SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RKC moet dit volhouden, anders ziet het er slecht uit voor hen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Tja, RKC is de club met het kleinste salarisbudget volgens mij, het is al ontzettend knap dat ze het zo lang volhouden.![]()
Wel een mooie aanval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik ga maar het schakelprogramma kijken, aan het einde schakel ik wel weer naar![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga maar het schakelprogramma kijken, aan het einde schakel ik wel weer naar![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
![]()
De echte.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik dacht dat je voor AFC was?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
AJAX
![]()
![]()
![]()
Net als Sjekquote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je voor AFC was?![]()
Hé ik ben niet vies dik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je voor AFC was?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kom op, NAC! Help jezelf, help je buurdorp!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Madre Mia, wat een Golazo.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
NAC 3-3
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Fer <-> Tadic. Ik had liever gezien dat Willem Janssen er uit ging.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bedankt voor deze update. Ik vroeg het me toevallig net af.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nog steeds niet gescoord bij VVV Venlo - FC Groningen![]()
Dat is te triest voor woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is nog steeds niet gescoord bij VVV Venlo - FC Groningen![]()
AjaxLife is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik kwam net 10.000 te kort om die weer te kopenquote:![]()
![]()
Maakt niet uit, een tegendoelpunt is tegenwoordig gewoon traditie.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Marcelo die is echt rijp voor Real Madrid, Barcelona of Manchester United
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Toch mag PSV er nog 1 makenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een tegendoelpunt is tegenwoordig gewoon traditie.NEC schoot net ook al op de lat.
![]()
Mwa, Ajax mag nog wel een paar goaltjes maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dar je mij voorbij gaat GGMM...![]()
![]()
Slaapverwekkend die man, net als de wedstrijd trouwensquote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dar je mij voorbij gaat GGMM...
Wat een boeiende feitjes van Ron de Rijk overigens![]()
Boy Waterman is echt een van de slechtste doelmannen in de Eredivisie. Ze lopen de verdediging maar af te kraken, maar Waterman is net zo erg... ...
Plots krijg je heimwee naar Andreas Isakkson![]()
![]()
Isakssonquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
Boy Waterman is echt een van de slechtste doelmannen in de Eredivisie. Ze lopen de verdediging maar af te kraken, maar Waterman is net zo erg... ...
Plots krijg je heimwee naar Andreas Isakkson
Nee, doe mij maar Zoet![]()
vorig jaar ook zo'n matige kampioenswedstrijdquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slaapverwekkend die man, net als de wedstrijd trouwens![]()
Ze doen steeds net alsof er volgende week niet meer gespeeld wordt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij heeft Ajax zoiets van: We worden toch al kampioen, laten we Willem II maar eervol degraderen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Ajax mag nog wel een paar goaltjes maken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
jij bent ook voor 5 clubs, lekker handig, altijd wat te juichenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen de tegenstanders van PEC Zwolle.![]()
Keeper die hier wel om kan lachenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
Plots krijg je heimwee naar Andreas IsakksonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
Forum Opties Forumhop: Hop naar: