Ik zie het verband niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Even een broodnodige schop omhoog aangezien ik voor deze zomer twijfel tussen Peru & Bolivia en Cambodja & Vietnam.
Vorig jaar met Djoser naar China & Tibet geweest, en dat is erg goed bevallen. Echter, dit jaar ben ik weer single.
Ow, misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met Djoser, Summum, etc naar die bestemmingen.quote:
Waaromquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef webspider het volgende:
Bij Fox ben ik een beetje bang dat ik met archeologen met baarden van Luxor tot Cairo opgescheept zit eigenlijk
De website komt erg stoffig bij me over .. Ik weet dat het niet representatief *hoeft* te zijn, maar beter een keer teveel gevraagd dan een baard in je nekquote:
Nee, niet naar die bestemming. Wel Djoser geboekt voor Sri Lanka, maar ze presteerden het tot 2 keer aan toe af te zeggen wegens onvoldoende deelname. Ervaring+djoser+sri lanka = bij mij dus niet erg positief.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met Djoser, Summum, etc naar die bestemmingen.
Ha, nou, daar denk ik anders over! Dat kan 1 keertje gebeuren, maar 2 keer achter elkaar?!? Ik kan natuurlijk ook een reisbureau beginnen en maar liefst 25 reizen richting een bepaalde bestemming inplannen. En vervolgens roepen dat de helft van m'n reizen niet door kan gaan omdat ik zoveel boekingen van m'n levensdagen niet bij elkaar krijg. Maar intussen ervan uit gaan dat ik de mensen mooi binnen heb. Vakantiedagen aangevraagd, vaccinaties gehaald, zich ingesteld op een reis etc. Kan ik ze dus mooi een ander reisje aansmeren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
Tja, dat ligt niet echt aan Djoser hè?
Ik vond het ook merkwaardig. Was totaal niet wat ik van een dergelijke reisorganisatie verwacht had...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
Nou, dat is merkwaardig. Volgens mij kun je bij Djoser wel verlengingen e.d. regelen.
Oh, die kosten zullen wel meevallen, anders zouden ze wel beter plannen!quote:Dat reizen niet door kunnen gaan is voor Djoser ook vervelend. Ze moeten daar wel kosten voor maken, terwijl er geen inkomsten tegenover staan. Ook kun je Djoser niet aanrekenen dat ze niet hun best zouden doen de reizen vol te krijgen. Djoser adverteert enorm veel.
Werk je bij Djoser ofzo? Of heb je aandelen?quote:Overigens kun je op de site van Djoser zien in hoeverre de reizen al volgeboekt zijn. Als je geen risico wilt lopen dat de reis niet door gaat kun je daar dus eerst naar kjiken. Of even bellen.
Dus wat jij wilde doen ze inderdaad niet, want het ging om een andere bestemming. Wat je wel had kunnen doen is het 'landarrangement' boeken: dat is de reis zonder de vluchten. Je had dan zelf de vluchten en het verblijf op de Malediven moeten boeken.quote:Is het mogelijk om eerder heen of later terug te vliegen dan de groep?Ja, dit is mogelijk! Wij dienen dit echter aan te vragen bij de luchtvaartmaatschappij, wat betekent dat het onder voorbehoud van beschikbaarheid op de betreffende vlucht is. Om dit aan te vragen dien je eerst je boeking te maken. Voor het wijzigen van de vluchtdatum worden de kosten doorberekend, deze kosten bedragen minimaal Euro 50,-. Extra vluchten of een andere heen- of terugvluchtbestemming verzorgen wij niet.
Dat is vervelend ja. Dan zou je denken dat er beter wat minder data aangeboden kunnen worden, zodat de belangstellng per reis hoger uit komt. Misschien was het een nieuwe reis? Dan kan het zijn dat de belangstelling tegenviel tov de inschatting vooraf.quote:Oh, die kosten zullen wel meevallen, anders zouden ze wel beter plannen!. Maar als je twee keer achter alkaar dezelfde reis niet vol krijgt, heb je m.i. op z'n minst een flinke inschattingsfout gemaakt...
Als je op de site bij de reis die je wilt kijkt bij 'vertrekdata / prijs' zie je hoe het zit met de beschikbaarheid. De reis die jij wilde kent op vertrekdatum 2 augustus bijvoorbeeld nog maar één beschikbare plaats, dus die gaat zeker door.quote:Lijkt me een goede tip voor mensen die er toch voor kiezen om via Djoser te boeken... Maar misschien is het dan wel handig om even uit te leggen waar precies, want ik kan het nergens vinden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |