Ik dacht eerst ook dat je je gegevens verloor, maar ik heb zondag mijn afstand verkort naar 12km, en als je dan naar de statistieken kijkt staat er nog steeds 13, nog watquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was ik weer te laat op mobielmaar kan je dat gewoon aanpassen daar ja? Ik dacht dat je dan ook gegevens verloor daarmee? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
gewoon bij edit kan je de afstand, tijd etc aanpassenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was ik weer te laat op mobielmaar kan je dat gewoon aanpassen daar ja? Ik dacht dat je dan ook gegevens verloor daarmee? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Gewoon lekker rustig gaan lopen en meer genieten, dan komt het goede gevoel vanzelf weer terug. In ieder geval niet door de pijn heen lopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi! Wat had de benenknijpert eigenlijk gezegd?
Ik wil inderdaad langzamerhand weer terug naar 4 keer per week op mijn niveau trainenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Goed nieuws! Nu langzaamaan weer opbouwen naar de oude trainingsintensiteit?
Heel klein "bevrijdingsloopje" vanuit AV Holten. (In holten dusquote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dan heb je net geen bekertje? Wel op de 5km of ook niet? Wel een hele goede tijd!Welke wedstrijd heb je gelopen eigenlijk, heb ik een beetje gemist.
Bij garmin connect kan je hem dan trouwens wel als 10k PR registreren. Mijn huidige PR op die afstand pakt ie ook niet op endomondo, op 30 meter..
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig gaan lopen en meer genieten, dan komt het goede gevoel vanzelf weer terug. In ieder geval niet door de pijn heen lopen.
[..]
Ik wil inderdaad langzamerhand weer terug naar 4 keer per week op mijn niveau trainen
Mooi gedaan manquote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heel klein "bevrijdingsloopje" vanuit AV Holten. (In holten dus)
De snelste liep in 35.58 ofzo![]()
http://www.endomondo.com/workouts/186267230/7102294
Aangepast naar 10.01. 3 Sec erbij geteld. Klopt dan geloof ik redelijk![]()
Tijd hoef je als je op de goede tijden gedrukt hebt niet eens aan te passen. GPS heeft eigenlijk altijd wel een kleine afwijking, dus het parcours zelf kan gewoon strak 10km geweest zijn. Dan kan je je geklokte tijd gewoon houden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bijna goede hamstrings hequote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mooi dat je weer goede hamstrings hebt!
![]()
Wanneer ga je nou beginnen bij de nieuwe groep? En ga je dan eerst kortere wedstrijden lopen? 1500/3k/5k ofzo, of wil je echt je snelheid op de langere afstand verbeteren? Gaat natuurlijk ook hand-in-hand, dat dan weer wel.
Daar 'loop' ik ook tegenaan. Gisteren mijn beste afstand in een uur gelopen, maar geen beker omdat de GPS een keer niet goed werkte.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Daar is hij bij mij idd ook weg, pff stom eigenlijk
Want de PR's waren echt té optimistisch en dat vind ik belangrijker denk ikAnders kan ik mezelf niet echt goed meer verslaan ofzo
Met af en toe een Marathon tussendoor..quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Bijna goede hamstrings he
Ik denk dat ik in juni naar de nieuwe groep ga. De trainingen blijven in principe ongeveer hetzelfde, alleen met iets meer focus op snelheid.
Hoofdgerechten blijven in principe 10k en HM's
Dat is wel het plan ja, ieder jaar minimaal 1quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met af en toe een Marathon tussendoor..
Hier dezelfde loop gedaan en met Garmin kwam ik tot 9.96 km, dus afronden naar 10 lijkt me wel op zijn plaats. Ging in 36.35 overigens, dus wellicht ben ik je nog wel ergens voorbij gestoomdquote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef haphaps het volgende:
[..]
Hier dezelfde loop gedaan en met Garmin kwam ik tot 9.96 km, dus afronden naar 10 lijkt me wel op zijn plaats. Ging in 36.35 overigens, dus wellicht ben ik je nog wel ergens voorbij gestoomd
Wow, dat is helemaal een ernstig snelle tijd!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef haphaps het volgende:
[..]
Hier dezelfde loop gedaan en met Garmin kwam ik tot 9.96 km, dus afronden naar 10 lijkt me wel op zijn plaats. Ging in 36.35 overigens, dus wellicht ben ik je nog wel ergens voorbij gestoomd
Daar ben ik ook nog hard over aan het twijfelen. Of ik bij een atletiekvereniging wil. Ik woon op 3 minuten loopafstand van een hele mooie baan en grote vereniging, maar van de andere kant vindt ik het alleen op mezelf lopen en trainen juist zo prettig...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welHele deelnemersveld was snel.
Ook veel atletiekers enzo. Kom ik aan met m'n half jaar ervaring.
Snel maar naar de atletiekvereniging hierLoopscholing kan me goed helpen hoop ik.
OSS Volo? Daar heb ik ook naar gekeken, voor volgend jaar alvastquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog hard over aan het twijfelen. Of ik bij een atletiekvereniging wil. Ik woon op 3 minuten loopafstand van een hele mooie baan en grote vereniging, maar van de andere kant vindt ik het alleen op mezelf lopen en trainen juist zo prettig...
Je kunt ook 1x per week bij de vereniging trainen en de overige keren zelf. Maar pas wel een beetje op dat het af en toe net een sekte is en ze je graag meer dan 1x per week willen hebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef Onama het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog hard over aan het twijfelen. Of ik bij een atletiekvereniging wil. Ik woon op 3 minuten loopafstand van een hele mooie baan en grote vereniging, maar van de andere kant vindt ik het alleen op mezelf lopen en trainen juist zo prettig...
Je hebt toch vandaag al gelopen? En pijn aan je voet? Zou je dan niet beter een rustdag nemen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef sararaats het volgende:
morgenmiddag weer lopen
![]()
ik volg nu nog m'n eigen schema. ik wil ook nog lopen op het atletiekparcours.
Jep die ja, woon op de Kruiskamp dus dat is echt dichtbij. Betreft techniek mag ik nu niet klagen, als ik zie welke sprongen ik heb gemaakt de afgelopen 4 maanden. 8 januari liep ik 8 keer 1 minuut met anderhalve minuut wandelen, was helemaal dood, tot op hartkloppingen toe. Nu, nog geen 4 maanden later loop ik PR's waar ik nooit van had durven dromen. Met de tips die ik hier gekregen heb durf ik toch wel te zeggen dat ik van een slechte techniek naar een goede ben gegaan, misschien niet perfect. Alleen het cadens verhogen op aanraden van Jero_nimo heeft al zoveel geholpen. Voor de techniek hoef ik het volgens mij nog niet te doen. Intervallen heb ik hier 5 km fietspad voor liggen (van Vught naar Vlijmen). Dus daar hoef ik ook geen contributie voor te betalen. Ook prefereer ik nog altijd de lange duurlopen over de snelle korte loopjes en ben ik introvert genoeg om te durven zeggen dat ik alleen lopen prefereer. Al met al denk ik dat een vereniging me niet gelukkiger gaat maken, al blijft er toch nog iets twijfelen in mezelfquote:Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
OSS Volo? Daar zit ik ook naar te kijken, voor volgend jaarLeuke vereniging, als ik oud-klasgenoten moet geloven (ook al is dat wel een paar jaar geleden dat zij daar voor het laatst trainden). En ze hebben een mooi complex ja
Je kunt alleen heel prettig lopen, maar ik denk dat je veel meer kunt leren bij een vereniging over je techniek enzo. Je kunt je interval trainingen (eens per week) op de baan doen en dan de meeste kilometers individueel maken met je duurloopjes?
Op de website staat dat je gratis een paar trainingen mee kunt doen. Ik zou dat sowieso proberen. Misschien ga je overstag, misschien bevestigt het je gevoel dat je het niks vindt. Dan weet je het in ieder geval zeker, en kun je het ook ergens op baseren; naast alleen het gevoel/gedachte dat je er nu bij hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Onama het volgende:
Al met al denk ik dat een vereniging me niet gelukkiger gaat maken, al blijft er toch nog iets twijfelen in mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |