Ik kwam er langs met Health Potion en Acid Rain.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
de lollipops vliegen naar binnen niet normaal, heb nu 100 per seconde xD
maar ga nogsteeds dood bij walvis..
stomme walvus
ja ik deed het met berserk potje maar wil niet die potjes wasten wil het gewoon cold turkey doen. Maar wat meer hp hebben dan..quote:Op zondag 5 mei 2013 18:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kwam er langs met Health Potion en Acid Rain.
Ik deed het met 1 health potion en 1 fire scroll. Health potion kun je toch later weer kopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja ik deed het met berserk potje maar wil niet die potjes wasten wil het gewoon cold turkey doen. Maar wat meer hp hebben dan..
En ik kan weer iets kopen bij de heksquote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Kan nu m'n snoepjes direct omzetten in lolly's
ken em nu cold turkeyen, verder heb ik fire sword atm en ga zo upgraden, bijna 60.000 lollypops. xDquote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed het met 1 health potion en 1 fire scroll. Health potion kun je toch later weer kopen.
Ik deed eerst maar wat, had die hele manual niet eens gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zit nu ook bij de Caudron...Major health pot lukt hier niet zo
quote:Sword, better sword ! (60 klp)
Candies, faster candies ! (90 klp)
maakt eerlijk gezegd niet zoveel uit...met een beter zwaard kom je makkelijker door je quests...maarja, candies zijn ook belangrijk...ik zou voor het zwaard gaan....dan kun je makkelijk cashen in the unterwather cave.quote:
Ik kreeg slechts 1200 candies voor die 300klpquote:Op zondag 5 mei 2013 18:40 schreef OProg het volgende:
Nah. Ik wacht wel tot 300klp voor die candy's. En dan maar eens kijken hoe het gaat.
Serieus?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kreeg slechts 1200 candies voor die 300klp...zou gewoon voor de zwaard upgrade gaan.
Klopt dat viel even tegen...net een half uur verneukt door per ongeluk mijn browser af te sluiten.quote:
Gewoon opslaan en de code opschrijven en op werk inloggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn pc aan zal laten vannachtJe kunt zeker niet op 2 plekken inloggen? Op het werk en thuis? Dan kan ik morgen op mijn werk verder (alleen verzamelen) OF pc overdag ook aanlaten.
Ik heb de bookmark al naar mezelf gemaildquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon opslaan en de code opschrijven en op werk inloggen.
Ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de bookmark al naar mezelf gemaild
Entrance en stairs heb ik met meer HP en health potions gedaan. Ik ben nu bij de keep die is lastiger, maar ik ga eerst nog wat HP upgraden om te kijken of dat alleen voldoende is.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zit nu met dat kasteel. Is het verstandig om hier al die Berserk potion in te zetten?
Met een beter sword is dat geen enkel probleem...sparen dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef plopkweker het volgende:
Wat een bazenspel!
Kom alleen niet verder dan castle's entrance
Meer HP dan red je het en een beter sword.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef plopkweker het volgende:
Wat een bazenspel!
Kom alleen niet verder dan castle's entrance
100 lolly's erin flikkeren...daarna roeren...daarna 100 snoepjes erin gooien...na 20 seconde stoppen met roeren en daarna in een fles gooien.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik krijg geen enkel potion gemaakt, doe exact wat er staat maar wtf is forcefully mixing... snap er niks van.
Komt er vanzelf te staan, na 1 minuut.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil een Invulnerability potion aanmaken....
The recipe is ||||
|||| : simple : just ||||
|||| ----------------- : put 2000 candies ||||
|||| : inside your ||||
|||| : cauldron and mix ||||
|||| : them until your ||||
|||| : arms hurt.
Hoelang duurt dat ongeveer?
Heb sword of summoning lvl 3quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beter sword is dat geen enkel probleem...sparen dus.
heb 33 hp potionsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer HP dan red je het en een beter sword.
Ik bedoel meer door candies te eten meer HP krijgen dan houd je het langer vol. Maar de potions helpen ook zekerquote:
Zo krijg je dus meer HP. Dankquote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer door candies te eten meer HP krijgen dan houd je het langer vol. Maar de potions helpen ook zeker
Al doende leert menquote:
Ik ook, ik heb er nog 100k bij geplant omdat ik hoopte dat het nog meer zouden wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Al doende leert menIk wist eerst niet dat je moest planten om meer LP's te krijgen.. maar zit nu op het maximum.
quote:" I will grant you one
wish ! So choose
carefully from the list
below. "
Multiply my candies by 5
Multiply my lollipops by 8
Give me lots of potions and scrolls
Ik heb de scrolls en potions genomen daar. Dat andere gaat toch vrij snel. En ik ben wel een sucker voor items en zo.quote:
Heb voorlopig geen keuze gemaakt...wil mijn candy box carrière niet verneukenquote:
na een dag sparen staat het misschien op 1M...8M is nog lekkerder.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
Dat heb ik ook niet gedaan maar LP's staat bijna op 150.000 al. Dus een keer met 8 vermenigvuldigen is lekker.
Dat is zo maar ik wil ook wel weer progressie maken. Dit spel is ook niet oneindig.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na een dag sparen staat het misschien op 1M...8M is nog lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |