SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RKC moet dit volhouden, anders ziet het er slecht uit voor hen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Tja, RKC is de club met het kleinste salarisbudget volgens mij, het is al ontzettend knap dat ze het zo lang volhouden.![]()
Wel een mooie aanval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik ga maar het schakelprogramma kijken, aan het einde schakel ik wel weer naar![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga maar het schakelprogramma kijken, aan het einde schakel ik wel weer naar![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
![]()
De echte.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik dacht dat je voor AFC was?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
Net als Sjekquote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je voor AFC was?![]()
Hé ik ben niet vies dik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je voor AFC was?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kom op, NAC! Help jezelf, help je buurdorp!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Madre Mia, wat een Golazo.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
NAC 3-3
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Fer <-> Tadic. Ik had liever gezien dat Willem Janssen er uit ging.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bedankt voor deze update. Ik vroeg het me toevallig net af.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nog steeds niet gescoord bij VVV Venlo - FC Groningen![]()
Dat is te triest voor woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nog steeds niet gescoord bij VVV Venlo - FC Groningen![]()
AjaxLife is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik kwam net 10.000 te kort om die weer te kopenquote:![]()
![]()
Maakt niet uit, een tegendoelpunt is tegenwoordig gewoon traditie.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Marcelo die is echt rijp voor Real Madrid, Barcelona of Manchester United
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Toch mag PSV er nog 1 makenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een tegendoelpunt is tegenwoordig gewoon traditie.NEC schoot net ook al op de lat.
![]()
Mwa, Ajax mag nog wel een paar goaltjes maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dar je mij voorbij gaat GGMM...![]()
![]()
Slaapverwekkend die man, net als de wedstrijd trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dar je mij voorbij gaat GGMM...
Wat een boeiende feitjes van Ron de Rijk overigens![]()
Boy Waterman is echt een van de slechtste doelmannen in de Eredivisie. Ze lopen de verdediging maar af te kraken, maar Waterman is net zo erg... ...
Plots krijg je heimwee naar Andreas Isakkson![]()
![]()
Isakssonquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
Boy Waterman is echt een van de slechtste doelmannen in de Eredivisie. Ze lopen de verdediging maar af te kraken, maar Waterman is net zo erg... ...
Plots krijg je heimwee naar Andreas Isakkson
Nee, doe mij maar Zoet![]()
vorig jaar ook zo'n matige kampioenswedstrijdquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slaapverwekkend die man, net als de wedstrijd trouwens![]()
Ze doen steeds net alsof er volgende week niet meer gespeeld wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij heeft Ajax zoiets van: We worden toch al kampioen, laten we Willem II maar eervol degraderen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Ajax mag nog wel een paar goaltjes maken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
jij bent ook voor 5 clubs, lekker handig, altijd wat te juichenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen de tegenstanders van PEC Zwolle.![]()
Keeper die hier wel om kan lachenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
Plots krijg je heimwee naar Andreas IsakksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling![]()
Ahquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen de tegenstanders van PEC Zwolle.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenWat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
Noem ze eens dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent ook voor 5 clubs, lekker handig, altijd wat te juichen
Volgens mij alleen PEC hoor![]()
1-3 UtrechtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Keeper die dit niet kan waarderenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig volgend seizoen weer bij PSVquote:quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenIn iedereen schuilt een Koert WestermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling![]()
Dat, ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima keepertje, uitstraling komt met de jaren. Zie vd Sar.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenWeheeh niet dat weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wuytens heb ik ook in mijn manager.
Einde bericht.![]()
![]()
Mensonterend, iedereen in jou manager scoort opeens.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenDoelman die hierom aan de drank gaat, en zich morgenochtend kut voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenDeze grapjes gaan erin als zoete koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoerenkak, Utreg op 3-1
Het is inderdaad een prima keeper, maar hij is ook weer niet beter dan Tyton of Waterman. Alleen lijkt het leuker als je bij een matig team speelt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima keepertje, uitstraling komt met de jaren. Zie vd Sar.![]()
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenKeeper die zat wordt van deze grappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Nou eindelijk.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
[/quote]quote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
Keeper die zat wordt van deze grappen:
[spoiler]iedereen dus optyfen
is dat een spoiler of een quote?![]()
Foutjequote:Op zondag 5 mei 2013 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dat een spoiler of een quote?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Dat is dan nog het enige positieve aan de overwinning van ajax.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
2-2 VitesseOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Twentequote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Noem ze eens dan?
Volgens mij alleen PEC hoor![]()
Dus als Vitesse toch nog wint, eindigen ze boven Feyenoord
ja is wel goedquote:Op zondag 5 mei 2013 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
10 doelpunten als 18 jarige in je debuutseizoen.![]()
quote:
Penalty RKCOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:![]()
![]()
Wrijf het nog maar een keer extra in.
3-2 RKCOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
3-2 RKC
Un dann rettet kein Kavallerie,
Coole live stand trouwens, automatisch ververst na iedere goal:
http://www.futbol24.com/n(...)2012-2013/liveTable/![]()
Het maakt voor de EL plaatsen toch niets uit of je 3e of 4e wordt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs een showduik kon Piet niet redden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij wel. Qua voorronde welke je instroomt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
Het maakt voor de EL plaatsen toch niets uit of je 3e of 4e wordt?![]()
topquote:Op zondag 5 mei 2013 13:58 schreef El_jefe07 het volgende:
Coole live stand trouwens, automatisch ververst na iedere goal:
http://www.futbol24.com/n(...)2012-2013/liveTable/![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Qua voorronde welke je instroomt.![]()
![]()
Ik hoop dat ze nog wel een keer op de deklat schieten.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert is altijd waar het spektakel isOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die dekselse Bony Nazario da Lima komt als een duveltje uit een doosjequote:Op zondag 5 mei 2013 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog wel een keer op de deklat schieten.![]()
Oja kloptquote:Op zondag 5 mei 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Qua voorronde welke je instroomt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat NAC en RKC er nog eentje inschieten"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
2 verdedigende wissels bij Twente
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:00 schreef FritsFlits het volgende:
Laat AJAX en RKC er nog eentje inschietengraag op anoniem![]()
4-3 NACOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, dat is natuurlijk gewoon een bandje dat afspeelt, want volgens Djazz_Rules en Rubensosa is het Ajax-publiek altijd stil..quote:De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.![]()
HAHAHAHAHA PSV - NEC 2-2
Kom op, PSV! Scoren! AZ moet Europa in.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
The ball is roundquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En wie kopt die bal in de voeten van de tegenstander? 3x raden?
JAAA, Marcelo!!!
Un dann rettet kein Kavallerie,
Frankie lacht bij iedere wissel. Hij is een blije geit vandaag
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij assisteert veel bij tegengoals, knap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:02 schreef Zorro het volgende:
En wie kopt die bal in de voeten van de tegenstander? 3x raden?
JAAA, Marcelo!!!![]()
Het zou echt prachtig zijn als Vitesse toch nog wint man, kunnen ze nog tweede worden
20 euro dat deze de muur in gaat.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Wat hebben de 'top' ploegen van NL in Europa te zoeken
I spoke proper England since I was a children.![]()
Keeper van PSV die geen bal paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3-2 PSV door LensOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoppa!!!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ajax heeft dit jaar Man. City er nog uit geknikkerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef Reneuh het volgende:
Wat hebben de 'top' ploegen van NL in Europa te zoeken![]()
Die post was heel actueel geweest in 2008quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En Van Bommelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Of hij wilt Feyenoord gewoon naaienquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die geen bal paktKeeper van PSV met Kerkelijke BijbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg een vermoeden van niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog aan de weddenschap, huilie?![]()
COME ON TWENTE
boeiend toch. PEC doet toch nergens meer om mee. Wees blij dat ze geen nacompetitie hoeven te spelen.quote:![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Keeper van PSV met Kerkelijke BijbaanKeeper van PSV met uitstelgedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Willems kreeg trouwens net toch een elleboogstoot?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Keeper van PSV met Kerkelijke BijbaanKeeper van PSV die met de PSV'ers praat bij de koffie-automaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is waar, maar ze hadden linkerrijtje kunnen staan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
boeiend toch. PEC doet toch nergens meer om mee. Wees blij dat ze geen nacompetitie hoeven te spelen.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die met de PSV'ers praat bij de koffie-automaatOke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper van PSV die er geen zin meer in heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Keeper van PSV die eigenlijk voor NEC isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die met de PSV'ers praat bij de koffie-automaatKeeper van PSV die teveel heeft gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
5-3 NACOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: