ja dan is het een minder slim plan jaquote:
ik ook niet als ontbijt hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen hier vreet het als ontbijt en dan is het prima, maar als lunch niet?
niet te letterlijk...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet als ontbijt hoor
ik ben van de ouderwetse boterhammen stempel
quote:
super solide planquote:Op maandag 6 mei 2013 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij dus nu omdat hij niet helemaal happy was met de ritalin.
Nou ja, wel in overleg met zijn psych natuurlijk.quote:
Ik eet zelf hummus en pindakaas, maar dat is dan weer niet mager. Wel vega en gezondquote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
iemand trouwens nog een goede tip voor mager gezond en vega broodbeleg?
ik heb behoefte aan wat nieuws
sandwichspread pindakaas en smeerkaas zijn hier mijn normale dingenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik eet zelf hummus en pindakaas, maar dat is dan weer niet mager. Wel vega en gezond
Sandwichspread? (geen idee wat daar in zit, though)
Zelf de wraps maken dan valt het wel weer mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik eet geen vlees en shoarma miste ik altijden met die kruiden lijkt het er prima op
kan natuurlijk ook zonder wrap of broodje
maar die wraps vallen inderdaad tegen trouwens he! jammer ik vind het heerlijke dingen
Sabra Tehina aubergine zo heet het.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Van dat merk waar de AH ronde bakjes hummus van verkoopt heb je ook een aubergine prutje. Dat is onwijs lekker op brood en minder calorieen dan hummus.
ja ik ken het maar ben er geen fan vanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Van dat merk waar de AH ronde bakjes hummus van verkoopt heb je ook een aubergine prutje. Dat is onwijs lekker op brood en minder calorieen dan hummus.
oh dat heb ik nog nooit geprobeerd! heb je een recept toevallig?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelf de wraps maken dan valt het wel weer mee.
gewone kaas, (halva)jam, philadelphia light, fruit, vegavlees (quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sandwichspread pindakaas en smeerkaas zijn hier mijn normale dingen
heel soms appelstroop
maar dat waren de opties wel en ik vind het een beetje weinig keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |