ja dat heb ik al 4x exact zo gedaan en dan zegt ie dat er niks uitkomt en of ik wel weet wtfs ik aan het doen ben...quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100 lolly's erin flikkeren...daarna roeren...daarna 100 snoepjes erin gooien...na 20 seconde stoppen met roeren en daarna in een fles gooien.
Je moet na EXACT 20 seconde stoppen met roeren...vervolgens het goedje in een fles doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat heb ik al 4x exact zo gedaan en dan zegt ie dat er niks uitkomt en of ik wel weet wtfs ik aan het doen ben...
Ja die optie is niet de moeite waardquote:
60 secondes mixenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil een Invulnerability potion aanmaken....
The recipe is ||||
|||| : simple : just ||||
|||| ----------------- : put 2000 candies ||||
|||| : inside your ||||
|||| : cauldron and mix ||||
|||| : them until your ||||
|||| : arms hurt.
Hoelang duurt dat ongeveer?
is inmiddels al gelukt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
60 secondes mixen
Je moet alles letterlijk nemen in dit spel
Ja die heb ik ook gedaan, komen vast later van pas.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Potions and scrolls heb ik gedaan, check dit [ afbeelding ]
Draak aan het eindequote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik ben bij de Keep aangeland maar die red ik nog niet. ben nu weer aan het sparen, zit toch tv te kijken nu.
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan moet ik flink HP tot mij nemen en nog een sword upgrade (zit nu op level 3 sword).
OK een aantal heb ik er al van de wishingwell. Ga ik morgen doen, dan zit ik bomvol candies en zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Je moet dingetjes maken....
inv.pot
teleport scrolls
seed
Die draak heeft en veel HP en slaat HARD.
Better sword!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Meer candies geven of sparen voor een ander zwaard?
Ik ga wel even een plaatje zoekenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Forbry het volgende:
Thanks voor openen nieuw topic.Volgende keer mag die quote van mij wel weg hoor (graag zelfs)!
Dat worden er steeds meer, totdat je uiteindelijk voor 300000 lollipop's 300000 candies krijgt. Dat is 1 om 1 dus en het wordt dus eigenlijk zo'n converter, maar dan net andersom.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:43 schreef MPC60 het volgende:
ik deed candies more candies en kreeg 2028 candies, bedankt
Dat was echt kut.
Ik zou voor de "candies, faster candies" gaan. Dat is de grootste "investering". Zodra je de candy> lollipop converter hebt kun je alle candies omzetten in lp en daar dus alsnog die andere twee opties mee "betalen". Op de lange termijn scheelt je dat dus tijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Meer candies geven of sparen voor een ander zwaard?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |