Krezip, Anouk en Miss Montreal dat is ook zo ietsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Coldplay en Keane vond ik toen ik met andere muziek dan Hip-Hop nog zeer aangenaam, maar na een tijdje ontdek je dat er zoveel meer is en zijn die bands zo vreselijk standaard eigenlijk he.
Nickelback en Oasis bij elkaar gooien. Ga je schamen.quote:
Ik ben Blur-liefhebber dus ik mag het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nickelback en Oasis bij elkaar gooien. Ga je schamen.
Gelukkig waren ze bij het Koningslied Frans Duits niet vergeten, anders was het nog slechter geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben Blur-liefhebber dus ik mag het.
Miss Montreal trouwens.
Hebben we ook nog dingen als Kane, die gasten van beste singer/songwriter, Racoon etc.
Ha, nee, totaal niet. Ik vind sommige van die bands wel goed, andere helemaal niks maar geen van allen past in hetzelfde rijtje. Dan denk ik eerder aan Muse, al hebben die teveel hardere songs die nog wel ok zijn om zo'n hekel aan te hebben. Maar meer nog Elbow of Arcade Fire, en eventueel zangers als Passenger en Blaudzun.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik kan het wel voorspellen:
U2, The Offspring, Paramore, Duran Duran, RHCP en John Mayer.
En Blof uiteraard
Voor Coldplay, Keane, Muse, Elbow etc. geldt heel vaak dat hun hoogtepunt zo rond hun 1e of 2e album lag. Daarna zijn ze zichzelf gaan "vernieuwen", iets dat sommige bands gewoon niet moeten doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, nee, totaal niet. Ik vind sommige van die bands wel goed, andere helemaal niks maar geen van allen past in hetzelfde rijtje. Dan denk ik eerder aan Muse, al hebben die teveel hardere songs die nog wel ok zijn om zo'n hekel aan te hebben. Maar meer nog Elbow of Arcade Fire, en eventueel zangers als Passenger en Blaudzun.
Vind het vooral bizar dat ze dan zo weinig andere muziek in hetzelfde genre kennen. Dat valt me vooral op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Passenger is toch ook ware gruwel van de bovenste plank zeg en alle tienermeisjes vinden het geweldig.
Haha mwah. Elbow wordt door wel wat indie-liefhebbers best gehaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
En wat hier altijd verheerlijkt wordt zijn dingen als Arcade Fire, Neutral Milk Hotel, Pavement, Elbow, The Who, The Strokes, My Bloody Valentine, The Cure, Tame Impala, I Am Kloot en Fink
Leuk bandje...? Spoon is fuckin geniaal, man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:56 schreef Moody het volgende:
Spoon vind ik een leuk bandje
Nog weinig verkeerd gedaan imo.
Ben ik nu goed bezig of mwah?
Ik deed het er ook omquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Blij dat we weer bij één van die terugkerende onderwerpen teruggekomen in dit topic. Je kan er inmiddels je klok op gelijk zetten:
- Deze bekende bands zijn kut/overgewaardeerd
- Haha, mensen die van Nederlandse acts houden
- Dit is Indie/Dit is geen Indie
-pavement/Radiohead/Arcade Fire (L)
Niet om te bitchen hoor mensen, maar het valt een beetje op
Vooral de 2e vind ik vreemd, er zijn zoveel nederlandse indie bands maar die mogen dan ineens niet of worden voor het gemak maar genegeerd,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Blij dat we weer bij één van die terugkerende onderwerpen teruggekomen in dit topic. Je kan er inmiddels je klok op gelijk zetten:
Je vergeet de maandelijkse topictitel discussiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Valt toch wel mee. Als ik zie hoe bijvoorbeeld Bettie Serveert gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Vooral de 2e vind ik vreemd, er zijn zoveel nederlandse indie bands maar die mogen dan ineens niet of worden voor het gemak maar genegeerd,
Ach, dat verhaal heeft twee kanten. Blijf je eeuwig hetzelfde doen dan zak je ook weg. Volgens mij moet je haast de gok wel wagen en hopen dat het goed uitpakt. Voor Keane lukte dat bijvoorbeeld niet, die hebben zich moeten herpakken. Muse die kunnen nog wel even teren op oud materiaal, maar volgens mij zijn die vernieuwingen ook niet overal met open armen ontvangen.. Coldplay en Elbow zijn niet drastisch veranderd toch? Gewoon redelijk subtiel geevolueerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor Coldplay, Keane, Muse, Elbow etc. geldt heel vaak dat hun hoogtepunt zo rond hun 1e of 2e album lag. Daarna zijn ze zichzelf gaan "vernieuwen", iets dat sommige bands gewoon niet moeten doen
- Dagelijkse/Wekelijkse youtube dump. En waarschijnlijk kijkt bijna niemand buiten jezelf de fimpjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |