Ik had het topic al doorgelezen en wat van de films gezien. Opzich leuk maar een hoop 'feiten' zoals superkinderen in China lijkt me onzin. Ook met de uitleg van mannelijke en vrouwelijke energie kan ik het niet eens zijn, ik wil mensen nu eenmaal liever als gelijken zien met dezelfde mogelijkheden maar niet vanuit een historisch perspectief hoe man en vrouw is gaan denken en wat men als typisch vrouwelijk of typisch mannelijk ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:18 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt TRU / Spirit science
Toffe reactie. Fijn dat je er toch wat uit hebt kunnen halenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef loop het volgende:
[..]
Ik had het topic al doorgelezen en wat van de films gezien. Opzich leuk maar een hoop 'feiten' zoals superkinderen in China lijkt me onzin. Ook met de uitleg van mannelijke en vrouwelijke energie kan ik het niet eens zijn, ik wil mensen nu eenmaal liever als gelijken zien met dezelfde mogelijkheden maar niet vanuit een historisch perspectief hoe man en vrouw is gaan denken en wat men als typisch vrouwelijk of typisch mannelijk ziet.
Het channelen heb ik zelf ook geprobeerd en komt wel redelijk overeen met wat er verteld wordt alhoewel ik geen voorstander ben van Kryon of Bashar, ik kies voor hele andere entiteiten om mee te communiceren en heb ze niet op de reguliere of bekende manier ontmoet. Wat mij betreft is het mij overkomen en heb ik er zelf iets van gemaakt alhoewel ik nog niet de controle erover heb als ik zou willen.
Vooral het stuk dat mensen als dieren zijn voor die hogere wezens, dat is helemaal waar maar maakt het moeilijk contact te leggen want wat heb jij zelf aan hen te bieden. Nu vind ik zelf huisdieren leuk maar ik ben erg voorzichtig en heb me nog niet volledig opengesteld of mezelf laten gaan. Wel eens geprobeerd maar wat er dan gebeurt is zo anders dat ik vrijwel altijd schrik en de verbinding kwijt ben. Toch ben ik veel te weten gekomen over de aard van de mens dankzij communicaties met hen, het gaat vooral over de persoonlijke, aardse dingen maar soms ook over metafysische modellen van de werkelijkheid.
Het is ook vaak een schril contrast met hoe mooi die wezens en hun omgevingen zijn en dan is de channeling voorbij en ben je weer in deze wereld. Het blijft in ieder geval lastig om mee om te gaan voor mij om te weten dat er ergens zo'n mooie wereld bestaat maar ik er niet kan zijn.
bumpquote:Op maandag 6 mei 2013 19:37 schreef Fusions het volgende:
Ik weet niet zo veel over channeling, maar tijdens AP zouden entiteiten je bang kunnen maken waardoor ze energie van je krijgen. Maar het is niet gevaarlijk hoor.
Spirit science heeft ook een video Astral Projection,
Ik vraag me af he? Als je iets dergelijks met je huisdier kunt, zou het dan ook met je medemens kunnen? Het lijkt me fantastisch om zo een diepe band met bv. een geliefde te hebben.. En ook verdomd praktisch als het goed werktquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef loop het volgende:
[..]
Ik had het topic al doorgelezen en wat van de films gezien. Opzich leuk maar een hoop 'feiten' zoals superkinderen in China lijkt me onzin. Ook met de uitleg van mannelijke en vrouwelijke energie kan ik het niet eens zijn, ik wil mensen nu eenmaal liever als gelijken zien met dezelfde mogelijkheden maar niet vanuit een historisch perspectief hoe man en vrouw is gaan denken en wat men als typisch vrouwelijk of typisch mannelijk ziet.
Het channelen heb ik zelf ook geprobeerd en komt wel redelijk overeen met wat er verteld wordt alhoewel ik geen voorstander ben van Kryon of Bashar, ik kies voor hele andere entiteiten om mee te communiceren en heb ze niet op de reguliere of bekende manier ontmoet. Wat mij betreft is het mij overkomen en heb ik er zelf iets van gemaakt alhoewel ik nog niet de controle erover heb als ik zou willen.
Vooral het stuk dat mensen als dieren zijn voor die hogere wezens, dat is helemaal waar maar maakt het moeilijk contact te leggen want wat heb jij zelf aan hen te bieden. Nu vind ik zelf huisdieren leuk maar ik ben erg voorzichtig en heb me nog niet volledig opengesteld of mezelf laten gaan. Wel eens geprobeerd maar wat er dan gebeurt is zo anders dat ik vrijwel altijd schrik en de verbinding kwijt ben. Toch ben ik veel te weten gekomen over de aard van de mens dankzij communicaties met hen, het gaat vooral over de persoonlijke, aardse dingen maar soms ook over metafysische modellen van de werkelijkheid.
Het is ook vaak een schril contrast met hoe mooi die wezens en hun omgevingen zijn en dan is de channeling voorbij en ben je weer in deze wereld. Het blijft in ieder geval lastig om mee om te gaan voor mij om te weten dat er ergens zo'n mooie wereld bestaat maar ik er niet kan zijn.
Ja ik geloof wel dat dat kan, idealiter man en vrouw, als 2 helften die elkaar aanvullen. Dus de vrouw als 'ontvanger' voor het beeld van het universum in de man en de man die dat 'verzend' naar de vrouw. De reactie van de vrouw zou dan moeten verschijnen in het beeld van het universum in de man die dat en diens eigen reactie weer verzend, enz. wat zich tot in het oneindige herhaalt. Dan zouden die 2 als 1 naar de buitenwereld optreden, net als andere stellen en heb je het tegen een eenheid als je tegen beiden spreekt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me af he? Als je iets dergelijks met je huisdier kunt, zou het dan ook met je medemens kunnen? Het lijkt me fantastisch om zo een diepe band met bv. een geliefde te hebben.. En ook verdomd praktisch als het goed werkt
Ok. Ik ben benieuwd of je naast alle overduidelijk goede bedoelingen van de maker van het filmpje ook kritiek hebt op sommige punten. Zijn er dingen waar je het minder eens mee bent? Waarom? Hoe past dit binnen jouw levensbeschouwing?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Fusions het volgende:
Hoe bedoel je dat? Ik wil graag mijn mede mens informeren en discussie zijn natuurlijk erg welkom hoor.
definieer;quote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Fusions het volgende:
Nieuwe energieen die naar voren komen, met force kracht, zowel in mijzelf als in de buiten wereld, het is overal te merken.
Lekker vaag geschreven, kunnen ze niet toe de point zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef Fusions het volgende:
Dit bijvoorbeeld
http://soundofheart.org/g(...)shua-galactic-energy
laster!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef Fusions het volgende:
Dit bijvoorbeeld
http://soundofheart.org/g(...)shua-galactic-energy
Bedankt voor het posten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:28 schreef SpecialK het volgende:
Deze video is net gepost door iemand waar ik op gesubbed ben.
Ik hoop dat er een reactie op komt door Jordan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef Fusions het volgende:
Veranderingen die plaats vinden in mijzelf en in mijn omgeving. Mensen gaan met een groter mooier bewustzijn naar de wereld kijken op een manier dat bepaalde dingen naar boven komen in onze maatschappij en dat er zaken afspelen die echt bij de oude manier van leven horen.
New earth - > changes are brought forth now.
Ik spreek ook mensen die zeggen dat ze dat merken. En nee niks meetbaars. Het is een kwestie van perceptie. Het daarover hebben mag op TRU.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef SpecialK het volgende:
Nog iets meetbaars of moeten we maar afgaan op jouw perceptie en de mensen waar jij je mee ophoud?
Perceptie verandert meestal na externe factoren. En ja zelfs magische vibraties die alleen door sommigen gevoeld kunnen worden zijn een externe factor. En ja zelfs dat is meetbaar. Je brein of je ziel of whatever is in zo'n geval een magische vibratie meter. Dus dat hele idee van "ik voel dat en dat is het einde van de discussie" is wat mij betreft onzin.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek ook mensen die zeggen dat ze dat merken. En nee niks meetbaars. Het is een kwestie van perceptie.
Waar zeg ik dat dat niet mag? Als er iets aan de hand is was hele hordes mensen tegelijkertijd dingen "voelen" dan wil ik wel graag leren wat dat dan wel niet is. Wat mij zo verbaast is dat de mensen die het hardst roepen dat er iets aan de hand is vaak het hardst tegenwerken als je er achter probeert te komen wat dat iets dan is. Het lijkt mij de basis van elke gezonde discussie dat je de belevingswereld van meerdere mensen tesamen probeert te krijgen. Ongeacht welk subforum we zitten.quote:Het daarover hebben mag op TRU.
boks.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten.
Eindelijk weer een c0nc0rdance video.
Vaak gaat het hier over een persoonlijke ervaring. Daar valt weinig aan te meten en weining over te discussieren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Perceptie verandert meestal na externe factoren. En ja zelfs magische vibraties die alleen door sommigen gevoeld kunnen worden zijn een externe factor. En ja zelfs dat is meetbaar. Je brein of je ziel of whatever is in zo'n geval een magische vibratie meter. Dus dat hele idee van "ik voel dat en dat is het einde van de discussie" is wat mij betreft onzin.
[..]
Waar zeg ik dat dat niet mag? Als er iets aan de hand is was hele hordes mensen tegelijkertijd dingen "voelen" dan wil ik wel graag leren wat dat dan wel niet is. Wat mij zo verbaast is dat de mensen die het hardst roepen dat er iets aan de hand is vaak het hardst tegenwerken als je er achter probeert te komen wat dat iets dan is. Het lijkt mij de basis van elke gezonde discussie dat je de belevingswereld van meerdere mensen tesamen probeert te krijgen. Ongeacht welk subforum we zitten.
Pertinent oneens. Dit forum staat vol met mensen die hun persoonlijke ervaringen bediscussieren, uitwisselen en tegen het licht van de realiteit houden. Alleen in TRU wordt er onnodig krampachtig mee omgegaan en dien je uit respect je mond te houden. Maar dat is niet echt praktisch voor een forum.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vaak gaat het hier over een persoonlijke ervaring. Daar valt weinig aan te meten en weining over te discussieren.
Soms willen mensen hier een ervaring delen die moeilijk of niet te bewijzen is. Dar kun je het mee eens zijn of niet, maar dat is hier de policy.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Pertinent oneens. Dit forum staat vol met mensen die hun persoonlijke ervaringen bediscussieren, uitwisselen en tegen het licht van de realiteit houden. Alleen in TRU wordt er onnodig krampachtig mee omgegaan en dien je uit respect je mond te houden. Maar dat is niet echt praktisch voor een forum.
En ervaringen zijn prima meetbaar natuurlijk vraag maar aan elke 1e jaars student vaan de VU/UvA/etc...
En ik suggereer ook nergens dat dat recht ontnomen moet worden? Maar ik kan me niet herinneren dat vragen om iets aantoonbaars tegen de regels van dit sub-forum zijn dus waar ga ik dan precies over de schreef?quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Soms willen mensen hier een ervaring delen die moeilijk of niet te bewijzen is. Dar kun je het mee eens zijn of niet, maar dat is hier de policy.
Oh zo! Nee, er is niks op tegen om om iets aantoonbaars te vragen. Het is alleen te vaak gebeurd dat mensen hier werden afgemaakt vanwege hun ongebruikelijke en vaak vooral om persoonlijke ervaringen gebaseerde standpunten. Dat wil ik graag vermijden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En ik suggereer ook nergens dat dat recht ontnomen moet worden? Maar ik kan me niet herinneren dat vragen om iets aantoonbaars tegen de regels van dit sub-forum zijn dus waar ga ik dan precies over de schreef?
Titel van dit topic is wel "spirit science"...quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh zo! Nee, er is niks op tegen om om iets aantoonbaars te vragen. Het is alleen te vaak gebeurd dat mensen hier werden afgemaakt vanwege hun ongebruikelijke en vaak vooral om persoonlijke ervaringen gebaseerde standpunten. Dat wil ik graag vermijden.
Eerste deel van de TT is 'spirit'. Daar valt niks aan aan te tonen dus wordt hier niemand afgemaakt. Sowieso niet.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:15 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Titel van dit topic is wel "spirit science"...
Dus lijkt me inderdaad dat je dan afgemaakt wordt als er nika wetenschappelijks aan is.
Totdat er science aan wordt geplakt... terwijl het dus totaal geen science is.quote:Op zondag 27 april 2014 09:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eerste deel van de TT is 'spirit'. Daar valt niks aan aan te tonen dus wordt hier niemand afgemaakt. Sowieso niet.
Mooi, dan zijn we het daarover eens.quote:Op zondag 27 april 2014 12:48 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Totdat er science aan wordt geplakt... terwijl het dus totaal geen science is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:24 schreef Manke het volgende:
[..]
laster!
als je echt wilt weten wat Jeshua heeft gezegd, moet je het nieuwe testament lezen, dit is een new age jezus.
Als je echt wil weten wat Jeshua heeft gezegd, dan zal je een tijdmachine nodig hebben. Maar helaas...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:24 schreef Manke het volgende:
[..]
laster!
als je echt wilt weten wat Jeshua heeft gezegd, moet je het nieuwe testament lezen, dit is een new age jezus.
Ah, interessant. Kennelijk kan de ervaring van iets bijzonders, zoals een reis naar de maan religieuze gevoelens ed. opwekken. Begrijpelijk. Het universum is zo groots en ontzagwekkend. Het is maar de vraag of mensen met hun beperkte ratio het ooit helemaal zullen kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 04:52 schreef SpecialK het volgende:
De youtube wereld heeft noetics wel gevonden.
Wederom van mijn subscription list.
Ik denk ook dat dat hele idee van quantum-wooo er mee te maken heeft. Het idee that je met je gedachten deel uitmaakt van een gemeenschappelijk "veld" en dat jouw gedachten dus via dat veld invloed hebben op anderen via QM-effecten en dat we op die manier allemaal met elkaar en het universum in contact staan met onze emoties.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ah, interessant. Kennelijk kan de ervaring van iets bijzonders, zoals een reis naar de maan religieuze gevoelens ed. opwekken. Begrijpelijk. Het universum is zo groots en ontzagwekkend. Het is maar de vraag of mensen met hun beperkte ratio het ooit helemaal zullen kunnen begrijpen.
Ik weet niet precies wat Noetics is, maar natuurlijk kan het niet de wetenschap vervangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |