heel veel ,maar lang verhaalquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:38 schreef k_man het volgende:
Wát was er zo slecht aan Enka dan?
Goh, hier hebben de mensen iets aan joh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:36 schreef Salie het volgende:
heel veel ,maar lang verhaal
Oh, zeg dat dan meteen joh. Dit maakt het een heel stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef Salie het volgende:
ja ik zeg toch: gewoon niet met enka gaan
omdat wij echt superveel slechte dingen door hun hebben meegemaakt
Je zou het kunnen samenvatten? Paar puntjes geven waar je het meeste van baalde? Kan ikformatief zijn voor de rest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef Salie het volgende:
ja ik zeg toch: gewoon niet met enka gaan
omdat wij echt superveel slechte dingen door hun hebben meegemaakt
*we waren overboekt waardoor we 2km van het strand zaten ipv 200 meterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zou het kunnen samenvatten? Paar puntjes geven waar je het meeste van baalde? Kan ikformatief zijn voor de rest...
Wanneer was deze reis? Voor of na 'de' reis in Spanje waar toen doden bij vielen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef cora4034 het volgende:
Intertrek, Gran Canaria. Best leuke reis, leuke groep, pittige wandelingen. Reisleider nam veel risico, oa klimmen zonder enige vorm van zekering. Voor mensen zonder ervaring toch niet handig.Goede conditie noodzakelijk.
Ruim ervoor. Mijn reis zal rond 1998 geweest zijn als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:50 schreef Casey het volgende:
[..]
Wanneer was deze reis? Voor of na 'de' reis in Spanje waar toen doden bij vielen?
Ik vind dit dus echt ongelovelijk... Ik werk zelf in het avonturen toerisme, en ik kan je garanderen dat GEEN ENKELE gids waar wij mee werken dit soort stommiteien uit haalt... en als hij het al zou dan zou die er dus meteen uitliggen.. echt te gek voor woorden vind ik dit.
Zitten er nog veel singles bij zo'n groepsreis dan? Sommige groepsreizen lijken me leuker dan singlesreizen. En als er 20 stelletjes meegaan, en 1 single (ik bijvoorbeeld), verveel ik me misschien snel, omdat ik niemand heb om mee op te trekken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben deze zomer wel met Fox geweest, maar niet met de single variant. In onze groep van 30 man was de helft onder de 30, dus een vrij jonge groep vond ik!
Zonder auto kom je in de VS gewoon niet ver. Als je alleen wat steden wilt bezoeken zou ik eerst een keuze maken welke steden en dan kijken welk vervoermiddel je daartussen kan nemen: vliegtuig of greyhound bus. Kijk bijvoorbeeld op www.hostelworld.com voor hostels in de steden en stel dan zelf je reis samen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand tips voor een georganiseerde rondreis door de Verenigde Staten? Oost, west, midden, maakt niet zoveel uit.
Ik bedoel dus per bus en met slapen in hotels. Heel veel reisorganisaties bieden alleen reizen aan waarbij je zelf moet rijden of moet kamperen, en dat willen we dus niet.
In de gidsen van Jan Doets staan ook busreizen, maar ik heb zelf het idee dat je wel tussen de 60+-ers zit bij een busreis door de VS...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand tips voor een georganiseerde rondreis door de Verenigde Staten? Oost, west, midden, maakt niet zoveel uit.
Ik bedoel dus per bus en met slapen in hotels. Heel veel reisorganisaties bieden alleen reizen aan waarbij je zelf moet rijden of moet kamperen, en dat willen we dus niet.
Bij onze reis waren er helemaal geen singles. Het waren vooral stelletjes, enkele vriendinnengroepjes, en twee gezinnen (volwassen kinderen). Bij eerdere reizen die ik maakte met Baobab en Djoser waren wel singles.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Zitten er nog veel singles bij zo'n groepsreis dan? Sommige groepsreizen lijken me leuker dan singlesreizen. En als er 20 stelletjes meegaan, en 1 single (ik bijvoorbeeld), verveel ik me misschien snel, omdat ik niemand heb om mee op te trekken.
Ik zie het verband niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Even een broodnodige schop omhoog aangezien ik voor deze zomer twijfel tussen Peru & Bolivia en Cambodja & Vietnam.
Vorig jaar met Djoser naar China & Tibet geweest, en dat is erg goed bevallen. Echter, dit jaar ben ik weer single.
Ow, misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met Djoser, Summum, etc naar die bestemmingen.quote:
Waaromquote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef webspider het volgende:
Bij Fox ben ik een beetje bang dat ik met archeologen met baarden van Luxor tot Cairo opgescheept zit eigenlijk
De website komt erg stoffig bij me over .. Ik weet dat het niet representatief *hoeft* te zijn, maar beter een keer teveel gevraagd dan een baard in je nekquote:
Nee, niet naar die bestemming. Wel Djoser geboekt voor Sri Lanka, maar ze presteerden het tot 2 keer aan toe af te zeggen wegens onvoldoende deelname. Ervaring+djoser+sri lanka = bij mij dus niet erg positief.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, misschien zijn er mensen die ervaringen hebben met Djoser, Summum, etc naar die bestemmingen.
Ha, nou, daar denk ik anders over! Dat kan 1 keertje gebeuren, maar 2 keer achter elkaar?!? Ik kan natuurlijk ook een reisbureau beginnen en maar liefst 25 reizen richting een bepaalde bestemming inplannen. En vervolgens roepen dat de helft van m'n reizen niet door kan gaan omdat ik zoveel boekingen van m'n levensdagen niet bij elkaar krijg. Maar intussen ervan uit gaan dat ik de mensen mooi binnen heb. Vakantiedagen aangevraagd, vaccinaties gehaald, zich ingesteld op een reis etc. Kan ik ze dus mooi een ander reisje aansmeren.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
Tja, dat ligt niet echt aan Djoser hè?
Ik vond het ook merkwaardig. Was totaal niet wat ik van een dergelijke reisorganisatie verwacht had...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
Nou, dat is merkwaardig. Volgens mij kun je bij Djoser wel verlengingen e.d. regelen.
Oh, die kosten zullen wel meevallen, anders zouden ze wel beter plannen!quote:Dat reizen niet door kunnen gaan is voor Djoser ook vervelend. Ze moeten daar wel kosten voor maken, terwijl er geen inkomsten tegenover staan. Ook kun je Djoser niet aanrekenen dat ze niet hun best zouden doen de reizen vol te krijgen. Djoser adverteert enorm veel.
Werk je bij Djoser ofzo? Of heb je aandelen?quote:Overigens kun je op de site van Djoser zien in hoeverre de reizen al volgeboekt zijn. Als je geen risico wilt lopen dat de reis niet door gaat kun je daar dus eerst naar kjiken. Of even bellen.
Dus wat jij wilde doen ze inderdaad niet, want het ging om een andere bestemming. Wat je wel had kunnen doen is het 'landarrangement' boeken: dat is de reis zonder de vluchten. Je had dan zelf de vluchten en het verblijf op de Malediven moeten boeken.quote:Is het mogelijk om eerder heen of later terug te vliegen dan de groep?Ja, dit is mogelijk! Wij dienen dit echter aan te vragen bij de luchtvaartmaatschappij, wat betekent dat het onder voorbehoud van beschikbaarheid op de betreffende vlucht is. Om dit aan te vragen dien je eerst je boeking te maken. Voor het wijzigen van de vluchtdatum worden de kosten doorberekend, deze kosten bedragen minimaal Euro 50,-. Extra vluchten of een andere heen- of terugvluchtbestemming verzorgen wij niet.
Dat is vervelend ja. Dan zou je denken dat er beter wat minder data aangeboden kunnen worden, zodat de belangstellng per reis hoger uit komt. Misschien was het een nieuwe reis? Dan kan het zijn dat de belangstelling tegenviel tov de inschatting vooraf.quote:Oh, die kosten zullen wel meevallen, anders zouden ze wel beter plannen!. Maar als je twee keer achter alkaar dezelfde reis niet vol krijgt, heb je m.i. op z'n minst een flinke inschattingsfout gemaakt...
Als je op de site bij de reis die je wilt kijkt bij 'vertrekdata / prijs' zie je hoe het zit met de beschikbaarheid. De reis die jij wilde kent op vertrekdatum 2 augustus bijvoorbeeld nog maar één beschikbare plaats, dus die gaat zeker door.quote:Lijkt me een goede tip voor mensen die er toch voor kiezen om via Djoser te boeken... Maar misschien is het dan wel handig om even uit te leggen waar precies, want ik kan het nergens vinden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |