quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een kleine, maar toch heb ik er problemen mee.
Weer een goed voorbeeld waarom enorme zadeltassen op geen enkele fiets zouden mogen zitten.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
Zegguh, mijn zadeltasje schuurt blijkbaar mijn koersbroeken kapot. Hebben meer mensen hier last van? Zit er aan te denken om alles gewoon in een zwarte bidon te flikkeren, ik heb meestal toch maar 1 bidon nodig. En als ik dan een belachelijke afstand ga fietsen dat ik er 2 nodig heb kan ik voor die ene keer wel even het zadeltasje erop plakken.
OF kent iemand hier een zadeltasje die niet de broek openschuurt?
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Weer een goed voorbeeld waarom enorme zadeltassen op geen enkele fiets zouden mogen zitten.
Er zijn twee oorzaken waar je eenvoudig wat aan kan doen:
1. je tas is te groot, en dan is jouw visie van een klein zadeltasje anders dan de mijne... koop zo'n superklein tasje waar alleen 1 biba, pompje/CO2 patroon in past. Dat valt weg in de holling van je zadel en dan raak je m niet.
2. Je poten zijn te dik. Zorg dat je benen dunner en strakker worden, dan raak je ook niks meer en kan je lekker zonder zorgen met die koffer onder je zadel blijven rijden
Als je dan toch perse iets wilt veranderen, kies dan in godsnaam voor optie 1!
goed dat je dat zelf ook weet..quote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef cafca het volgende:
(Ja, ik weet dat deze foto minimaal 4 overtredingen op de soignee regels vertoont)
Maken jullie je serieus druk om zulk soort dingen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu trouwens een witte en zwarte bidon. Vond ik wel speels gezien ik een witte fiets met zwarte accenten heb. Of is dat juist uit den boze?
je hebt leuk games gespeelt gister?!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:00 schreef firewirecable het volgende:
Nog een video van gisteren...
https://vimeo.com/6554737
Voor die 20 km die jij per maand fietst heb je heulemaal geen zadeltas nodig. Eraf met dat ding, dan hoeven die benen ook niet meer afgetraind te worden...quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu trouwens een witte en zwarte bidon. Vond ik wel speels gezien ik een witte fiets met zwarte accenten heb. Of is dat juist uit den boze?
absoluut... Soignee is de basis voor alle keuzesquote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maken jullie je serieus druk om zulk soort dingen?
Maak jij je er niet druk om? Ben jij wel serieus bezig met de sport?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maken jullie je serieus druk om zulk soort dingen?
Bitch please, gister bijna de 30 aangetiktquote:Op maandag 6 mei 2013 12:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Voor die 20 km die jij per maand fietst heb je heulemaal geen zadeltas nodig. Eraf met dat ding, dan hoeven die benen ook niet meer afgetraind te worden...
minuten?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak jij je er niet druk om? Ben jij wel serieus bezig met de sport?
[..]
Bitch please, gister bijna de 30 aangetikt
km/uur toen ik naar de snackbar sprinttequote:
Nee nog totaal niet, maar als ik het zo hoor fiets ik meer dan jijquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak jij je er niet druk om? Ben jij wel serieus bezig met de sport?
Zijn er ook in het geel.... toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee, maar hoop iig dat je wel witte schoenen op het oog hebt!
Zonder die zadeltas had je de 47 wel gehaald!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
Topsnelheid gister was 45.4 voor de geintereseerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |