Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal, hopelijk is vandaag een betere dag dan gister als ik het zo teruglees...
die boys zitten buiten of op het randje van de magnetosfeer... dus alles wat uit de ruimte komt word niet of amper gefiltert.... en ja daar zit ook straling tussen waar je sensor stuk van gaat... of een mens.. gaat tot dik in de 80ghz, het is een gratis chemokuurtje om het maar even plat te zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Echt? Hoe dat dan? Raakt hij daardoor intern beschadigd ofzo?
that sucksquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.
Ik ben de afgelopen 10 jaar gemiddeld 2 fietsen per jaar kwijt, maar blijft kut...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, helaas was gister niet zo'n beste dag voor mij. Fiets gejat, die gewoon op slot stond.
Oplossing: niet meer fietsen. Die van mij is nog nooit gejatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 10 jaar gemiddeld 2 fietsen per jaar kwijt, maar blijft kut...
Fietsen is lekker manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Oplossing: niet meer fietsen. Die van mij is nog nooit gejat![]()
Haha! Jij pakt zeker altijd de autoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word er moe van, het is vaak koud en nat buiten. Brrr. Nee.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha! Jij pakt zeker altijd de auto?
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Puala het volgende:
Voor zij die niet regelmatig in MED kijken: FOT / Wie word de nieuwe FOT mod?
fuck man die had ik wel wel ff gedag willen zeggenquote:
Alambyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef mentalpower het volgende:
[..]
fuck man die had ik wel wel ff gedag willen zeggen
tuts enzo zijn heerlijk simpel gemaakt, doen het echt leuk die drie
maargoed die zitten alweer aan de andere kant van de planeet... zo ongeveer dan
Valt binnen FOT wel mee hoor. Als je moderator bent bij ONZ of GC heb je het drukkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?
De hele dag over gear lullen en hoe lampjes staan bij een foto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pff, dan moet ik ook daadwerkelijk dingen doen enzo ?
nieuwe projecten opzetten en begeleidenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De hele dag over gear lullen en hoe lampjes staan bij een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |