Hoezo zouden ze?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit ik nu echt naar fucking Zwolle - ADO te kijken
Jammer dat ze niet gewoon Twente - PSV bij het schakelprogramma doen.
PEC Zwollequote:Op zondag 12 mei 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit ik nu echt naar fucking Zwolle - ADO te kijken
Jammer dat ze niet gewoon Twente - PSV bij het schakelprogramma doen.
Maaskantquote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskant is ook niet voor niets boos op Ruud ''Ik wil een stap hogerop'' Brood dat hij een b-elftal opstelt.
Interessantdoenerij.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waarom moet dit?
Staat niks meer op het programma
Mwah, toch op papier de mooiste wedstrijd. Zal best zijn dat er bij ADO meer op het spel staat, maar dan nog zitten weinig mensen daarop te wachten denk ik.quote:
bij welke wedstrijd?quote:
wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente op 1-0, ik heb het je gezegd Davy.
3e kan nog!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
PSV
Het is een wonder dat die 2e zijn geworden.
Kun je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
PSV
Het is een wonder dat die 2e zijn geworden.
weet ik veel, misschien kijk jij uit teleurstelling wel een andere wedstrijd.quote:
Ik ben geen Firefoxquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien kijk jij uit teleurstelling wel een andere wedstrijd.
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dan weer een onnodige reactie. Dat jij geen stream kan vinden boeit mij geen ene reet. Tevens is er een ander topic voor deze vragen over Streams.
wanneerquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vond het gek dat ik zei dat FC Twente zou winnen, maar dat ben je allang vergeten.
Dat is in de sc, rare.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.
Dat is in een SC, daar kan je onmogelijk offtopic zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet lopen janken jij.. jij lult altijd offtopic met je darts en je kut wielrennen. Vieze hypocriet.
Hij mag het he, is vriend van de mod.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij mag het he, is vriend van de mod.
quote:
Dan nog. Niemand geeft er wat om en je doet het ook. Niet zo zeuren om 1 streampje.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is in een SC, daar kan je onmogelijk offtopic zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |