Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal, hopelijk is vandaag een betere dag dan gister als ik het zo teruglees...
die boys zitten buiten of op het randje van de magnetosfeer... dus alles wat uit de ruimte komt word niet of amper gefiltert.... en ja daar zit ook straling tussen waar je sensor stuk van gaat... of een mens.. gaat tot dik in de 80ghz, het is een gratis chemokuurtje om het maar even plat te zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Echt? Hoe dat dan? Raakt hij daardoor intern beschadigd ofzo?
that sucksquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.
Ik ben de afgelopen 10 jaar gemiddeld 2 fietsen per jaar kwijt, maar blijft kut...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.
Oplossing: niet meer fietsen. Die van mij is nog nooit gejatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 10 jaar gemiddeld 2 fietsen per jaar kwijt, maar blijft kut...
Fietsen is lekker manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Oplossing: niet meer fietsen. Die van mij is nog nooit gejat![]()
Haha! Jij pakt zeker altijd de autoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word er moe van, het is vaak koud en nat buiten. Brrr. Nee.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha! Jij pakt zeker altijd de auto?
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Puala het volgende:
Voor zij die niet regelmatig in MED kijken: FOT / Wie word de nieuwe FOT mod?
fuck man die had ik wel wel ff gedag willen zeggenquote:
Alambyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef mentalpower het volgende:
[..]
fuck man die had ik wel wel ff gedag willen zeggen
tuts enzo zijn heerlijk simpel gemaakt, doen het echt leuk die drie
maargoed die zitten alweer aan de andere kant van de planeet... zo ongeveer dan
Valt binnen FOT wel mee hoor. Als je moderator bent bij ONZ of GC heb je het drukkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?
De hele dag over gear lullen en hoe lampjes staan bij een foto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?
nieuwe projecten opzetten en begeleidenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De hele dag over gear lullen en hoe lampjes staan bij een foto.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:19 schreef mentalpower het volgende:
[..]
nieuwe projecten opzetten en begeleiden
meetings organiseren bij evenementen
eigen meetings opzetten
tutorials verzamelen/schrijven
fot faq up to date maken en gruwelijk uitbreiden
fot wiki nakijken bijwerken en evt transferren naar fok
raad en ondersteuning bieden aan leden
als aanspreekpunt fungeren
moddereren
zelf zou ik onmiddelijk een evenementen lijst opstellen
(kon ik nergens vinden) met data en plaats
modderen
zorgen voor verse content... alhoewel dat erg lastig is trekt het wel de mensen
je komt toch niet elke dag kijken als er toch niets nieuws is
en proberen showcases en testcases te pushen
photoshop voor fotografie introduceren (layer mask, retoucheren, enz)
wellicht dat daar een photoshop retoucheren uit kan komen
nee als goed mod heb je daar echt een flinke taak aan
en dat allemaal voor gratis
edit- zelf zou ik de wiki er uit donderen je wil de mensen hier! en niet op wiki
Zet t daar maar in: FOT / Brainstorm: wat vinden jullie goed en wat slecht gaan in FOT? #2 en waar je sollicitatie heen kan staat in dit topic: FOT / Wie word de nieuwe FOT mod?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:19 schreef mentalpower het volgende:
[..]
nieuwe projecten opzetten en begeleiden
meetings organiseren bij evenementen
eigen meetings opzetten
tutorials verzamelen/schrijven
fot faq up to date maken en gruwelijk uitbreiden
fot wiki nakijken bijwerken en evt transferren naar fok
raad en ondersteuning bieden aan leden
als aanspreekpunt fungeren
moddereren
zelf zou ik onmiddelijk een evenementen lijst opstellen
(kon ik nergens vinden) met data en plaats
modderen
zorgen voor verse content... alhoewel dat erg lastig is trekt het wel de mensen
je komt toch niet elke dag kijken als er toch niets nieuws is
en proberen showcases en testcases te pushen
photoshop voor fotografie introduceren (layer mask, retoucheren, enz)
wellicht dat daar een photoshop retoucheren uit kan komen
nee als goed mod heb je daar echt een flinke taak aan
en dat allemaal voor gratis
edit- zelf zou ik de wiki er uit donderen je wil de mensen hier! en niet op wiki
toen ik naar status admin ging heb ik die taak op me genomen op fwfquote:
even logisch redenerend: als je verantwoordelijk was voor zoveel taken, waarom heb je dan niet om hulp gevraagd en een betere taakverdeling geaccepteerd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:41 schreef mentalpower het volgende:
[..]
toen ik naar status admin ging heb ik die taak op me genomen op fwf
en ja daar had ik een weektaak aan en deed nog meer dan dit
kleine lijstje
en na twee jaar was ik een kluizenaar....
thuiskomen van je bijbaantje en nog ff snel wat dingen uit tikken en shit
op de klok kijken en zien dat je nog maar 3 uur kan slapen voor je naar
school moet is best vervelend
omdat mijn leven een zeer emotionele instabiele baan heeft gevolgd en mijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
even logisch redenerend: als je verantwoordelijk was voor zoveel taken, waarom heb je dan niet om hulp gevraagd en een betere taakverdeling geaccepteerd?
Uiteraard geen probleem, maar jouw situatie hoeft dus hier niet van toepassing te zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:54 schreef mentalpower het volgende:
[..]
omdat mijn leven een zeer emotionele instabiele baan heeft gevolgd en mijn
"redding" was vol gas door rammen
een leven wat ik geen mens toewens en waar ik me ook liever niet verder over uitlaat
als je het niet erg vind
Ik vind het steeds minder worden, vooral Kai lijkt het met veel minder enthousiasme te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef mentalpower het volgende:
fuck man die had ik wel wel ff gedag willen zeggen
tuts enzo zijn heerlijk simpel gemaakt, doen het echt leuk die drie
maargoed die zitten alweer aan de andere kant van de planeet... zo ongeveer dan
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:48 schreef mentalpower het volgende:
by far! het leukste camerastatief die er is
Ja, 't Is goed dat Lok en Alamby steeds meer voor de camera komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden, vooral Kai lijkt het met veel minder enthousiasme te doen.
[..]![]()
Als je had verteld dat je kids aan het entertainen was in een grieks resort en nu blij bent dat je zit was ik me rotgeschrokkenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Puala het volgende:
Zo, dat was 2 dagen kids entertainen op pinksterkamp. Wat ligt je eigen bank dan ineens weer lekker
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je had verteld dat je kids aan het entertainen was in een grieks resort en nu blij bent dat je zit was ik me rotgeschrokken
Het mag van mij -30 zijn zolang het maar even droog is. Deze regen is echt absurd. Gisteren is het de gehele dag vanaf 11 uur sochtends tot nu geen nog geen minuut droog geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
Het is kutweer ja, zonde van je vrije dagen
Ik heb het niet zo vaak meer gebruikt, vooral vanwege limieten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat heeft Yahoo Flickr verkracht zeg! Wat en onoverzichtelijke teringzooi. Echt bizar.
quote:
Yep. Vanmorgen mn flickr Pro omgezet naar een free, zou anders volgende week verlengd worden. Vanavond mn 500px upgraden naar een plus accountquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat heeft Yahoo Flickr verkracht zeg! Wat en onoverzichtelijke teringzooi. Echt bizar.
idem, mijne werd over anderhalve week verlengdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Yep. Vanmorgen mn flickr Pro omgezet naar een free, zou anders volgende week verlengd worden. Vanavond mn 500px upgraden naar een plus account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |