SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Roda JC Kerkrade - sc Heerenveen, 14.30 uur. Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van de Ven. Vierde official: Martens.
Vitesse - VVV-Venlo, 14.30 uur. Scheidsrechter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: Brink en Olde Olthof. Vierde official: Van Sichem.
Willem II - AZ, 14.30 uur. Scheidsrechter: Higler. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Vandeursen. Vierde official: Koekoek.
PEC Zwolle - ADO Den Haag, 14.30 uur. Scheidsrechter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Lapar. Vierde official: Manschot.
Feyenoord - NAC Breda, 14.30 uur. Scheidsrechter: Janssen. Assistent-scheidsrechters: Schenkels en Slot. Vierde official: Van den Heuvel.
FC Groningen - Ajax, 14.30 uur. Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Meenhuis. Vierde official: Honig.
FC Twente - PSV, 14.30 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Van Dongen en Schaap. Vierde official: Sanders.
FC Utrecht - Heracles Almelo, 14.30 uur. Scheidsrechter: Kamphuis. Assistent-scheidsrechters: Jansen en Kleinjan. Vierde official: Otto.
NEC - RKC Waalwijk, 14.30 uur. Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Strijker en Polman. Vierde official: Van de Graaf![]()
Zondag
EL1 - Schakelprogramma
EL2 - FC Groningen - Ajax
EL3 - FC Twente - PSV
EL4 - Feyenoord - NAC Breda.![]()
Op een dag weet je het, je wordt fan van Stijn !Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik word een beetje bang van je hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Op een dag weet je het, je wordt fan van Stijn !
Is Stijn je zoontje ofzo?![]()
Schakelkanaal, Eredivisie Live 1
FC Groningen-Ajax, Eredivisie Live 2, commentaar Evert ten Napel
FC Twente-PSV, Eredivisie Live 3, commentaar Michiel Teeling
Feyenoord-NAC Breda, Eredivisie Live 4, commentaar Theo Reitsma
Roda JC Kerkrade-sc Heerenveen, Eredivisie Live 5, commentaar Mark van Rijswijk
PEC Zwolle-ADO Den Haag, Eredivisie Live 6, commentaar Leo Driessen
Willem II-AZ, Eredivisie Live 7, commentaar Ron de Rijk
NEC-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 8, commentaar Onno Hansum
FC Utrecht-Heracles Almelo, Eredivisie Live 9, commentaar Eddy Poelmann
Vitesse-VVV-Venlo, Eredivisie Live 10, commentaar Leo Oldenburger![]()
Mertens - Locadia - Wijnaldum
Hiljemark - Toivonen - van Bommel
Willems - Bouma - Marcelo - Hutchinson
Waterman![]()
En ik maar denken dat Rojadi.... nog niet wakker was... Wedstrijden beginnen pas om 14:30 uur.
Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Ja ik dacht ook half 1 net als vorige weekquote:Op zondag 12 mei 2013 12:33 schreef Nood-kloon het volgende:
En ik maar denken dat Rojadi.... nog niet wakker was... Wedstrijden beginnen pas om 14:30 uur.![]()
![]()
misschien moet jij eens stoppen met denkenquote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook half 1 net als vorige week![]()
Dat doe je maar bij sbs, denken.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet jij eens stoppen met denken![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Schakelkanaal, Eredivisie Live 1
FC Utrecht-Heracles Almelo, Eredivisie Live 9, commentaar Eddy Poelmann
Heerlijk slaapverwekkend!![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag een goaltje van Arjen Robben
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
mag ook weleens eens in de 2 jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag een goaltje van Arjen Robben![]()
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Babel, Sigthórsson, Boerrigter.
Wissels Ajax: Vermeer, Denswil, Boilesen, Serero, Sana, Hoesen & Fischer![]()
Misschien moet jij eens stoppen met fappen op die deen.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet jij eens stoppen met denken![]()
Zeer matige comeback, geen relevante opmerking en bovendien onorigineel.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens stoppen met fappen op die deen.
4/10![]()
Mee eensquote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeer matige comeback, geen relevante opmerking en bovendien onorigineel.
4/10![]()
![]()
Kwakman bedoel je?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef GGMM het volgende:
Oh, Van Dijk speelt.
Ajax wint met 3 goals verschil.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Bacuna speelt ookquote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, Kwakman speelt ook.
Ajax wint met 4 goals verschil.
5 goals verschil![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je noemt iedereen op met een zwart verleden?![]()
![]()
Mooi competitieoverzicht op eredivisielive nu. Ajax
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Maaskant moet niet verbolgen zijn over het feit dat Roda JC haar b-elftal opstelt. Had hij maar eerder punten moeten pakken. De baby dat het is.![]()
Maaskantquote:Op zondag 12 mei 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskant moet niet verbolgen zijn over het feit dat Roda JC haar b-elftal opstelt. Had hij maar eerder punten moeten pakken. De baby dat het is.![]()
![]()
![]()
De laatste keer dat ik dit kan typen, volgend seizoen zit hij weer bij een of ander b oostblokteam.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mooi overzichtje met alle Ajaxoverwinningen.![]()
![]()
Ik hoop dat Heerenveen wint en Groningen vernederd wordt door Ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hiljegod doet mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Strootgod gaat het erg lastig worden.![]()
Achja, heb wel vertrouwen zonder Lens..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Strootgod gaat het erg lastig worden.![]()
Wijnaldem op rechts man.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, heb wel vertrouwen zonder Lens..![]()
Godver, Twente start wéér met Willem Janssen in de basis
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gini speelt altijd wel goed tegen Twentequote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2013 14:23:05 ]![]()
Wat is er met de Strootbaas aan de hand?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Strootgod gaat het erg lastig worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Geen Douglasquote:Op zondag 12 mei 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, Twente start wéér met Willem Janssen in de basis![]()
![]()
Hij wou geen huldiging bijd e 2de plaats.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er met de Strootbaas aan de hand?![]()
Strootgod heeft pijn aan zijn knie, dacht ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er met de Strootbaas aan de hand?![]()
Als Ado bij Zwolle wint en Groningen verliest, dan gaat Ado Groningen ook voorbij
Hm, dat zou kunnen ja. Ik zag hem tijdens de bekerfinale al een aantal keer heel vervelend kijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootgod heeft pijn aan zijn knie, dacht ik.![]()
Welke 'grappen' bedoel je precies?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel pijnlijk dat niemand om je 'grappen' lacht GG![]()
Wat een saaie mededeling van Groningen, totaal niet interessant. Ik had het spannender verwacht.
Ze hebben een nieuw sponsorcontract met RWV-Essent, sjeminee![]()
+50 miljoen, volgend jaar grun kampioenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie mededeling van Groningen, totaal niet interessant. Ik had het spannender verwacht.
Ze hebben een nieuw sponsorcontract met RWV-Essent, sjemineeIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jammer, het is een goed talent, alleen vinden anderen dat helaas niet. Maar die hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO mist Mike van Duinen. PEC gaat dus winnen.![]()
Dat wil Pelle ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
schijntDie ging toch nederlander worden zodat hij in Oranje mocht?
![]()
Evert bij Groningen - Ajax![]()
![]()
![]()
Met Erwin van der Looi kan het altijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
+50 miljoen, volgend jaar grun kampioen![]()
Nieuwe uitshirtje aan, niks mis mee.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Chadli - Castaignos - Tadic
Fer - Janssen - Gutierrez
Braafheid - Bjelland - Bengtsson - Rosales
Boschker
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tududududuquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
daar gaan onze punten ggmmquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
at the end of a storm, there is an golden sky
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2013 14:29:05 ]![]()
je bent zelf positiefquote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha GGMM loopt punten mis. Ik sta nu al in een positief begin.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Waarom zenden ze op EL2 ajax uit, die wedstrijd gaat nergens meer om
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vitesse gaat me helpen. Piet gaat vandaag 10 perfecte showduiken laten zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha GGMM loopt punten mis. Ik sta nu al in een positief begin.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Play offs belangen. Denk eens na kutpaultje.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Paul het volgende:
Waarom zenden ze op EL2 ajax uit, die wedstrijd gaat nergens meer om![]()
Maar ik geef dat ook eerlijk toe, ik probeer niet in tegenstelling tot jou op een forum iedereen wijs te maken dat ik zo fanatiek ben.quote:![]()
![]()
hoe bedoel jequote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play offs belangen. Denk eens na kutpaultje.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Groningen gaat alsnog 9e worden en grijpt dan overal naast, waarna Maaskant in het stadion een steniging zal ondergaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Paul het volgende:
Waarom zenden ze op EL2 ajax uit, die wedstrijd gaat nergens meer omOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen strijdt nog voor play offs. Leef jij soms onder een steen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maaskant is ook niet voor niets boos op Ruud ''Ik wil een stap hogerop'' Brood dat hij een b-elftal opstelt.![]()
uh okéquote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
Geeft wel aan dat ik niks te doen heb.. naar zo'n wedstrijd kijken![]()
Logisch, roda heeft zijn spelers nodig in de playoffs. Al hoop ik van harte dat ze eruit vliegenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskant is ook niet voor niets boos op Ruud ''Ik wil een stap hogerop'' Brood dat hij een b-elftal opstelt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zit ik nu echt naar fucking Zwolle - ADO te kijken
Jammer dat ze niet gewoon Twente - PSV bij het schakelprogramma doen.![]()
Daarbij komt dat die kneus van een Maaskant niet nadenkt en eerder punten had moeten pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Logisch, roda heeft zijn spelers nodig in de playoffs. Al hoop ik van harte dat ze eruit vliegen![]()
Hoezo zouden ze?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
PEC Zwollequote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
![]()
Maaskantquote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskant is ook niet voor niets boos op Ruud ''Ik wil een stap hogerop'' Brood dat hij een b-elftal opstelt.![]()
![]()
Interessantdoenerij.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waarom moet dit?
Staat niks meer op het programma![]()
Lekker bezig BlindMwah, toch op papier de mooiste wedstrijd. Zal best zijn dat er bij ADO meer op het spel staat, maar dan nog zitten weinig mensen daarop te wachten denk ik.quote:![]()
bij welke wedstrijd?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente op 1-0, ik heb het je gezegd Davy.![]()
1-0 TWENTE!
3e kan nog!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
PSV
Het is een wonder dat die 2e zijn geworden.![]()
![]()
Kun je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
PSV
Het is een wonder dat die 2e zijn geworden.![]()
weet ik veel, misschien kijk jij uit teleurstelling wel een andere wedstrijd.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik ben geen Firefoxquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien kijk jij uit teleurstelling wel een andere wedstrijd.![]()
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dan weer een onnodige reactie. Dat jij geen stream kan vinden boeit mij geen ene reet. Tevens is er een ander topic voor deze vragen over Streams.![]()
wanneerquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vond het gek dat ik zei dat FC Twente zou winnen, maar dat ben je allang vergeten.![]()
![]()
Hadden die wedstrijd beter af kunnen doen zonder te spelen. 3-0 zal nog meevallen...Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat is in de sc, rare.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.![]()
Dat is in een SC, daar kan je onmogelijk offtopic zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.![]()
Hij mag het he, is vriend van de mod.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.
edit; ja hoor, neemt het gelijk voor hem op
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij mag het he, is vriend van de mod.![]()
![]()
quote:Dan nog. Niemand geeft er wat om en je doet het ook. Niet zo zeuren om 1 streampje.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is in een SC, daar kan je onmogelijk offtopic zijn.![]()
Zou ik ook doen aangezien ik nooit zoiets heb geroepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, laten we we er maar zand over gooien.![]()
Dan heb jij een rare definitie van niemand.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dan nog. Niemand geeft er wat om en je doet het ook. Niet zo zeuren om 1 streampje.![]()
Waterman moet je ook niet vergeten, dat je als keeper zo makkelijk de bal door kan latenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef DaggerOne het volgende:
Aan de kant van Jetro Willems, geen toeval![]()
Inderdaad, houden hem graag het handje boven het hoofd.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij mag het he, is vriend van de mod.![]()
Dat ze Tyton niet opstellen is me nog steeds een raadsel ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waterman moet je ook niet vergeten, dat je als keeper zo makkelijk de bal door kan laten![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, houden hem graag het handje boven het hoofd.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
HAHAHAH RICKAZIO! HAHAHAHAH! Nazi einz einzRED ONS HENNIEGOD![]()
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Dijk kan er echt helemaal niks van. Ongeschikt voor een topclub, hopelijk gaat hij naar PSV.![]()
Kan niet slechter dan Marcelo zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat Van Dijk naar PSV volgend jaar, wat een waardeloze speler is dat zeg.![]()
![]()
waar?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ratten die helemaal niets in rotterdam roepen![]()
in Rotterdamquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Breda natuurlijk...quote:
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
De laatste speler die we van Groningen gekocht hebben is Lindgren of Suarez toch? Snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?![]()
Dit jaar wil er niemand een rechtszaak van maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit jaar wil er niemand een rechtszaak van maken.![]()
![]()
Ajax
rubinho
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zie je hier staan: Live F1 verslag?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
dat is niet zo goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
eredivisie live die microfoons weer bij uitvak heeft
kkjoden bij EL weer
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Goaltje van Ado den Haag en Groningen is 9.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu mag je klagen, Geo.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....![]()
Scheelt gewicht, kan ie een stukje harder gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....![]()
![]()
/carequote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....Snelle Egel![]()
als dat gebeurd neem ik jaar lurling-UIquote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
Als Lurling de winnende treffer tegen Feyenoord maakt neemt Stijn 2 dagen een Lurling-UI.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Past wel in zijn rijtje lelijke UI's idd.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
Als Lurling de winnende treffer tegen Feyenoord maakt neemt Stijn 2 dagen een Lurling-UI.![]()
Nee, nummer 8 vind ik prima voor Groningen.... net-nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goaltje van Ado den Haag en Groningen is 9.![]()
AHAHHAHA RICKAZIO!
★★★![]()
wat doet die flikker nou met 1 2 3 test test hey heyMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zul je zien dat er blessures komenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dickie, gooi gewoon Depay erin joh, gaat toch nergens meer over.![]()
![]()
Guido hoort daar nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:40 schreef Nood-kloon het volgende:
Voor Formule 1 fans: Guido van de Garde verliest een wiel....RED ONS HENNIEGOD![]()
hey
hey
heyMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
vraag ik me ook af.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef RubenSosa het volgende:
wat doet die flikker nou met 1 2 3 test test hey hey![]()
quote:
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
4, hoedje van papier.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef RubenSosa het volgende:
wat doet die flikker nou met 1 2 3 test test hey hey
Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Alleen als de bewijzen zo duidelijk zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als jij roept pingel onthouden is het calimero?![]()
Het verschil tussen een overduidelijk grapje en gehuil niet kennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als jij roept pingel onthouden is het calimero?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: