Ik kwam er langs met Health Potion en Acid Rain.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
de lollipops vliegen naar binnen niet normaal, heb nu 100 per seconde xD
maar ga nogsteeds dood bij walvis..
stomme walvus
ja ik deed het met berserk potje maar wil niet die potjes wasten wil het gewoon cold turkey doen. Maar wat meer hp hebben dan..quote:Op zondag 5 mei 2013 18:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kwam er langs met Health Potion en Acid Rain.
Ik deed het met 1 health potion en 1 fire scroll. Health potion kun je toch later weer kopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik deed het met berserk potje maar wil niet die potjes wasten wil het gewoon cold turkey doen. Maar wat meer hp hebben dan..
En ik kan weer iets kopen bij de heksquote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Kan nu m'n snoepjes direct omzetten in lolly's
ken em nu cold turkeyen, verder heb ik fire sword atm en ga zo upgraden, bijna 60.000 lollypops. xDquote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed het met 1 health potion en 1 fire scroll. Health potion kun je toch later weer kopen.
Ik deed eerst maar wat, had die hele manual niet eens gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zit nu ook bij de Caudron...Major health pot lukt hier niet zo
quote:Sword, better sword ! (60 klp)
Candies, faster candies ! (90 klp)
maakt eerlijk gezegd niet zoveel uit...met een beter zwaard kom je makkelijker door je quests...maarja, candies zijn ook belangrijk...ik zou voor het zwaard gaan....dan kun je makkelijk cashen in the unterwather cave.quote:
Ik kreeg slechts 1200 candies voor die 300klpquote:Op zondag 5 mei 2013 18:40 schreef OProg het volgende:
Nah. Ik wacht wel tot 300klp voor die candy's. En dan maar eens kijken hoe het gaat.
Serieus?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kreeg slechts 1200 candies voor die 300klp...zou gewoon voor de zwaard upgrade gaan.
Klopt dat viel even tegen...net een half uur verneukt door per ongeluk mijn browser af te sluiten.quote:
Gewoon opslaan en de code opschrijven en op werk inloggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn pc aan zal laten vannachtJe kunt zeker niet op 2 plekken inloggen? Op het werk en thuis? Dan kan ik morgen op mijn werk verder (alleen verzamelen) OF pc overdag ook aanlaten.
Ik heb de bookmark al naar mezelf gemaildquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon opslaan en de code opschrijven en op werk inloggen.
Ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de bookmark al naar mezelf gemaild
Entrance en stairs heb ik met meer HP en health potions gedaan. Ik ben nu bij de keep die is lastiger, maar ik ga eerst nog wat HP upgraden om te kijken of dat alleen voldoende is.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zit nu met dat kasteel. Is het verstandig om hier al die Berserk potion in te zetten?
Met een beter sword is dat geen enkel probleem...sparen dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef plopkweker het volgende:
Wat een bazenspel!
Kom alleen niet verder dan castle's entrance
Meer HP dan red je het en een beter sword.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef plopkweker het volgende:
Wat een bazenspel!
Kom alleen niet verder dan castle's entrance
100 lolly's erin flikkeren...daarna roeren...daarna 100 snoepjes erin gooien...na 20 seconde stoppen met roeren en daarna in een fles gooien.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik krijg geen enkel potion gemaakt, doe exact wat er staat maar wtf is forcefully mixing... snap er niks van.
Komt er vanzelf te staan, na 1 minuut.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil een Invulnerability potion aanmaken....
The recipe is ||||
|||| : simple : just ||||
|||| ----------------- : put 2000 candies ||||
|||| : inside your ||||
|||| : cauldron and mix ||||
|||| : them until your ||||
|||| : arms hurt.
Hoelang duurt dat ongeveer?
Heb sword of summoning lvl 3quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beter sword is dat geen enkel probleem...sparen dus.
heb 33 hp potionsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer HP dan red je het en een beter sword.
Ik bedoel meer door candies te eten meer HP krijgen dan houd je het langer vol. Maar de potions helpen ook zekerquote:
Zo krijg je dus meer HP. Dankquote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer door candies te eten meer HP krijgen dan houd je het langer vol. Maar de potions helpen ook zeker
Al doende leert menquote:
Ik ook, ik heb er nog 100k bij geplant omdat ik hoopte dat het nog meer zouden wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Al doende leert menIk wist eerst niet dat je moest planten om meer LP's te krijgen.. maar zit nu op het maximum.
quote:" I will grant you one
wish ! So choose
carefully from the list
below. "
Multiply my candies by 5
Multiply my lollipops by 8
Give me lots of potions and scrolls
Ik heb de scrolls en potions genomen daar. Dat andere gaat toch vrij snel. En ik ben wel een sucker voor items en zo.quote:
Heb voorlopig geen keuze gemaakt...wil mijn candy box carrière niet verneukenquote:
na een dag sparen staat het misschien op 1M...8M is nog lekkerder.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
Dat heb ik ook niet gedaan maar LP's staat bijna op 150.000 al. Dus een keer met 8 vermenigvuldigen is lekker.
Dat is zo maar ik wil ook wel weer progressie maken. Dit spel is ook niet oneindig.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na een dag sparen staat het misschien op 1M...8M is nog lekkerder.
ja dat heb ik al 4x exact zo gedaan en dan zegt ie dat er niks uitkomt en of ik wel weet wtfs ik aan het doen ben...quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100 lolly's erin flikkeren...daarna roeren...daarna 100 snoepjes erin gooien...na 20 seconde stoppen met roeren en daarna in een fles gooien.
Je moet na EXACT 20 seconde stoppen met roeren...vervolgens het goedje in een fles doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat heb ik al 4x exact zo gedaan en dan zegt ie dat er niks uitkomt en of ik wel weet wtfs ik aan het doen ben...
Ja die optie is niet de moeite waardquote:
60 secondes mixenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil een Invulnerability potion aanmaken....
The recipe is ||||
|||| : simple : just ||||
|||| ----------------- : put 2000 candies ||||
|||| : inside your ||||
|||| : cauldron and mix ||||
|||| : them until your ||||
|||| : arms hurt.
Hoelang duurt dat ongeveer?
is inmiddels al gelukt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
60 secondes mixen
Je moet alles letterlijk nemen in dit spel
Ja die heb ik ook gedaan, komen vast later van pas.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Potions and scrolls heb ik gedaan, check dit [ afbeelding ]
Draak aan het eindequote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik ben bij de Keep aangeland maar die red ik nog niet. ben nu weer aan het sparen, zit toch tv te kijken nu.
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan moet ik flink HP tot mij nemen en nog een sword upgrade (zit nu op level 3 sword).
OK een aantal heb ik er al van de wishingwell. Ga ik morgen doen, dan zit ik bomvol candies en zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Je moet dingetjes maken....
inv.pot
teleport scrolls
seed
Die draak heeft en veel HP en slaat HARD.
Better sword!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Meer candies geven of sparen voor een ander zwaard?
Ik ga wel even een plaatje zoekenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Forbry het volgende:
Thanks voor openen nieuw topic.Volgende keer mag die quote van mij wel weg hoor (graag zelfs)!
Dat worden er steeds meer, totdat je uiteindelijk voor 300000 lollipop's 300000 candies krijgt. Dat is 1 om 1 dus en het wordt dus eigenlijk zo'n converter, maar dan net andersom.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:43 schreef MPC60 het volgende:
ik deed candies more candies en kreeg 2028 candies, bedankt
Dat was echt kut.
Ik zou voor de "candies, faster candies" gaan. Dat is de grootste "investering". Zodra je de candy> lollipop converter hebt kun je alle candies omzetten in lp en daar dus alsnog die andere twee opties mee "betalen". Op de lange termijn scheelt je dat dus tijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Meer candies geven of sparen voor een ander zwaard?
Ik koop elke keer een sword upgrade. Speel nu even niet, maar ben aan het sparen. Zit toch tv te kijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Bijna miljoen LP. Straks toch maar eens keer 8 misschien
Of ik laat hem gewoon lopen.
Gewoon inderdaad door laten lopen vanavond.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop elke keer een sword upgrade. Speel nu even niet, maar ben aan het sparen. Zit toch tv te kijken.
Net wel nog 1 upgrade gekocht, laatste voor nu. Laten lopen tot ik naar bed ga. Ik denk dat ik mijn pc wel uit zet. Stel ik heb een crash of zo dan is toch alles wegquote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon inderdaad door laten lopen vanavond.
Als je de 8x koop wacht dan tot je 10m LPs heb. Of nog meer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Bijna miljoen LP. Straks toch maar eens keer 8 misschien
Of ik laat hem gewoon lopen.
Nee. Dus morgen een keer doen denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je de 8x koop wacht dan tot je 10m LPs heb. Of nog meer.
100m LP is niks als je veel opties wil hebben.
ja dat deed ik ook een paar keer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Als je zo nu en dan ff een oude Quest doet als je wacht krijg je ook aardig wat candy en met sterkere zwaarden loop je er zo doorheen.
Ik gebruik daarvoor G.M.O.O.H. potions en ga dan steeds naar zo'n COW level. Je kan er zo doorheen lopen en iedere keer zo rond de 5000 candiesquote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Als je zo nu en dan ff een oude Quest doet als je wacht krijg je ook aardig wat candy en met sterkere zwaarden loop je er zo doorheen.
Wat is dat?quote:
GMOOH is een potion. Zie je boek bij de cauldronquote:
Moest zijn G.M.O.O.H, maar die kun je maken, toch of heb je nog geen cauldron?quote:
Dat idee heb ik inmiddels ook. Ben er nog steeds niet achter waar je wél wat aan hebt.quote:
Eerste gedeelte met letters i en k proberen zoveel mogelijk door de lege plekken te lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inmiddels ook. Ben er nog steeds niet achter waar je wél wat aan hebt.
Dat is me wel een paar keer gelukt idd, al gaat het nog steeds vaker fout dan goed (ondanks dat ik HP van 555 heb). Echter, keren dat dat goed ging, was ik daarna alsnog meteen doodquote:Op zondag 5 mei 2013 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Eerste gedeelte met letters i en k proberen zoveel mogelijk door de lege plekken te lopen.
Op een tactische plek een inv of turtle pot gebruiken denk ik maar waar dat is ...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is me wel een paar keer gelukt idd, al gaat het nog steeds vaker fout dan goed (ondanks dat ik HP van 555 heb). Echter, keren dat dat goed ging, was ik daarna alsnog meteen dood
dat-deed-ik maar heeft geen zin.. snap het niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet na EXACT 20 seconde stoppen met roeren...vervolgens het goedje in een fles doen.
1. Put 100 : cauldron. ||||quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat-deed-ik maar heeft geen zin.. snap het niet.
Volgens mij wel hoor, alleen je moet wel steeds veel meer candies gaan eten voor (een beetje) extra health. Waarop zit je nu? Ik zit op 555 HP en heb 693831 candies gegeten.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Candy blijven eten werkt ook niet voor je health.
Niet mijn image...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Candy blijven eten werkt ook niet voor je health.
Hoeveel heb jij dan?quote:
Ik ben vandaag begonnen met eten van candies. Zit op 750031.quote:
quote:You have 0 chocolate bars
Slechts 1x.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef OProg het volgende:
Kom je hier later in het spel eigenlijk nog aan?
[..]
Ok, dat had maar 1 doeleinde dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Slechts 1x.
Is om van je plat sword een choco sword te maken
Kun je door dat boek wat sneller bladeren?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
GMOOH is een potion. Zie je boek bij de cauldron
Dus faster kan je LP naar candys fixen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou voor de "candies, faster candies" gaan. Dat is de grootste "investering". Zodra je de candy> lollipop converter hebt kun je alle candies omzetten in lp en daar dus alsnog die andere twee opties mee "betalen". Op de lange termijn scheelt je dat dus tijd.
"De candies, more candies" is ook een soort van investering, in die zin dat je steeds meer candies zult krijgen en het uiteindelijk ook een converter wordt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus faster kan je LP naar candys fixen?
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat worden er steeds meer, totdat je uiteindelijk voor 300000 lollipop's 300000 candies krijgt. Dat is 1 om 1 dus en het wordt dus eigenlijk zo'n converter, maar dan net andersom.
Ah zoquote:
Sorry, ik gaf fout info. Dat betrof de "more candies" namelijk. "Faster candies" is gewoon meer candies per seconde en die kun je dan met de "normale" converter omzetten in lp.quote:
Zelfde strategie als de draak?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Osiris024 het volgende:
Iemand een idee hoe "Developper's garden" te spelen.
We weten het over 60 secondenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef D-vide het volgende:
[..]
Zelfde strategie als de draak?
Invulnerability -> Teleport -> Seed -> Invulnerability
hoeveel snoepjes heb je inmiddels in je mik?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Ensiferum het volgende:
Met 1.5k hp kan ik de draak bijna afk doen
Goed om te weten, morgen op mijn werk de hele dag "sparen"quote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef Ensiferum het volgende:
Met 1.5k hp kan ik de draak bijna afk doen
You have eaten 11896454 candies!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
hoeveel snoepjes heb je inmiddels in je mik?
Met GMOOH potions net zolang doorgaan tot je in het koeienlevel zit, en dan die hoorn looten die je candies per seconde verdrievoudigt. En de dragon farmen als je dat kan. Zelf gebruikte ik daarvoor invulnerability potions en teleport scrolls. Heb zelf de sword of life dus had zelden HP pots nodig voor de trash.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Baas![]()
Met mijn 8 snoepjes/seconde schiet dat niet op
Dank voor de tipquote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Met GMOOH potions net zolang doorgaan tot je in het koeienlevel zit, en dan die hoorn looten die je candies per seconde verdrievoudigt. En de dragon farmen als je dat kan. Zelf gebruikte ik daarvoor invulnerability potions en teleport scrolls. Heb zelf de sword of life dus had zelden HP pots nodig voor de trash.
Het wordt inderdaad steeds lastigerquote:Op zondag 5 mei 2013 23:07 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee joh, er is niks "eerlijks" aan.
En nog niet uitspelen
You have eaten 259461805 candies!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef bakacakes het volgende:
Ik had gelezen dat je op hogere levels meer candies moet eten om HP erbij te krijgen, dan op lagere levels. Dus probeer zoveel mogelijk te eten als je nog niet op een hoger level bent.
Verdrievoudigt niet de candy snelheid, maar die van de lollipop's in de farm.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Met GMOOH potions net zolang doorgaan tot je in het koeienlevel zit, en dan die hoorn looten die je candies per seconde verdrievoudigt. En de dragon farmen als je dat kan. Zelf gebruikte ik daarvoor invulnerability potions en teleport scrolls. Heb zelf de sword of life dus had zelden HP pots nodig voor de trash.
Hier hetzelfde probleem. Dat is nu de derde achtereenvolgende dag rond dit tijdstip...quote:Op maandag 6 mei 2013 00:07 schreef BaajGuardian het volgende:
saved niet meer, is ie down?
laad ook niet meer.
Ah ja klopt. De amulet die je in het kasteel krijgen is voor de candiesquote:Op maandag 6 mei 2013 00:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Verdrievoudigt niet de candy snelheid, maar die van de lollipop's in de farm.
ja doen dan heb je in 1x heul veul HPquote:Op maandag 6 mei 2013 07:17 schreef wdn het volgende:
Vannacht 3.5m candies en 9.98m LPs gekregen
Sword van 5 naar 9
Zal ik al die candies eten?
Idem.quote:
Ja maar je weet dat na Hell "yourself" komt hequote:Op maandag 6 mei 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
ja doen dan heb je in 1x heul veul HP
Net aangezet op het werk.
Hmm gewoon etenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:06 schreef OProg het volgende:
Misschien moet ik mijn 125000 candies ook maar gewoon opeten.
Ik weet eigenlijk niet of er ander nut is straks.
Ik had hem ook gewoon aanstaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm gewoon eten
Ik zit nu op 750000 en HP gaat traag omhoog
----
Ik kan op 1 nacht 3.5m candies krijgen dus als ik er tekort kom dan zijn die 125k van jou een druppel op een gloeiende plaat (en die 3.5m per nacht kun jij ook halen).
LP is belangrijker.
102 candies per secondequote:
Karina, kan deze in de OP svp?quote:
Kom ik aan met mijn 3 candies per seconde.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:12 schreef wdn het volgende:
[..]
102 candies per seconde![]()
2937600 candies op 8 uur
Gewoon hetzelfde doen als ik: LP zsm naar 100 per seconde. Cauldron GMOOH's maken. COW lvl opzoeken. Horn of Plenty ophalen (=300 LPs per seconde) en dan de "faster candy" nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 3 candies per seconde.
"You threw 10 candies on the ground."quote:Op maandag 6 mei 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook maar wat candy eten denk ik. Staat toch nog uren aan vandaag.
Ik wilde zien of er iets gebeurdequote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef wdn het volgende:
[..]
"You threw 10 candies on the ground."
Waarom vraag je? Nou gewoon omdat het kan!
Bij 1000 krijg je een emoticonquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zien of er iets gebeurdeniet dus.
Oh een emoticon hoef ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij 1000 krijg je een emoticon
---
Oh en die crashes zijn een server overload
Nee.quote:
Nee, maar als je verder komt gaat dat wel omhoog. Ik krijg er nu 300 p/s.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze daar ook niet meer aan te besteden dus
Holy fuckquote:Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef OProg het volgende:
55.000.000 lollipops en counting. Wachtende om de x8 van de wensput toe te passen.
Daar kom je snel genoeg aan hoor. Gewoon niet alles direct uitgeven.quote:
Die heb ik wel maar steeds gedaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:40 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm na die investering de converter?
Netjes. Dan zou ik zeker voor de 8x gaan ;-)quote:Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef OProg het volgende:
55.000.000 lollipops en counting. Wachtende om de x8 van de wensput toe te passen.
Ik wil eerst die converter krijgen en daarna ga ik sparenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Netjes. Dan zou ik zeker voor de 8x gaan ;-)
Mijn huidige totaal...
You have 6060899 candies!
You have 10116537 lollipops!
De LP is vanaf van een 10 uur in totaal.
candies eten voor HP, quest doen, naar de sorcerer en het swamp gaanquote:Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
haha ik snap echt heel het doel van het spel niet en ben net begonnen...
heb 4646 candies gegeten en heb nu een diamond sword....
heb een key, een map voor swamp en map voor sorceres...en boots
en nu...? meer eten?
weggooien vind ik zonde haha
haha okay...ja dat eten had ik wel door voor healthquote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
candies eten voor HP, quest doen, naar de sorcerer en het swamp gaan
Nee denk het niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Komt er ooit een einde aan met die faster dinges?
Pffquote:
Ik kan niet kijken nu (candies worden op het werk gemaaktquote:
Damnquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken nu (candies worden op het werk gemaakt) maar het was iets van 56m...
superman potions doen ook geen balquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Damn
Btw cloning potions zijn klote kom ik net achter, 86 seconden cooldown op potions
Ik zit op 11560 klpquote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Komt er ooit een einde aan met die faster dinges?
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog wat candy eten, zelfs met invulnerability potion lukte die draak niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Forbry het volgende:
[..]Iets met seeds vond ik al, ga eens kijken hoe dat moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net voor draak invpotquote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog wat candy eten, zelfs met invulnerability potion lukte die draak niet
Ik heb er nog 1... invpot proberen dan maar weerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
net voor draak invpot
invpot weg teleporten
seed
wachten wachten
terug naar begin
je heb er 3 of 4 nodig van elkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1... invpot proberen dan maar weer
Entrance... daar is het *tje het probleem.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef plopkweker het volgende:
Wtf, ik doe castles entrance met 423 HP, 1 hp potion genomen en 1 earthquake scroll en ik haal het![]()
Dat ding liet mij deze quest 6x overnieuw doen... Elke keer zooitje scrolls enzo, pff, nu wel armor en nieuwe questquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Entrance... daar is het *tje het probleem.
Als je die kunt ontwijken loop je in 1x door.
Maar als dat *tje je steeds terug stuurt naar het begin kan het even duren.
WTFquote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Altijdgriep het volgende:
Lamme arm, maar ik heb nu wel :
Lp planted : 1728500
Production : 10000 lp/sec
Je moet dan eerst alle quests afronden, en geloof me, 10000 lp/sec is dan nog weinigquote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
WTF
Alleen 1700klp geplant of nog andere dingen?
Ik welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:25 schreef Forbry het volgende:
Voor het eerst gelukt om het spel een hele nacht aan te laten staan en heb nu nog niet genoeg lp's voor een "candies, faster candies"-uitbreiding (30.250.000 lp).
Nee, bestaat niet want Teleportation is een scroll dus...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:30 schreef ironite het volgende:
Ik ben nu bij die draak, maar ik meende dat je daarvoor een teleportpotion nodig bent. Hoe maak ik die?
Top, bedankt!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, bestaat niet want Teleportation is een scroll dus...
"Buy a scroll (400 candies)"
en hopen dat je een teleport scroll krijgt en niet eerst 1000 fire scrolls
Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef wdn het volgende:
gmail@Ik: "You wanted ideas?"
gmail@aniwey: "Nice ideasI really didn't think about something like that.. thanks !"
Dus teleportation scrolls en evt major health potions zijn de sleutel om die quest te halen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, bestaat niet want Teleportation is een scroll dus...
"Buy a scroll (400 candies)"
en hopen dat je een teleport scroll krijgt en niet eerst 1000 fire scrolls
Nee man, ben je gekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Shit, met 120 HP Mount Goblin is een dikke no-no.
Dan maar lollipops kweken gvd.
Ben 33 en zit me te vermaken met candies en lollipops..... Moet ik me schamen?
Heb nooit een RPG achtige game gespeeld ala Skyrim enzulks, dit is de eerste non-graphic RPG die ik speel en ik ben OM!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Nee man, ben je gek
De meeste spellen zijn tof, daar moet je van genieten
quote:You have 2668593 candies!
You have 21055812 lollipops!
Ikke!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:59 schreef blessed19 het volgende:
Iemand hier al Chuck Norris tegen gekomen?
health is niet nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus teleportation scrolls en evt major health potions zijn de sleutel om die quest te halen?
Nee. Maar ik denk dat jelly de key is (die hebben we nog niet gehad)quote:
Transformation: 2 KNI die tegen elkaar lopen mogen een CHAmpion worden (=2x hp van de KNI + een x procent (gewoon omdat het kan)).quote:
Heb 'm nu op 500hp gekregen, die dragon. Heb 5 seeds nodig, minimaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke!
Ik gok dat je jelly nodig heb en een teleporteer.
[..]
health is niet nodig.
seeds moet je hebben (die zorgen dat een tree voor je komt die je eerst moet weghakken; en dan heb je jezelf allang weer op 100%)
Mooi! Maar mijn reactie was op CHN ;-)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb 'm nu op 500hp gekregen, die dragon. Heb 5 seeds nodig, minimaal
Wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi! Maar mijn reactie was op CHN ;-)
Die draak is echt simpel)
Oh wat ik ook doe als in aan het boomhakken ben is earth scroll (is maar een beetje dmg maar 4x per seed telt toch aan)(ik heb toch maar een 2k aan earth scrolls)
You have 6283987719588426000 candies!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Hele dag aan laten staan:
You have 202655 candies!
|
| Candies converter
V
You have 17123134 lollipops!
Straks nog maar wat seeds maken en invulnarability pots.
750HP (1.5m candies meen ik)quote:
ja nou ik heb 1m candies aan scrolls uitgegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is volgens mij gewoon nederlandsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef wdn het volgende:
gmail@Ik: "You wanted ideas?"
gmail@aniwey: "Nice ideasI really didn't think about something like that.. thanks !"
Hier zo'n beetje hetzelfde. Hele nacht aan laten staan en saven werkte (nog) niet. Per ongeluk vergeten een andere tab te gebruiken voor een andere site. Ik weer terug, alles kwijt. Al de 2e keer dat ik de computer een hele nacht voor niks heb laten draaien vanwege dit spelquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik sloot daarstraks per abuis mijn browser. Hele nacht aan laten staan en alles pleite.
Mijn save met 120 HP en een koperen zwaardje kon ik nog openen....
Zit nu inmiddels met de Sword of Life en heb de eerste 3 quests gedaan, wishing well, kikker etc gehad.
100 lp/s. Effe farmen en mijn candy rate omhoog schroeven.
Nog een week en dan ben ik 34quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Shit, met 120 HP Mount Goblin is een dikke no-no.
Dan maar lollipops kweken gvd.
Ben 33 en zit me te vermaken met candies en lollipops..... Moet ik me schamen?
Dank voor info. Zal het nog eens op deze manier proberen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hell is best makkelijk. In het begin doe je invulnerability zodra je de eerste DEM bereikt. Dan met die twee knoppen naar boven en naar onder bewegen om snel tussen de DEMs door te komen. Dan zodra je bij die muur bent gewoon damage doen. Als je summoning zwaard hebt is het easy, dan vermoord je summon die muur wel. Zodra je bij de devil bent gewoon invulnerability potion en teleport scroll zodra je ziet dat hij gaat eindigen. Eventueel Seeds gebruiken om je cooldowns uit te wachten. De devil schiet fireballs op je, maar die zijn allemaal in 1 klap dood dmv een earthquake.
Ik heb 1000 HP en lvl 13 life sword en toch lukt Chuck Norris me (nog) niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef truedestiny het volgende:
Na Hell zijn de volgende levels weinig meer aan... lvl 8 sword of flames en ongeveer 800 hp was genoeg.
Met 1800 hp en lvl 15 fire sword ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb 1000 HP en lvl 13 life sword en toch lukt Chuck Norris me (nog) niet.
Als het goed is wel, maar wat voor zwaard heb je nu... life/fire/summoning?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
fuck...die anvil kan je ook maar 1 keer gebruiken?
maakt dat veel uit...ik had geloof ik nog geen enchancement maar heb er wel op gedrukt...
is dat erg?
Je moet een keuze maken voor één van de soort zwaarden, er valt niks te "wachten" verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ook een sword of life en daar die betovering op gedaan. Is nu ook geleveld tot 9
Had ik op een ander zwaard moeten wachten eigenlijk?
blijkbaar als je nog geen keuze hebt en je drukt er op, gebeurd er ook niks...pfew...ik heb nu fire swordquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar wat voor zwaard heb je nu... life/fire/summoning?
hoe kan je je enchant kiezen dan? ik kon alleen maar life kiezen . ofja had alleen die health potion enchantquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
blijkbaar als je nog geen keuze hebt en je drukt er op, gebeurd er ook niks...pfew...ik heb nu fire sword
Ik had 3 keuzesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe kan je je enchant kiezen dan? ik kon alleen maar life kiezen . ofja had alleen die health potion enchant
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je moet een keuze maken voor één van de soort zwaarden, er valt niks te "wachten" verder.
zie de sorcerorquote:
de andere is fire sword. Doet dus fire dmg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?
Kwam het net tegen jaquote:
Ik zit bij de developer. Dat wil niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:32 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Kwam het net tegen janu ook al chuck norris verslagen.
Zie reactie wdn en de keuze(s) die je krijgt, hangt/hangen af van het soort potions/scrolls die je op dat moment hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?
Ik heb uiteindelijk dit gedaan, na 3 keer lukte het:quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die draak al zo vaak geprobeerd, blijf falen.
Ik zit op 1222 HP en heb sword of life op level 15
De draak probeer ik te verslaan door eerst invulnerability te doen en zodra die is uitgewerkt, een teleport scroll om de aftellende timer uit te zitten. ik krijg hiermee de draak tot ongeveer 200HP, maar dan komt het qua timing allemaal niet meer uit (sta alweer bij de draak terwijl de timer nog loopt) en word ik dus afgemaakt.
Oplossing voor Ghosts -> imp scroll.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga die seeds erbij dan eens proberen, bedankt.
Extra irritant is dat ik vaak 4 ghosts achter elkaar tegenkom in een kamer vlak voor de draak en daarmee zakt m'n HP wel extreem snel. Dat probeer ik dan te herstellen met major health potions, maar door de timer gaat dat traag en dus niet volledig.
1 imp neemt de helft van je HP per hitquote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Misschien had ik wat meer HP, want tot de dragon heb ik het steeds vrij makkelijk gered met health pots.
Gelukt! Die seeds waren inderdaad de cruciale factorquote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk dit gedaan, na 3 keer lukte het:
Don't just spam teleport scrolls and invulnerability potions. You also need seeds. Invulnerable once you reach the dragon -> Attack until it wears off -> Teleport -> Seed to wait out the cooldown -> repeat.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gelukt! Die seeds waren inderdaad de cruciale factor
Yep, maar wel een klein beetje vals gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Heeft iedereen het ondertussen al uitgespeeld?
Nee! Ik zit bij developer's computer.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Nee, ff geen zin meer in, maar pak het later vast wel weer op (ben gestopt bij Chuck Norris)!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
iddqd/idkfa? Wist niet dat je kon cheaten bij dit spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar wel een klein beetje vals gespeeld.
Whoa, dat is wel veel! Dev's computer vond ik eerlijk gezegd wel vele malen makkelijker dan die draak. Succes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! Ik zit bij developer's computer.
Heb de candies wel aan het lopen en zit rond de 100m LPs.
En candies gaan met iets van 300 per sec en zit rond de 50m.
En jij uiteraard ook veel succes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Nog niet uitgespeeld, op mijn laptop is het wat lastiger en ik zit vaker achter mijn laptop dan achter mijn pc. Vrijdag of zo weer even proberen, ondertussen wel "sparen".
Ah, je bent er bijna! Seeds, inv en teleport.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, ff geen zin meer in, maar pak het later vast wel weer op (ben gestopt bij Chuck Norris)!
Het spel draait helemaal lokaal in de browser zelf, in javascript. Dat is eenvoudig te manipuleren als je weet wat je doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
iddqd/idkfa? Wist niet dat je kon cheaten bij dit spel.
Ik trek die karakters niet die over het scherm flitsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
Whoa, dat is wel veel! Dev's computer vond ik eerlijk gezegd wel vele malen makkelijker dan die draak. Succes!
Maak het echt nog een keer af!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
Ah, je bent er bijna! Seeds, inv en teleport.
Weet iemand trouwens nog een soortgelijk spel? Ik heb vroeger vaak warriors gespeeld, was ook een tekst rpg maar dan veel uitgebreider qua items/monsters/quests.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
Ik wilde net saven en drukte op eat all candies...
"You have eaten 148709898 candies!"
oef dat had ik van de week ook en vanmiddag sluitte ik mijn browser per ongeluk helemaal af... tijdje niet gesavedquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
Hoeveel dan, of beter: Hoeveelhoe weinig gestegen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef wdn het volgende:
Ja en denk je dat ik veel HP heb?
Dacht het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |