Zou ik ook doen aangezien ik nooit zoiets heb geroepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, laten we we er maar zand over gooien.
Dan heb jij een rare definitie van niemand.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Dan nog. Niemand geeft er wat om en je doet het ook. Niet zo zeuren om 1 streampje.
Waterman moet je ook niet vergeten, dat je als keeper zo makkelijk de bal door kan latenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef DaggerOne het volgende:
Aan de kant van Jetro Willems, geen toeval
Inderdaad, houden hem graag het handje boven het hoofd.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij mag het he, is vriend van de mod.
Dat ze Tyton niet opstellen is me nog steeds een raadsel ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waterman moet je ook niet vergeten, dat je als keeper zo makkelijk de bal door kan laten
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, houden hem graag het handje boven het hoofd.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
HAHAHAH RICKAZIO! HAHAHAHAH! Nazi einz einz
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Dijk kan er echt helemaal niks van. Ongeschikt voor een topclub, hopelijk gaat hij naar PSV.
Kan niet slechter dan Marcelo zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat Van Dijk naar PSV volgend jaar, wat een waardeloze speler is dat zeg.
waar?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
ratten die helemaal niets in rotterdam roepen
in Rotterdamquote:
Breda natuurlijk...quote:
De laatste speler die we van Groningen gekocht hebben is Lindgren of Suarez toch? Snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?
Dit jaar wil er niemand een rechtszaak van maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten jullie dit jaar geen speler van Groningen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |