Argos kan als enige doel hopen op een massasprint maar met Cav en Co gaat zelfs dat lastig worden.quote:
Nee allezquote:Op zondag 5 mei 2013 16:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar er zit geen 35-procentstuk ín het parcours.
Ja al denkt José dat het een afslag was.quote:
Cav rijd em toch niet uitquote:Op zondag 5 mei 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Vier man die zitten te slapen dus.
[..]
Argos kan als enige doel hopen op een massasprint maar met Cav en Co gaat zelfs dat lastig worden.
quote:
twitter:Col_Coldeportes twitterde op zondag 05-05-2013 om 16:42:24Something you can't see on tv: wind was very strong for the early starters, now considerably down - basically quit. reageer retweet
Daarom ook 'en Co'.quote:
Het gaat over hun tweede deel.quote:
Waarom moest Blanco zo vroeg eigenlijk? Loting?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:46 schreef Spies het volgende:
twitter:Col_Coldeportes twitterde op zondag 05-05-2013 om 16:42:24Something you can't see on tv: wind was very strong for the early starters, now considerably down - basically quit. reageer retweet
Klopt hij moet dan o.a Bouhanni nog verslaanquote:Op zondag 5 mei 2013 16:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom ook 'en Co'.
Overigens reed Cav hem vorig jaar ook gewoon uit dus zo'n zekerheidje als vroeger bij Chipo in de tour is dat niet.
ploegenklassementquote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom moest Blanco zo vroeg eigenlijk? Loting?
Omdat Clement gisteren al 5 minuten verloor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom moest Blanco zo vroeg eigenlijk? Loting?
Nee, ploegenklassement gaat alleen over de beste drie renners in een etappe.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Clement gisteren al 5 minuten verloor.
heeft daar dus niks mee te makenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat maakt voor het ploegenklassement toch alleen uit als hij daarmee wel bij de beste 3 van Blanco zat?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouhanni is de enige zekere afstapper..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij moet dan o.a Bouhanni nog verslaan
Degenkolb heeft Bouhanni een keer of 5 verslagen in de Vuelta van vorig jaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt hij moet dan o.a Bouhanni nog verslaan
Oh.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ploegenklassement gaat alleen over de beste drie renners in een etappe.
tis de schuld van Stefquote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet dus.quote:
Hoewel ik de Degenkolb van die Vuelta nog niet heb gezien dit jaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Degenkolb heeft Bouhanni een keer of 5 verslagen in de Vuelta van vorig jaar.
Met weersomstandigheden moet je ook een beetje geluk hebben, het had ook goed uit kunnen pakken als het andersom was geweest.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet dus.
Het is de schuld van Kruijswijk en Gesink enzo dat ze niet hebben gesprint. De schurken.
Gewoon 20-12-8quote:Op zondag 5 mei 2013 16:50 schreef BlaZ het volgende:
Dit jaar boni bij een finish berg op en hoeveel precies?
20, 12, 8.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:50 schreef BlaZ het volgende:
Dit jaar boni bij een finish berg op en hoeveel precies?
I see what you did there.quote:
quote:
Niet goed?quote:
Op dit parcours wat te verwachten was.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet goed?
Ik ben wel benieuwd of Weening nog wat kan in de bergritten of dat zijn grootste vorm al weer voorbij is.
Klopt, lijkt erop dat de wind toen gunstiger was.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat vooral de ploegen die in het midden starten het snelste zijn.
Ik denk dat dat wel zal meevallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Felagund het volgende:
Morgen toch al een eerste test voor de AK renners met een klimmetje vlak voor de finish?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Euskatel is veel tijd verloren zeg in t 2ee deel
Niet zo gek als je 5e man 500 meter achter de eerste 4 aan moet rijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe zou dat nou zijn gekomen?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nog geen klassementsrenners, is vooral voor de sprinters die kunnen klimmen als Degenkolb, Bouhanni en Ventoso.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:55 schreef Felagund het volgende:
Morgen toch al een eerste test voor de AK renners met een klimmetje vlak voor de finish?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als jij daar blij van wordt.quote:
Hij heeft een nieuw haat object nodig.quote:
Niermann is helaas voor hem gestopt.quote:
Niermann is gestopt.quote:
Wie was dat ?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet zo gek als je 5e man 500 meter achter de eerste 4 aan moet rijden.
Mjah. Het is niet zo'n enorm zware klim en er is nog tijd om terug te komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nog geen klassementsrenners, is vooral voor de sprinters die kunnen klimmen als Degenkolb, Bouhanni en Ventoso.
Had toch wat beter gehoopt/verwacht.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Redefine het volgende:
Blanco uiteindelijk gewoon een degelijke race gereden.
Zoals altijd in ploegentijdritten. Ze hebben bijna nooit een geweldige uitschieter.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Redefine het volgende:
Blanco uiteindelijk gewoon een degelijke race gereden.
De klassering is inderdaad matig. De verschillen, buiten Sky, niet echt schokkend.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Hesjedal dus ongeveer gelijk aan Gesink vandaag. Was vooraf een fantastische resultaat geweest, maar als je dan de klasseringen ziet..
Klopt, buiten die van de Vuelta en Tirreno van vorig jaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoals altijd. Ze hebben bijna nooit geweldige uitschieters.
Ik verwacht sowieso niet dat hij nog een grote rol gaat spelen deze Giro.quote:
quote:
Ook al 36 natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat hij nog een grote rol gaat spelen deze Giro.
Ik welquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat hij nog een grote rol gaat spelen deze Giro.
Ja, want het is typisch dat de latere ploegen zo tegenvallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de exacte rol van de wind.
Gelukkig Nibali nog niet al te veel verloren. Voor wat het waard is, want tegen een goeie Wiggins is hij kansloos.
Zou kunnen, maar neem toch aan dat er ploegen zijn die graag van Cav af willen. FDJ en Argos zijn daarvoor eigenlijk hier, die gaan morgen wel op kop rijden om Cav te lossen, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Het is niet zo'n enorm zware klim en er is nog tijd om terug te komen.
Als er niemand gaat rijden moet je er ook niet gek van op kijken als er gewoon 140 man samen over de top komen.
Ze waren 16de in de Tirreno vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, buiten die van de Vuelta en Tirreno van vorig jaar.
Dat zegt eigenlijk al genoegquote:
Die van twee jaar geleden bedoel ik danquote:
Dat zou je inderdaad verwachten. Maar het zal niet voor het eerst zijn dat je zoiets verwacht en ze hem dan in een zetel meenemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef Marcoss het volgende:
Zou kunnen, maar neem toch aan dat er ploegen zijn die graag van Cav af willen. FDJ en Argos zijn daarvoor eigenlijk hier, die gaan morgen wel op kop rijden om Cav te lossen, denk ik.
Om dan waarschijnlijk te verliezen tegen Goss of Viviani.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar neem toch aan dat er ploegen zijn die graag van Cav af willen. FDJ en Argos zijn daarvoor eigenlijk hier, die gaan morgen wel op kop rijden om Cav te lossen, denk ik.
Haha, dat zou maar zo kunnen ja, al was Goss niet heel sterk gisteren.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om dan waarschijnlijk te verliezen tegen Goss of Viviani.
Wanneer wel ?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, dat zou maar zo kunnen ja, al was Goss niet heel sterk gisteren.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verklaar mijzelf bij deze de nieuwe Mexicanobakker.
Nee dat komt door dit aerodynamische bidons.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk dat Sky op een of andere wetenschappelijke manier de wind heeft gemanipuleerd.
MSR 2011.quote:
Wie neemt morgen het stokje over?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen bijzondere prestatie, maar voor Blanco hoefde het vandaag ook nog niet te komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:09 schreef Redefine het volgende:
Blanco gewoon nog achtste. Het komt gewoon door die top prestatie van Vini Fantini dat het slecht leek.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ongeveer zoals verwacht, klein tikkeltje minder misschien, maar achquote:Op zondag 5 mei 2013 17:09 schreef Redefine het volgende:
Blanco gewoon nog achtste. Het komt gewoon door die top prestatie van Vini Fantini dat het slecht leek.
Precies degelijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen bijzondere prestatie, maar voor Blanco hoefde het vandaag ook nog niet te komen.
En de wattagemeter niet te vergeten. Die is vast op zo'n manier op het stuur gemonteerd dat het winst oplevert. Extra downforce in de afdaling of zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat komt door dit aerodynamische bidons.
Een soort Teletekst supporter.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef Redefine het volgende:
Dan zal straks Syntix wel als een duveltje uit een doosje te voorschijn komen met Skyopmerkingen.
Alles bij elkaar is het negen keer een marginal gain.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de wattagemeter niet te vergeten. Die is vast op zo'n manier op het stuur gemonteerd dat het winst oplevert. Extra downforce in de afdaling of zo.
Hij komt er volgende week pas achter dat de Giro is begonnen, want Froome doet niet meequote:
Ze maken zeker handig gebruik van magneten:quote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de wattagemeter niet te vergeten. Die is vast op zo'n manier op het stuur gemonteerd dat het winst oplevert. Extra downforce in de afdaling of zo.
"Dat vindt Wiggins leuk, hossen met drank".quote:
Net zoals Groenen, maar dat is dan een live ticker supporter.quote:
Syntix toch gijquote:
Ik ben helemaal geen supporter, ik oordeel objectief.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals Groenen, maar dat is dan een live ticker supporter.
Ik ken een zekere Duitser die het niet met je eens is.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen supporter, ik oordeel objectief.
Waarschijnlijk heeft de Epo zijn hersenen aangetast.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ken een zekere Duitser die het niet met je eens is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen supporter, ik oordeel objectief.
En die Duitser kan gewoon meelezen, want spreekt perfect Nederlandsquote:Op zondag 5 mei 2013 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ken een zekere Duitser die het niet met je eens is.
Hater...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]Ga toch weg man, je reageert nooit tijdens een koers over algemene of belangrijke zaken, maar alleen zo nu en dan als er wat negatiefs te zeggen valt over een Nederlander duik je opeens op. Objectief, yeah right
Ik denk eerder dat de coke jouw hersenen heeft aangetast.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef groenen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de Epo zijn hersenen aangetast.
Dat zou best weleens kunnen ja. Ze hebben blijkbaar vorig jaar goed gekeken naar Larsson. Was die toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 5 mei 2013 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Vacansoleil eerste keer top 10 in een ploegentijdrit?
Skyquote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef Redefine het volgende:
Dan zal straks Syntix wel als een duveltje uit een doosje te voorschijn komen met Skyopmerkingen.
Daar is ie dan, onze teletekst supporterquote:
:/quote:Op zondag 5 mei 2013 17:15 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij komt er volgende week pas achter dat de Giro is begonnen, want Froome doet niet mee
Dan gaat Ajax wel voor op een dag zoals vandaagquote:Op zondag 5 mei 2013 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is ie dan, onze teletekst supporter
En terecht, ik hoor net van de NOS dat de Giro eigenlijk morgen pas begint.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:15 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij komt er volgende week pas achter dat de Giro is begonnen, want Froome doet niet mee
In dat licht zul je vast ook wel een succes supporter zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 17:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
:/
[..]
Dan gaat Ajax wel voor op een dag zoals vandaag![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dat licht zul je vast ook wel een succes supporter zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En terecht, ik hoor net van de NOS dat de Giro eigenlijk morgen pas begint..
Gisteren was een ritje van niets, en zo'n kort ploegentijdritje was ook nauwelijks relevant. Morgen ging het echt beginnen. Daar kwam het ongeveer op neer...quote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ze dachten dat dit de proloog was of zo?
Ja, dat was hem inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:31 schreef Wombcat het volgende:
Oh ja, klopt. Sagan won omdat Lastras aanzette en Sagan daarom voorbij Nibali ging. Die boos was omdat 'ie minder boni kreeg.
Vaak wel ja. Dan heb je maar een paar favorieten die allemaal kijken en wachten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat soort etappes zijn eigenlijk nog mooier dan de zware bergetappes.
Iemand die tenminste wel het wielrennen volgt, echter ben ik wat onregelmatig te vinden in de wielertopics.quote:
Wat bedoel jequote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Men behandelt de nieuwkomers hier wel zeer vriendelijk. Nodigt lurkers echt uit om mee te komen posten.
Jammerrrquote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat newbie's zoals jij hun bek moeten houden
Nog steeds raar dat de rest van de ploeg gewoon ongeinteresseerd door bleef fietsenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ah Mestre van Euskaltel had dus een lekke band op 1,5km van de streep.
maak je je daar druk om? Of vraag je het je gewoon af?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
2 dagen moeten doen met de samenvatting.
Ik zie nu pas dat er een nieuwe sponsor is van de Roze Trui.
Helaas niet meer het vertrouwde Esta Thè.
Heeft iemand hier een persbericht over? Kan er helaas niks over vinden waarom de oude sponsor gestopt is, en er een nieuwe is.
Mods geven ook niet het goede voorbeeld wat dat betreftquote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Men behandelt de nieuwkomers hier wel zeer vriendelijk. Nodigt lurkers echt uit om mee te komen posten.
Heb helaas geen nieuwsbericht voor je, maar het lijkt mij gewoon dat het zoveel jarig contract met ze was afgelopen en dat de nieuwe sponsor meer wilde betalen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
2 dagen moeten doen met de samenvatting.
Ik zie nu pas dat er een nieuwe sponsor is van de Roze Trui.
Helaas niet meer het vertrouwde Esta Thè.
Heeft iemand hier een persbericht over? Kan er helaas niks over vinden waarom de oude sponsor gestopt is, en er een nieuwe is.
Ja, is één van de beter klimmende sprinters.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Komt Bouhanni normaal ook wel fatsoenlijk zo'n finale over dan?
Zeker geen gewone massasprint. Een lastige afdaling op het einde, als het gaat regenen zou het best kunnen dat Nibali wat probeert...Ik verwacht sowieso wel wat van de fluorescerend gele brigade. Als er niet al te hard gekoerst wordt zal het wel een sprint van 80 man of zo worden ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:45 schreef Coelho het volgende:
Vandaag dus gewoon massasprint? Dacht dat alle vlakke etappes in de Giro in een citadel eindigden
Pieter Weenink, die kent u niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef Felagund het volgende:
Pieter Weening fietst bij Blanco, volgens het algemene klassement op NOS teletekst.
NOS Teletekst wordt volgens mij ook altijd bijgehouden door wat onbenullige stagiairesquote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef Felagund het volgende:
Pieter Weening fietst bij Blanco, volgens het algemene klassement op NOS teletekst.
Waarom? Op een loper van 5% ga je echt niet de andere favorieten eraf rijden. Morgen is een grote kans dat er een kleine groep aan de finish komt, maar om echt verschillen te maken tussen de favorieten lijkt me bijna kansloos. Dan is een lastige afdaling vandaag een betere kans.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef Marcoss het volgende:
Morgen is een veel betere kans voor de klassementsrenners, al weet je het met Nibali nooit, dat is wel een renner die overal zal proberen om tijd te pakken op Wiggins.
Heb je ook weer gelijk in, zou het mooi vinden als er vandaag iemand iets probeert van de favorieten (of semi-favorieten)quote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Waarom? Op een loper van 5% ga je echt niet de andere favorieten eraf rijden. Morgen is een grote kans dat er een kleine groep aan de finish komt, maar om echt verschillen te maken tussen de favorieten lijkt me bijna kansloos. Dan is een lastige afdaling vandaag een betere kans.
ik denk niet dat er al beelden zijn voor de tijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Cara het volgende:
ben benieuwd. sporza begint pas om half 3.
ergens waar ik het eerder kan kijken?
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Redefine het volgende:
Ik snap sowieso nooit zo goed waarom je nog eerder wilt gaan kijken. Zelfs als de tv zenders gaan uitzenden is het meestal pas een uur of anderhalf daarna pas interessant.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het eerste deel - vorming kopgroep - is natuurlijk leuk. Daarna kan je wel een uurtje of 3 wegzappen inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Redefine het volgende:
Ik snap sowieso nooit zo goed waarom je nog eerder wilt gaan kijken. Zelfs als de tv zenders gaan uitzenden is het meestal pas een uur of anderhalf daarna pas interessant.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Schandalig, die Italianen. Zomaar valstrikken neerleggen!twitter:wielerman twitterde op maandag 06-05-2013 om 13:06:14Laatste 35 km gezien. Finale a la Torriani met laatste 20 km bijna alleen bergaf. Veel valstrikken. #giro reageer retweet
Frank Schleck heeft geluk dat hij niet meerijdt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:17 schreef Drebbelman het volgende:
Heeft vannacht kennelijk flink geregend. Zag net al deze foto van het parcours in de laatste 40km voorbij komen:
[ afbeelding ]
Dat is de Vueltaquote:Op maandag 6 mei 2013 10:45 schreef Coelho het volgende:
Vandaag dus gewoon massasprint? Dacht dat alle vlakke etappes in de Giro in een citadel eindigden
Drie dagen fietsen is ook best inspannend...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef Drebbelman het volgende:
Kelderman is er maar weer eens bij gaan liggen
gesink is nog een soort Cancellara vergeleken met hem.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef Drebbelman het volgende:
Kelderman is er maar weer eens bij gaan liggen
Probleem bij Gesink is dat hij vaak ook geblesseerd raakt bij zo'n val. Als Kelderman dat kan vermijden, mag hij wel iets vaker vallen..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
gesink is nog een soort Cancellara vergeleken met hem.
Omdat dit de Giro is en geen Tour?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef superniger het volgende:
Waarom is de leiderstrui roze en niet geel?
Als ik al een newbie ben wat ben jij dan ?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef superniger het volgende:
was maar een grap ;p.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als ik al een newbie ben wat ben jij dan ?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef superniger het volgende:
[..]
was maar een grap ;p.
Deze etappe word toch alleen maar interessant vanaf de laatste 20km
De Canal Pride is de nieuwe sponsor.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef superniger het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Deze etappe word toch alleen maar interessant vanaf de laatste 20km
Denk Bobridgequote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef FredWielergek het volgende:
In groep Cavendish ook een Blanco-renner, wie zou dat zijn?
Ja, goed voor de m'n pool ookquote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd waar Degenkolb zit, aangezien Cavendish en Bouhanni al op anderhalve minuut zitten zou hij een kans kunnen hebben als hij er nog bij zit
Kopgroepquote:
Degenkolb zat er nog heel goed bij, net als Ventoso.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd waar Degenkolb zit, aangezien Cavendish en Bouhanni al op anderhalve minuut zitten zou hij een kans kunnen hebben als hij er nog bij zit
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:53 schreef sonnyspek het volgende:
Bij de tour had je altijd van die mooie plaatjes waar je kon zien hoe de etappe verliep. (Qua bergen bijv.) Kan ik die hier ook van vinden?
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Degenkolb zat er nog heel goed bij, net als Ventoso.
Die zaten op de top in dezelfde groep.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Szura het volgende:
Bouhanni volgens mij weer terug, Cavendish nog niet gezien
Nu dus, op Hesjedal na.quote:
Waar zit hij ergens (ik heb hier geen beeld).quote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bij de belgen hebben ze amper aandacht voor Gesink
Niet minder dan voor een ieder die geen Nibali, Wiggins of Hesjedal heetquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bij de belgen hebben ze amper aandacht voor Gesink
Das de giro ehquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke koers, en dat nog maar in de derde etappe.
Sprong net mee met het groepje Nibali, maar die zitten nu weer allemaal bij elkaar volgens mij, op Hesjedal na dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar zit hij ergens (ik heb hier geen beeld).
Bij de nos en eurosport wel alleen maar Gesinkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet minder dan voor een ieder die geen Nibali, Wiggins of Hesjedal heet
.. of Garate.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef theodoor9 het volgende:
Was dat kruijswijk die op het einde nog bij gesink was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |