Nee. Je moet daar gewoon je klep over houden. Er zijn andere wegen die naar Rome leiden dan alleen de bodybuildmanier. Leg je daar dan eens bij neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef no1uknow het volgende:
Het probleem met de mensen van het BB topic is denk ik dat we over het algemeen niet normaal kunnen reageren en dat daardoor de goedbedoelde adviezen uit het oog worden verloren.
Hoewel het ook wel voor te stellen is dat dit soort reacties bij sommigen een rage veroorzaken:
[..]
Je zou een punt hebben als iemand dat in 'jullie' topic zou posten. Maar dit is heel ergens anders, waar niet specifiek 'jullie' mening gevraagd wordt, waarom dan altijd meteen zo uit proportie reageren?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef no1uknow het volgende:
Het probleem met de mensen van het BB topic is denk ik dat we over het algemeen niet normaal kunnen reageren en dat daardoor de goedbedoelde adviezen uit het oog worden verloren.
Hoewel het ook wel voor te stellen is dat dit soort reacties bij sommigen een rage veroorzaken:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er komt net in OUD een post langs van een ouder waarvan de schoolarts over haar kind gezegd heeft dat ze te zwaar is. Een meisje van 11. En als je de foto's kijkt is er echt niks mis met haar. Echt niet. Waar haalt zo'n arts dat vandaan zeg!![]()
En dan zelf nog tegen het kind zeggen ook.
joh niet op in gaanquote:Op maandag 6 mei 2013 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Toch wel fijn dat jij het prima vindt!
Ik wil echt niet trollen, maar heb je enig idee hoe pedant dit klinkt? Alsof het ons echt ook maar iets interesseert wat jij over ons vindt.
Afvallen doen we voor onszelf, en voor niemand anders.
Maar goed, bedankt wel voor je verder constructieve post.
Dat heb ik ook een keer gepost daar. Maar ik zou wel op jouw heels fappen hoor, het is in het Gym-topic wel bekend dat ik val op de wat vollere vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een fraaie voorbij komen met Sherlock, ze hadden het over de vrouwen in het Heels topic en dat ze fapten op heels enzo. Behalve op mijn heels want ik was een fatty.![]()
Ja precies, dat zeg ik. Maar met zulke uitspraken ontlok je natuurlijk ook wel reacties.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben als iemand dat in 'jullie' topic zou posten. Maar dit is heel ergens anders, waar niet specifiek 'jullie' mening gevraagd wordt, waarom dan altijd meteen zo uit proportie reageren?
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gepost daar. Maar ik zou wel op jouw heels fappen hoor, het is in het Gym-topic wel bekend dat ik val op de wat vollere vrouwen.
ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gepost daar. Maar ik zou wel op jouw heels fappen hoor, het is in het Gym-topic wel bekend dat ik val op de wat vollere vrouwen.
Je probeert het hier ook he?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeg ik. Maar met zulke uitspraken ontlok je natuurlijk ook wel reacties.
Ik moest meer gaan eten... heb de fotos van mn 14e/15e hier niet, maar ik was graatmager joh. Tot de hormonale ellende los ging barsten. Maar dat is nu ook wel duidelijk dat daar een medisch probleempje de veroorzaker van wasquote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt als een excuus maar daar is het bij mij allemaal begonnen
op dieet op mijn 10e door mijn mama en de schoolarts
sindsdien nooit meer een normaal gewicht gehad
en on a positive note: lekker een bakje met perzik appel aardbei en blauwe bes
die laatste vind ik vies maar schijnen heel gezond te zijn dus ja
Ik zie niet wat er mis is met de post van cuppiecakiequote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben als iemand dat in 'jullie' topic zou posten. Maar dit is heel ergens anders, waar niet specifiek 'jullie' mening gevraagd wordt, waarom dan altijd meteen zo uit proportie reageren?
Reacties uitlokken.quote:
Dàt ben ik met je eens, en uitspraken als "ik word al dik van water" ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Awesome_ het volgende:
Het enige waar ik me persoonlijk aan kan ergeren is de "dik zijn overkomt je"-mentaliteit in LIF soms.
Verder zijn jullie lief.
Volgens de bodybuilders ben je per definitie ranzig als je meer weegt dan 60 kilo.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:08 schreef MaJo het volgende:
Van wat ik laatst heb gezien posten hier alleen maar lekkere wijven
Je zal vast gelijk hebben, maar je reactie hieronder is precies wat ik bedoel, zonder daarbij mensen hier persoonlijk aan te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reacties uitlokken.
Maar goed, ik vind het wel prima.
Het viel me gewoon op dat door "jullie" (sorry voor de generalisatie maar dat praat makkelijker) ik eigenlijk nergens in LIF meer iets wil posten omdat ik meteen voor ranzig varken uit word gemaakt. Terwijl ik een gezonde levensstijl aan het aanleren ben en KEIhard werk om zo gezond mogelijk te worden. Maar zolang je er (nog) niet uitziet als "gymchick" word je meteen in een hoek gedouwd, als lui zwijn aangemerkt en over je heen gespuugd. En dat vind ik jammer, want LIF zou leuker zijn voor iedereen als het anders ging.
Dan ben ik, ondanks dat ik een gezond BMI heb, moddervetquote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de bodybuilders ben je per definitie ranzig als je meer weegt dan 60 kilo.
Maar who cares?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de bodybuilders ben je per definitie ranzig als je meer weegt dan 60 kilo.
Ja ach, het maakt niet uit over welk onderwerp je praat, als er rare uitspraken als 'ben niet gezegend met maatje 36' worden gebezigd komt er natuurlijk reactie. Op een forum al helemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik moet er niet op reageren. Het zou alleen zoveel leuker zijn hier zonder dat gelul.
Het constant moedwillig naar beneden trappen van mensen die wel hun best doen is gewoon vals.quote:
het gaat niet alleen om die ene uitspraak van die ene user, dat weet jij ook best.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ach, het maakt niet uit over welk onderwerp je praat, als er rare uitspraken als 'ben niet gezegend met maatje 36' worden gebezigd komt er natuurlijk reactie. Op een forum al helemaal.
Nee dat heet een voorbeeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om die ene uitspraak van die ene user, dat weet jij ook best.
Maar ik trek me terug uit deze discussie.
Daarom trollen we toch ook niet hier? Wat er tijdje terug wel gebeurde is dat reacties die inhoudelijk sterk waren werden verwijderd onder het mom van trollen. Omdat het niet in het straatje van "vervang je smeerkaas door Slankie"-advies viel.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dàt ben ik met je eens, en uitspraken als "ik word al dik van water" ook.
Maar de mensen die hier posten denken geen van allen zo, eigenlijk.
Ik snap niet wat daar een rare uitspraak aan isquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ach, het maakt niet uit over welk onderwerp je praat, als er rare uitspraken als 'ben niet gezegend met maatje 36' worden gebezigd komt er natuurlijk reactie. Op een forum al helemaal.
inderdaad want anders zaten we hier niet natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dàt ben ik met je eens, en uitspraken als "ik word al dik van water" ook.
Maar de mensen die hier posten denken geen van allen zo, eigenlijk.
Er zijn uitzonderingen hoor, ik val doorgaans niet op van die slanke vrouwen. Doe mij maar een wat vollere vrouw. Goede benen, een klein buikje, dat soort dingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het al snel een excuusje kan zijn om de eigen schaamte v/h gewicht te verminderen en verdere bevestiging in de slachtoffer rol van desbetreffende user.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar een rare uitspraak aan is
ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar een rare uitspraak aan is
wat heel normaal is als die moordenaar een psychische stoornis heeftquote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat het al snel een excuusje kan zijn om de eigen schaamte v/h gewicht te verminderen en verdere bevestiging in de slachtoffer rol van desbetreffende user.
Vergelijkbaar als een moordenaar die zegt 'ik ben gewoon niet gezegend met normaal geweten'.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heel normaal is als die moordenaar een psychische stoornis heeft
net zo als er ook redenen kunnen zijn waarom iemand geen maat 36 heeft zoals stofwisseling of een psychologische factor
Ik wil best straks als ik op mn streefgewicht zit een maatje 36 aantrekken hoor. Maar met mijn bescheiden F-cup gaat dat eruit zien als een naveltruitje.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom dat rare uitspraken zijn maar goedquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom dat rare uitspraken zijn maar goed
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat het al snel een excuusje kan zijn om de eigen schaamte v/h gewicht te verminderen en verdere bevestiging in de slachtoffer rol van desbetreffende user.
maw, makkelijk om je achter te verschuilen
Ik vind het absoluut geen excuus, ze geeft gewoon aan dat zij door wat voor omstandigheden dan ook geen maat 36 kan hebben. Dat kan namelijk. Dat is absoluut niet hetzelfde als moorden, die mensen hebben namelijk wel een keuze.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maw, makkelijk om je achter te verschuilen
Vergelijkbaar als een moordenaar die zegt 'ik ben gewoon niet gezegend met normaal geweten'.
edit: nou moet je je ook afvragen of de desbetreffende user zich wel hoeft te schamen voor zijn/haar gewicht, maar dat is weer een andere discussie
ja maar dat weet je toch niet? je kent die persoon niet dus waarom oordeel je dan?quote:
Waar oordeel ik?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat weet je toch niet? je kent die persoon niet dus waarom oordeel je dan?
ja het kan een excuus zijn maar het kan ook een boel andere dingen zijn
door die zin wel toe te moeten voegenquote:
Welke zin?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
door die zin wel toe te moeten voegen
je hebt wel de beerput opengetrokkenquote:
quote:
en verdere bevestiging in de slachtoffer rol van desbetreffende user.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |