Laaste update Boston:quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef zijwielen het volgende:
heeft de illuminati wat met de bom te maken?
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!quote:'Verhoor Boston-verdachte op losse schroeven'
De Amerikaanse autoriteiten zullen mogelijk de nog levende verdachte van de bomaanslag bij de marathon in Boston niet kunnen verhoren. Dat zei burgemeester Tom Menino van Boston zondag tegen de nieuwszender ABC.
Volgens Menino is zijn gezondheidstoestand zeer ernstig. En wij weten niet of wij de gelegenheid krijgen hem te verhoren, aldus de burgemeester.
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
illuminati card spel voorspelde al een aanslag
FBI financiert de aanslagen volgens deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2095&l=NL
deze bron bevestigt mijn argument: dat er acteurs bij betrokken zijn. dat er zogenaamde beveiligers bij betrokken zijn. je ziet op geen een foto de echte dader dat vind ik ook opvallend. ook niet voor 100% betrouwbaar want het komt van infowars af.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
family guy voorspelde de aanslag al in hun aflevering. hoezo weten er al mensen voor de aanslag van af. dat geeft aan dat het gepland is. door de illuminati.
er is ook na de aanslag weer een wet aangenomen . die inhoud dat alle sociale media alle infomatie van personen mag afstaan aan amerika.
http://www.niburu.co/inde(...)2:internet&Itemid=35
aanhangers van iets wat er niet is.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Illuminati staat gelijk aan satanaanhangers. Aangezien de positieve massa(god) niet bestaat kan de negatieve massa(satan) ook niet bestaan.
Met illuminati bedoeld iedereen de elite/ de rijke en invloedrijke banken families zoals de rothschilds en dergelijke. Toch vind ik de verwoording foutief. Aangezien illuminati ook te maken heeft met satan en het god geloven etc. En dat zijn slechts fabeltjes, dus.quote:
Dus iedereen bedoeld rijke/invloedrijke families met illuminati maar illuminati heeft te maken met God en satan maar dat is ook niet waar.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Met illuminati bedoeld iedereen de elite/ de rijke en invloedrijke banken families zoals de rothschilds en dergelijke. Toch vind ik de verwoording foutief. Aangezien illuminati ook te maken heeft met satan en het god geloven etc. En dat zijn slechts fabeltjes, dus.
Je hebt religieuze mensen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus iedereen bedoeld rijke/invloedrijke families met illuminati maar illuminati heeft te maken met God en satan maar dat is ook niet waar.
Ik kan je niet helemaal volgen.
Je bedoelt de ts, of de daders van de aanslag? Want die zijn moslim.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Je hebt religieuze mensen.
Je hebt mensen die religie verafschuwen maar wel in god geloven.
Het geloven in god is het positieve aspect voor die mensen.
Als je een kuil graaft, dan krijg je iets negatiefs. Maar ook iets positiefs want alle modder die weg schept gooi je weer op een bult. Zo heb je dat ook met god en satan gelovers.
Illuminati staat voor de duivel, dat zijn allemaal mythische verhalen. Die kun je wel weg laten.
De TS van deel 1 vraagt dus eigenlijk: bestaan satan en god? en heeft satan iets te maken met de boston bommen? Dat is fout, er vanuit gaande dat deze persoon minstens een atheist is.
Dan kom ik weer bij wat ik zei in mijn vorige post. ^^
De TS ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt de ts, of de daders van de aanslag? Want die zijn moslim.
Kijk alleen al naar alle illuminati symboliek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Terecht het volgende:
De illuminati waren van oorsprong verlichtingsdenkers en geen satanisten. Hoe kom je daarbij?
Dat is een beetje jammer, anders kon de ts zijn/haar vraag verklaren.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De ts heeft zich niet meer laten zien hier, dus of die gelovig is weten we niet.
Ik begrijp nog steeds niet wat je nou wil zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Je hebt religieuze mensen.
Je hebt mensen die religie verafschuwen maar wel in god geloven.
Het geloven in god is het positieve aspect voor die mensen.
Als je een kuil graaft, dan krijg je iets negatiefs. Maar ook iets positiefs want alle modder die weg schept gooi je weer op een bult. Zo heb je dat ook met god en satan gelovers.
Illuminati staat voor de duivel, dat zijn allemaal mythische verhalen. Die kun je wel weg laten.
De TS van deel 1 vraagt dus eigenlijk: bestaan satan en god? en heeft satan iets te maken met de boston bommen? Dat is fout, er vanuit gaande dat deze persoon minstens een atheist is.
Dan kom ik weer bij wat ik zei in mijn vorige post. ^^
TS (zijwielen) registreerde op Fok! vijf dagen voor de bomaanslag, en is nu verdwenen!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:13 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer, anders kon de ts zijn/haar vraag verklaren.
Eerlijk gezegd denk ik dat de ts het hele satan verhaal nooit aan de vraag gekoppeld zou hebben.
Als je dat niet begrijpt............. -_-'quote:Op zondag 5 mei 2013 16:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat je nou wil zeggen.
Sorry hoor maar als je een kuil graaft krijg je iets negatiefs![]()
Misschien moet ik eerst wat roken om dit te begrijpen.
Dat is wel te volgen maar ik begrijp niet wat je nou wil zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:09 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt............. -_-'
Kijk eens; curiosity did god create the universe. (daarin word oa het voorbeeld van de kuil toegelicht)
En gaan eens opzoek naar wat illuminati symboliek.
Volgens mij moet het dan wel te volgen zijn.
ik ben het gedeeltelijk met je eens over de illuminatie, er zijn al een 2 tal topics over wat jij nu aan kaart.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar alle illuminati symboliek.
Dat had ik voorzien.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
De TT is wel erg toepasselijk nu:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tocht-vrijkomen.html
denk niet dat dat zo snel gaat gebeuren.
Lijkt erop van wel he?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Mijn punt over illuminati ging niet over een antwoord op de vraag maar om de vraagstelling zelf.
Ja, hebben we uhm nu te pakken?
Ladies and gentlemen, we've got him.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Mijn punt over illuminati ging niet over een antwoord op de vraag maar om de vraagstelling zelf.
Ja, hebben we uhm nu te pakken?
Zo zit het, dus niks raars aan. (je ziet zelfs een stuk van zijn jas)quote:Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef polderturk het volgende:
Deze foto zou gefotoshopt zijn. Tussen de benen van Tsarnaev zie je een ander been (blauwe spijkerbroek). Waar is het lichaam dat daarbij hoort?
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/vkGk5ugOSbWvDWValiDgHw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD03MjY7cT03OTt3PTk3NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)09493.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is niet zijn facebook pagina. CNN maakte de echte pagina bekend, die kan ik ondertussen niet meer vinden. Zal wel verwijderd zijn.quote:
Juistem!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zit het, dus niks raars aan.
[ afbeelding ]
[..]
Dat is niet zijn facebook pagina. CNN maakte de echte pagina bekend, die kan ik ondertussen niet meer vinden. Zal wel verwijderd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het zijn 3 personen. De jongste broer staat stil, de oudere loopt naar rechts en een derde persoon loopt naar linksquote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef Summers het volgende:
De blauwe broek en voet gaat naar links en de oudere broer loopt naar rechts , het klopt echt niet
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/vkGk5ugOSbWvDWValiDgHw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD03MjY7cT03OTt3PTk3NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)09493.jpg]afbeelding[/url] ]
PHOTOSHOP!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zit het, dus niks raars aan. (je ziet zelfs een stuk van zijn jas)
[ afbeelding ]
[..]
Dat is niet zijn facebook pagina. CNN maakte de echte pagina bekend, die kan ik ondertussen niet meer vinden. Zal wel verwijderd zijn.
Fout, jij wil niet dat het klopt. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef Summers het volgende:
De blauwe broek en voet gaat naar links en de oudere broer loopt naar rechts de punt zou de andere kant op moeten staan , het klopt echt niet
welke persoon ? ik zie alleen een stukje beenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn 3 personen. De jongste broer staat stil, de oudere loopt naar rechts en een derde persoon loopt naar links
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:21 schreef Summers het volgende:
[..]
welke persoon ? ik zie alleen een stukje been
Duidelijk !quote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijker is het niet te krijgen.
Niets.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die foto? Wat toont het aan?
Dat is het leuke: he-le-maal nietsquote:Op zondag 5 mei 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die foto? Wat toont het aan?
Ja ok maar er zijn mensen die vinden van wel. Wat toont het aan volgens hun?quote:
Al sla je me dood, ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 5 mei 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ok maar er zijn mensen die vinden van wel. Wat toont het aan volgens hun?
Ik wil jou helemaal niet doodslaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb werkelijk geen idee
Eerst even antwoord op deze vraag:quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Summers het volgende:
Na alle lijntjes klopt het voor mij nog steeds niet , als ik de lijn volg naar boven van de been zou er iets van de persoon te zien moeten zijn , je tekent zelf de derde persoon een stuk over de oudere broer heen om het met het been te laten kloppen maar in de foto moet je dat dan ook terug zien .
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ok maar er zijn mensen die vinden van wel. Wat toont het aan volgens hun?
Maar wat wil je aantonen?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:34 schreef Summers het volgende:
Na alle lijntjes klopt het voor mij nog steeds niet , als ik de lijn volg naar boven van de been zou er iets van de persoon te zien moeten zijn , je tekent zelf de derde persoon een stuk over de oudere broer heen om het met het been te laten kloppen maar in de foto moet je dat dan ook terug zien .
jij wilt aantonen met je lijntjes dat er niet met de foto is gekloot en het klopt nog steeds niet , blijkbaar vond je de derde persoon behorende bij het been ook er onnatuurlijk uitzien als je die niet over de broer heen had getekend .quote:Op zondag 5 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst even antwoord op deze vraag:
[..]
Maar als er met de foto gekloot is is mijn vraag: waarom?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Summers het volgende:
[..]
jij wilt aantonen met je lijntjes dat er niet met de foto is gekloot en het klopt nog steeds niet , blijkbaar vond je de derde persoon behorende bij het been ook er onnatuurlijk uitzien als je die niet over de broer heen had getekend .
Ik zie niet wat eraan 'gekloot' is. Maar oke, al is ermee 'gekloot', wat dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef Summers het volgende:
[..]
jij wilt aantonen met je lijntjes dat er niet met de foto is gekloot en het klopt nog steeds niet , blijkbaar vond je de derde persoon behorende bij het been ook er onnatuurlijk uitzien als je die niet over de broer heen had getekend .
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie niet wat eraan 'gekloot' is. Maar oke, al is ermee 'gekloot', wat dan?
Daarnaast nog even een makkelijkere tekening voor je gemaakt. Als je het nu nog steeds niet ziet, dan is er iets mis met je inzicht![]()
[ afbeelding ]
Architect hiero, dus ik ken het, al zijn deze plaatjes wel heel goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef theguyver het volgende:
[..]duidelijker kan bijna niet..
maar goed met photoshop kan bijna alles
zie hier onder.
al deze plaatjes zijn volledig van de grond af opgebouwd met computerprogramma's.
[ afbeelding ]
Dat is een drogargumentquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie niet wat eraan 'gekloot' is. Maar oke, al is ermee 'gekloot', wat dan?
Daarnaast nog even een makkelijkere tekening voor je gemaakt. Als je het nu nog steeds niet ziet, dan is er iets mis met je inzicht![]()
[ afbeelding ]
Blauw loopt naar links... paars loopt naar rechts ... en geel en groen dekken blauw en paars af.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef BerjanII het volgende:
[..]
Dat is een drogargument
Ik doe niet aan complotten dus voor mij maakt het verder niks uit. Maar je ziet toch duidelijk dat die ene blauwe naar rechts loopt, terwijl de benen naar links gaan? Ik hoop nog nooit iemand zo zien lopen, die kan wel naar het circus.
Volgens mij klopt je tekening echt niet, er moet nog iemand zijn die er nu niet opstaat. Of de bom was toen al ontploft en dat is een loshangend been
Noord Korea deed ook aan photoshop met een hoovercraft landing oefening.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:41 schreef theguyver het volgende:
oke dus we hebben een been wat eigenlijk niet of wel bestaat en dus dan gephotoshopped moet zijn begrijp ik dat nu goed?
Klopt. De benen die er afgeblazen zijn tijdens de bom photoshoppen 'ze' er gewoon weer bij op een ander plaatje.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:41 schreef theguyver het volgende:
oke dus we hebben een been wat eigenlijk niet of wel bestaat en dus dan gephotoshopped moet zijn begrijp ik dat nu goed?
Oke, Het betere knip en plak werk dusquote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. De benen die er afgeblazen zijn tijdens de bom photoshoppen 'ze' er gewoon weer bij op een ander plaatje.
Gelukkig, maar het is wel de FBI als bron en ik weet niet of die nou zo betrouwbaar is...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig een vervolg op Boston voorkomen
http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-minnesota.html
Weet ik ook niet. Denk wel dat zij aardig de vinger aan de pols hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelukkig, maar het is wel de FBI als bron en ik weet niet of die nou zo betrouwbaar is...
Ik dacht even dat het Dzhokhar's z'n hond was.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Denk wel dat zij aardig de vinger aan de pols hebben.
Deze fijne vriend van Dzhokhar is op borgtocht vrij. Met enkelband
http://www.nu.nl/buitenla(...)-borgtocht-vrij.html
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Dzhokhar's z'n hond was.
of een vinger in de pap?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Denk wel dat zij aardig de vinger aan de pols hebben.
Deze fijne vriend van Dzhokhar is op borgtocht vrij. Met enkelband
http://www.nu.nl/buitenla(...)-borgtocht-vrij.html
Daar ga ik wel vanuit ja maar er zijn genoeg mensen die daar twijfels bij hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De FBI doet wat de FBI gedacht wordt te doen. Toch?
Oh ja, er zijn mensen die overal twijfels bij hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja maar er zijn genoeg mensen die daar twijfels bij hebben.
Geven ze ook workshops ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De FBI doet wat de FBI gedacht wordt te doen. Toch?
quote:Tamerlan Tsarnaev Attended CIA-sponsored Workshop
http://www.infowars.com/t(...)m_source=twitterfeed
quote:Lichaam Tsarnajev na collecte naar Rusland'
In het Amerikaane plaatsje Worcester in de staat Massachusetts wordt geld ingezameld om het lichaam van een van de verdachten van de aanslag in Boston naar Rusland te kunnen verschepen.
Dat schrijft de lokale krant Daily Worcesteria maandag. Begraafplaatsen in en om Boston weigeren namelijk het lichaam van de Tsjetsjeen Tamerlan Tsarnajev (26) te begraven.
„We doen een beroep op de inwoners van Worcester, Boston, Massachusetts en de natie om zijn lichaam terug te kunnen brengen naar zijn Russische thuisland”, zegt initiatiefnemer en lokale activist Billy Breault. „Mijn medeleven gaat uit naar de families van de overledenen, slachtoffers die lichaamsdelen zijn verloren en de honderden die gewond zijn raakt.”
Geen controle
Begrafenisondernemers hebben uitgerekend dat hij 3000 tot 7000 dollar nodig heeft om Tsarnajev naar een laatste Russische rustplaats te laten verschepen. Breault heeft de eerste 500 dollar ingelegd en houdt ook zijn hand op bij de overheid. Die wilde nog niet reageren.
Lokale uitvaartondernemer Peter Stefan wil niet dat het stoffelijk overschot naar Rusland verscheept wordt. Dan zou er namelijk geen controle meer zijn over wat er met het lichaam gebeurt. Uiteindelijk, zegt hij, kunnen de Verenigde Staten dan beschuldigd worden van het 'dumpen' van het lichaam.
Ik heb de linkjes ook bekeken maar van de http://izvestia.ru/ weet ik niet of dat 'n "beste "bron is.quote:
Die kan ik niet lezen, dus kan er geen oordeel over geven.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb de linkjes ook bekeken maar van de http://izvestia.ru/ weet ik niet of dat 'n "beste "bron is.
Daarom, dus ik dacht ik laat die optie even open.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, er zijn mensen die overal twijfels bij hebben.
Vertaling;quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kan ik niet lezen, dus kan er geen oordeel over geven.
Dankjewel. Trainingskamp dus volgens die bron.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vertaling;
http://translate.google.c(...)qi=2&ved=0CDQQ7gEwAA
Mooi initiatief.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef theguyver het volgende:
Kreeg vandaag mailtje in postvak.
mooi initiatief![]()
Dear **** Colleagues,
All of us at **** have likely been touched, in one way or another, by the tragic events that took place during the recent Boston Marathon. On April 15, four people lost their lives and hundreds were injured when bombs went off near the finish line, and the effects have been absolutely devastating for many individuals and families. Yet at the same time, we can find comfort, encouragement and inspiration in the way people and businesses have come together to help those in need.
Today we are proud to announce that **** businesses with locations in or near the Boston area - ******** **** Fire Protection Products, ****Integrated Security and **** Security Products - have joined together to support the recovery and renewal effort. Through our combined efforts, **** will be making a $10,000 contribution to The One Fund Boston that has been established to help those most affected by the tragedy.
When The One Fund Boston was first announced, Massachusetts Governor Deval Patrick said, "At moments like this, we are one state, one city, and one people." For our part, we at **** are pleased to be taking a coordinated approach to support this important cause. By aligning our efforts, we build stronger connections with our communities and enable **** to make a larger, more impactful contribution.
Our donation is in keeping with ***** commitment to our responsibility as a corporate citizen, supporting philanthropic organizations and interacting with the communities in which our employees live and work. It also reflects our ****values, and the care and compassion our employees demonstrate by helping those in need in our communities. We are honored to support The One Fund Boston on behalf of **** and our employees. For more information on The One Fund Boston or to make an individual contribution, visit .....
Mooi scam.quote:
Als je al zijn argumenten doorneemt dan kun je bijna niet anders dan concluderen dat het een scam is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is het geld-uit-de-zak-klopperij?
ah ... mijnheer weet het beter.quote:
Er zijn helaas altiijd mensen die misbruik maken van de ellende van anderen en geld willen verdienen over de ruggen van de slachtoffers heenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je al zijn argumenten doorneemt dan kun je bijna niet anders dan concluderen dat het een scam is.
Het is triest maar waar. Gelukkig steken de meeste mensen anders in elkaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn helaas altiijd mensen die misbruik maken van de ellende van anderen en geld willen verdienen over de ruggen van de slachtoffers heen
Gelukkig wel. Het nare van dit soort zaken is dat men achterdochtig wordt waardoor initiatieven die wél deugen niet van de grond komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is triest maar waar. Gelukkig steken de meeste mensen anders in elkaar.
Het is een mooi gebaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef theguyver het volgende:
agh ja zo heeft nederland miljoenen gegeven voor de tsoenami.. waar de helft van geld is gebleven is een raadsel.
dit is vanuit bedrijf zelf aan een instantie, en kwam op pagina, waar bij een en ander ook wel bij staat waar geld naar toe gaat.
zo te zien geen SCAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze node gemist .quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Ah, de pijlen en de cirkeltjes zijn weer terug.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef pappao het volgende:
Ook uit deze fotoreeks blijkt wel dat er geen sprake is van daadwerkelijke slachtoffers, maar van "acteurs":Waaruit blijkt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's zeggen niets. En degene die die cirkeltjes heeft gezet heeft een heel rijke fantasie.Conscience do cost.
zal straks ff goed kijken..quote:
Rijk, morbide, ziek. Kies maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat
Die foto's zeggen niets. En degene die die cirkeltjes heeft gezet heeft een heel rijke fantasie.
- Hoe kan deze kerel gehurkt zitten op foto 4, terwijl zijn linker-onderbeen er compleet af ligt (zie foto 5) ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat
Die foto's zeggen niets. En degene die die cirkeltjes heeft gezet heeft een heel rijke fantasie.
Foto 5 is te onduidelijk om te concluderen dat dat ook hetzelfde been (of het gebrek daaraan) is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef pappao het volgende:
[..]
- Hoe kan deze kerel gehurkt zitten op foto 4, terwijl zijn linker-onderbeen er compleet af ligt (zie foto 5) ?
Wellicht omdat ze vanuit een andere hoek zijn genomenquote:- Waarom is zijn linker-onderbeen niet te zien op foto 5, maar wel op foto 6 (vlak naast zijn rechtervoet),
terwijl deze 2 foto's op vrijwel hetzelfde moment zijn genomen ?
De foto's zijn te onduidelijk om te concluderen wiens been nou precies van wie is. Daarnaast is het mogelijk dat hij z'n been wellicht heeft meegenomen in de rolstoel, als hij hem al verloren had.quote:- Hoe kan zijn linker-onderbeen er gewoon weer aanzitten als hij in de rolstoel zit ?
Ik vind van niet.quote:Omwille van de duidelijkheid wordt hier maar even één "slachtoffer" uitgelicht, maar er is zoveel meer dat er gewoon niet klopt. Maar 't zijn duidelijke foto's die aantonen dat er gesoept is en dat het "slachtoffer" niet echt gewond is.
Ook uit deze fotoreeks blijkt wel dat er geen sprake is van daadwerkelijke slachtoffers, maar van "acteurs":Deze is wel interessant. Ik begin je bijna te geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Ook uit deze fotoreeks blijkt wel dat er geen sprake is van daadwerkelijke slachtoffers, maar van "acteurs":Maar vertel mij eens, waarom heb je acteurs nodig als je een bom laat ontploffen tussen de mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich hock in meinem Bonker
Ook uit deze fotoreeks blijkt wel dat er geen sprake is van daadwerkelijke slachtoffers, maar van "acteurs":Die kende ik nog niet maar is idd heel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Volgens mij wordt de meeste symboliek onterecht aan de illuminati toegeschreven, ik weet eigenlijk nauwelijks wie de illuminati nu zijn. Het is een soort boeman die allerlei gedaantes kan aannemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar alle illuminati symboliek.
- Geen doden of gewondenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar vertel mij eens, waarom heb je acteurs nodig als je een bom laat ontploffen tussen de mensen?
Onduidelijk bedoel je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet maar is idd heel duidelijk
Wilde de Kwade Genius die dit op z'n geweten heeft niet ook 90% van de wereldbevolking uitroeien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
- Geen doden of gewonden
- Mensen wel angst aanjagen
- Ondertussen de CISPA invoeren
- Nieuwe maatregelen om dit te voorkomen (dus minder privacy)
etc., zo denken sommigen tenminste
Maar hier zijn wel doden en 177 gewonden + mensen die hun ledematen kwijt zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
- Geen doden of gewonden
Ja maar er was toch echt een bom of was die dan ook nep?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
- Geen doden of gewonden
Voor ons is dat makkelijk te zien...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hier zijn wel doden en 177 gewonden + mensen die hun ledematen kwijt zijn.
Het getuigt van minachting voor de slachtoffers, dat gegeil over een false flag.
De false flag ging al uit du moment dat deze aanslag bekend werd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor ons is dat makkelijk te zien...
Voor hun is het natuurlijk een prachtig moment om weer met hun 'false flag' verhaal te komen...
Ook daarvan heb ik plaatjes voorbij zien komen waarbij dat ontkend wordt. Met als argument: 'photoshop of media manipuleert beelden'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar er was toch echt een bom of was die dan ook nep?
Ok dus "ze" hebben het slechtste met ons voor maar mensen vermoorden gaat te ver?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook daarvan heb ik plaatjes voorbij zien komen waarbij dat ontkend wordt. Met als argument: 'photoshop of media manipuleert beelden'.
'kans' meteen aangrijpen hè...quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De false flag ging al uit du moment dat deze aanslag bekend werd.
Na de aanslag heb je geen onderbeen foto 5 en 6 en als je later op de rolstoel word weggebracht over de weg heb je wel weer een onderbeen foto 9 , in ieder geval duidelijk voor mij dan .quote:
Dat snap ik ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dus "ze" hebben het slechtste met ons voor maar mensen vermoorden gaat te ver?
Dus zetten "ze" acteurs in en manipuleren beelden.
How true!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn helaas altiijd mensen die misbruik maken van de ellende van anderen en geld willen verdienen over de ruggen van de slachtoffers heen
Het is ook allemaal zo omslachtig. Een bom daadwerkelijk laten ontploffen is veel makkelijker.quote:
Dat komt omdat de Kwade Genius die dit op z'n geweten heeft teveel Hollywoodfilms heeft gekeken en Dr. Evil zijn held is. Net zoals gangsters Tony Montana of The Godfather imiteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo omslachtig. Een bom daadwerkelijk laten ontploffen is veel makkelijker.
En er hoeft maar een klein aantal mensen vanaf te weten.
Zo zou je inderdaad denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo omslachtig. Een bom daadwerkelijk laten ontploffen is veel makkelijker.
En er hoeft maar een klein aantal mensen vanaf te weten.
Ja jij ook het lijkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Kwade Genius die dit op z'n geweten heeft teveel Hollywoodfilms heeft gekeken
[ afbeelding ]
Want? Het zijn de truthers die denken alsof de werkelijkheid geregisseerd kan worden als in een Hollywoodfilm, waarbij de regisseur opmerkelijk veel trekjes heeft van een James Bond schurk. En de truthers spelen afhankelijk van hun geslachtsvoorkeur Neo of Trinity, die de matrix hebben doorzien en heldhaftig vanachter hun toetsenborden de Waarheid de ether inslingeren.quote:
Voor mij het maakt niet erg veel uit 'wie' het was - het is toch BS.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'kans' meteen aangrijpen hè...![]()
Het begon al met Jeff Bauman vergelijken met Nick Vogt. Toen dat weerlegd was gingen ze maar opzoek naar andere 'kansen'..
Waarom zou je dat verwachten? Het kan ook grote gevolgen voor jezelf, als bom legger, hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:27 schreef Tingo het volgende:
Volgens mij is het echt makkelijk (als je die kennis voor hebt) om 'n bom te liggen in duizenden plekjes door Europa.
Als er zoveel terroristen zijn.....ik zou verwacht veel meer aanslagen....maar nee,we krijgen alleen maar sensationalisch,hollywoodesque,sentimentele,emotionele BS.
Ik weet niet wat je t over hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Want? Het zijn de truthers die denken alsof de werkelijkheid geregisseerd kan worden als in een Hollywoodfilm, waarbij de regisseur opmerkelijk veel trekjes heeft van een James Bond schurk. En de truthers spelen afhankelijk van hun geslachtsvoorkeur Neo of Trinity, die de matrix hebben doorzien en heldhaftig vanachter hun toetsenborden de Waarheid de ether inslingeren.
Het Terrorist Threat(net als veel andere vreselijk leugens) is bangmakerij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten? Het kan ook grote gevolgen voor jezelf, als bom legger, hebben.
Volgens mij is dat nog steeds een behoorlijke drempel voor de gemiddelde terrorist.
Maar er zijn zoveel terroristische aanslagen geweest waar dan ook. Die zijn toch allemaal niet nep?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het Terrorist Threat(net als veel andere vreselijk leugens) is bangmakerij.
Geloof je dat nu echt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor mij het maakt niet erg veel uit 'wie' het was - het is toch BS.
Ze zijn niet echte mensen.....ze zijn personages gecreerd voor het verhaal - just like the movies.
Meneer is een uniek sneeuwvlokje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je t over hebt.
Ik weet niet eens wat die films over gaat.
Maar ja - ik ben ook geen 'truther'.
Ík neem die tijd niet om zo veel over te denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel terroristische aanslagen geweest waar dan ook. Die zijn toch allemaal niet nep?
Een hoop duidelijkheid weet jij te halen aan compleet onduidelijke foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 18:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Na de aanslag heb je geen onderbeen foto 5 en 6 en als je later op de rolstoel word weggebracht over de weg heb je wel weer een onderbeen foto 9 , in ieder geval duidelijk voor mij dan .
Mensen moeten de foto's zelf maar beoordelen om te zien of het klopt .quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Een hoop duidelijkheid weet jij te halen aan compleet onduidelijke foto's
Gewoon de beelden zien was voor mij voldoende.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen moeten de foto's zelf maar beoordelen om te zien of het klopt .
kijken is niet verplicht dus dat komt dan goed uit .quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de beelden zien was voor mij voldoende.
Hoef ik geen gephotoshopte troep meer te zien.
Inderdaad. Ben ook blij dat dit spul in een spoiler staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:21 schreef Summers het volgende:
[..]
kijken is niet verplicht dus dat komt dan goed uit .
Foto's zijn vanuit verschillende standpunten genomen. Vanuit een bepaalde hoek zie ABC wel en DEF niet. Vanuit een andere hoek zie je DEF wel en juist ABC niet. Het is allemaal echt niet zo moeilijk om te begrijpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Na de aanslag heb je geen onderbeen foto 5 en 6 en als je later op de rolstoel word weggebracht over de weg heb je wel weer een onderbeen foto 9 , in ieder geval duidelijk voor mij dan .
8. Hoe zorg je ervoor dat geen van de duizenden aanwezige mensen ook maar iets van bovenstaande zien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:45 schreef theguyver het volgende:
nou foto gezien van tig verschillende camera punten terwijl de rook nog op trekt.( dit duurde ongeveer 7 seconden)
dus ... graag de volgende uitleg van de boston complot denkers.
1. hoe gooi je binnen 7 seconden zoveel bloed er neer op verschillende plekken.
2. scheur je broeken kapot shirts etc kapot.
3. sta je bij een explosie met zo'n flammen zee zonder gewond te raken.
4. verwissel je benen voor protheses etc zonder dat tig omstanders het niet zien.
5. gooi je een winkel ruit in zonder dat iemand het merkt.
6. zorg je er voor dat ondanks namaak boem mensen die aan hardlopen zijn omvallen door de schok.
7. regel je dit op 2 plekken amper 10 seconden na elkaar.
yes .. dat allemaal mocht er nog iemand meer dingen willen weten..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Foto's zijn vanuit verschillende standpunten genomen. Vanuit een bepaalde hoek zie ABC wel en DEF niet. Vanuit een andere hoek zie je DEF wel en juist ABC niet. Het is allemaal echt niet zo moeilijk om te begrijpen.
De enige conclusie die je kunt maken is dat je aan de hand van deze foto's niet tot een conclusie kunt komen als het gaat om wel of niet nep.
[..]
8. Hoe zorg je ervoor dat geen van de duizenden aanwezige mensen ook maar iets van bovenstaande zien.
9. Hoe zorg je ervoor dat van bovenstaande geen duidelijke filmpjes worden gemaakt.
10. Hoe zorg je ervoor dat van bovenstaande geen duidelijke foto's worden gemaakt.
11. Hoe zorg je ervoor dat ambulancepersoneel, ziekenhuispersoneel en familie, vrienden, collega's, buren etc. van de slachtoffers hun mond niet voorbijpraten.
12. Hoe weet je van te voren dat alles wat hierboven staat geen enkel probleem zal zijn en heel eenvoudig in de praktijk uit te voeren is.
lekker makkelijk hier hoor , ik zie niks dus ik hoef er ook niet op in te gaan , ik kijk niet dus ik hoef het ook niet serieus te nemen en wie dat wel doet is alvast een hele rij vooroordelen . Het is niet relevant wat ik zou doen , het is relevant wat er echt is gebeurd , daar ligt mijn interesse . De rest is afleiding .quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Foto's zijn vanuit verschillende standpunten genomen. Vanuit een bepaalde hoek zie ABC wel en DEF niet. Vanuit een andere hoek zie je DEF wel en juist ABC niet. Het is allemaal echt niet zo moeilijk om te begrijpen.
De enige conclusie die je kunt maken is dat je aan de hand van deze foto's niet tot een conclusie kunt komen als het gaat om wel of niet nep.
Leg jij het mij dan eens uit. Waarom moet je acteurs hebben bij een bom of denk jij ook dat er nooit een echt bom is geweest?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
lekker makkelijk hier hoor , ik zie niks dus ik hoef er ook niet op in te gaan , ik kijk niet dus ik hoef het ook niet serieus te nemen en wie dat wel doet is alvast een hele rij vooroordelen . Het is niet relevant wat ik zou doen , het is relevant wat er echt is gebeurd , daar ligt mijn interesse . De rest is afleiding .
en wat is er echt gebeurt dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
lekker makkelijk hier hoor , ik zie niks dus ik hoef er ook niet op in te gaan , ik kijk niet dus ik hoef het ook niet serieus te nemen en wie dat wel doet is alvast een hele rij vooroordelen . Het is niet relevant wat ik zou doen , het is relevant wat er echt is gebeurd , daar ligt mijn interesse . De rest is afleiding .
sturing van mening. Problem-reaction-solution.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leg jij het mij dan eens uit. Waarom moet je acteurs hebben bij een bom of denk jij ook dat er nooit een echt bom is geweest?
Je wilt zeggen dat een daadwerkelijke bomaanslag minder dramatisch zou zijn? Geen bloed, geen slachtoffers, geen hijgerige media?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
sturing van mening. Problem-reaction-solution.
Meer schijnveiligheid op straat...
Maar dat hoeft toch niet? Je kan toch gewoon een bom laten ontploffen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een slachtoffer zou ik zeggen maar het is natuurlijk bizar dat hij op meerde foto's voorkomt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Mylene het volgende:
En wie is die gast in rolstoel op foto 8 dan werkelijk?
Ja, want een bomaanslag zorgt voor een gevoel van meer veiligheid op straat. Merk je zelf hoe absurd je bewering is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een slachtoffer die nu een been mist.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Mylene het volgende:
En wie is die gast in rolstoel op foto 8 dan werkelijk?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
nog een artikel
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Haha.quote:Door wat er in Boston is gebeurd, kun je volgens website Veterans Today stellen dat Homeland Security medeplichtig is aan de dood van Tamerlan Tsarnaev, de slachtoffers Martin Richard, Krystle Campbell, Lu LIngzi en de vermoorde politieman Sean Collier. Deze medeplichtigheid behelst ook de 260 gewonden.
Gewoon wat leesvoer voor jullie. Ik weet al dat het een False flag is. En ik heb al vele topic een poging gedaan om jullie dat te laten zien dat een False Flag is. Wat mij opviel is dat de meeste mensen er na 13 topic nog steeds ervan overtuigt waren dat het geen false flag was. Ik was wat chaotisch met post en onduidelijk maar ik had genoeg bewijs maar jammer genoeg konden mensen het hier niet in zien. heb niet echt zin om na mijn ban weer verder te post op het boston topic. ik dump hier alleen nog wat leesvoer voor jullie natuurlijk ben ik nog wel actieve op andere topics in BNW.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Haha.
En wat dacht je dan dat ze bij oefeningen zouden gebruiken? Opblaaspoppen?
Paar dagen niet meer meegelezen omdat het toch honderdduizend keer hetzelfde gedram was, maar is er bijvoorbeeld al bevestigd dat er een oefening was ofzo?
Echt, als ik jouw moeder was zou ik me zorgen om jou maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Gewoon wat leesvoer voor jullie. Ik weet al dat het een False flag is. En ik heb al vele topic een poging gedaan om jullie dat te laten zien dat een False Flag is. Wat mij opviel is dat de meeste mensen er na 13 topic nog steeds ervan overtuigt waren dat het geen false flag was. Ik was wat chaotisch met post en onduidelijk maar ik had genoeg bewijs maar jammer genoeg konden mensen het hier niet in zien. heb niet echt zin om na mijn ban weer verder te post op het boston topic. ik dump hier alleen nog wat leesvoer voor jullie natuurlijk ben ik nog wel actieve op andere topics in BNW.
Dit, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een slachtoffer die nu een been mist.
Mededogen? No way. Het moet en het zal een false flag dus ook geen echt slachtoffer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |