the hill.
Fok joe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben die stem van die vent echt helemaal kotsbeu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:01 schreef Moody het volgende:
Check deze clip van Asaf Avidan:
Hoe lang zal deze nog op YouTube staan?
SGP alert: piemels en poezen all over the place
Dit. Elk nummer klinkt er hetzelfde door. Ik vond het toen ik hem het eerst hoorde fantastisch, maar nu kots ik het uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben die stem van die vent echt helemaal kotsbeu.
Dat radiohitje heeft veel kapot gemaakt vrees ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben die stem van die vent echt helemaal kotsbeu.
De mods hebben die posts nog niet gedelete hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He jammer, ging het even over leuke indie, was ik er niet.
Het lijkt echt zo'n trucje. Zeg maar de banjo van Mumford & Sons.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat radiohitje heeft veel kapot gemaakt vrees ik.
Ik heb ook maar 2 triphop bands die ik leuk vind, Portishead en Massive Attack ja. Acts zoals Tricky, Lamb, Hooverphonic vind ik allemaal verschrikkelijk klef. Wel wat geniale Ninja-tune semi triphop acts die wel helemaal fantastisch zijn, maar die zijn meestal voornamelijk instrumentaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben vooral bij Portishead en Massive Attack blijven steken, samen met Moby. Al denk ik niet dat Moby onder de noemer triphop valt. De rest vind toch minder, luisterde soms nog wel naar Tricky en andere bands, maar die hebben allemaal minder eigen geluid.
Ik haakte af toen hij zijn mond open trok. Vrij snel dus.quote:
Ik zag Nightswimming.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:
Nog over hett anthem van de nineties, deze hoort wat mij betreft ook wel in het lijstje:
Staat er al iets van R.E.M. in?
En die voegen ook daadwerkelijk meer toe, meer jazz en/of soul invloeden. Of meer richting hip-hop. Hetzelfde in iets mindere mate heb ik een beetje bij het postrock genre.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 2 triphop bands die ik leuk vind, Portishead en Massive Attack ja. Acts zoals Tricky, Lamb, Hooverphonic vind ik allemaal verschrikkelijk klef. Wel wat geniale Ninja-tune semi triphop acts die wel helemaal fantastisch zijn, maar die zijn meestal voornamelijk instrumentaal.
Eminem is wel een baas. Beste in zijn genrequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Norrage het volgende:
Mensen zeggen Eminem, ik denk Stan en vervolgens denk ik Dido![]()
Iemand dat nieuwe 2013 album al van haar geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |