Ahquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb alles tegen de tegenstanders van PEC Zwolle.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenWat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Noem ze eens dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent ook voor 5 clubs, lekker handig, altijd wat te juichen
Keeper die dit niet kan waarderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig volgend seizoen weer bij PSVquote:
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenIn iedereen schuilt een Koert WestermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
Dat, ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima keepertje, uitstraling komt met de jaren. Zie vd Sar.
[..]
Keeper die hier wel om kan lachenWeheeh niet dat weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar volgens mij val ik nu in herhaling
know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wuytens heb ik ook in mijn manager.
Einde bericht.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenDoelman die hierom aan de drank gaat, en zich morgenochtend kut voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenDeze grapjes gaan erin als zoete koek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een prima keeper, maar hij is ook weer niet beter dan Tyton of Waterman. Alleen lijkt het leuker als je bij een matig team speelt.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima keepertje, uitstraling komt met de jaren. Zie vd Sar.
[..]
Keeper die dit niet kan waarderenKeeper die zat wordt van deze grappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |