het ging erom dat er miljarden duped gold in het spel op us zitquote:Op woensdag 8 mei 2013 07:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De EU servers doen ook niet veel nu.
Dat had ik op de PTR al gezien, dat is wel handig ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef DePele het volgende:
Doet het weer.
Eindelijk stats vergelijken terwijl je in de AH bent.*zucht van verluchting*
Ah, dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het ging erom dat er miljarden duped gold in het spel op us zit
Op de PTR heb ik even gespeeld, en het is op Act II in ieder geval een stukje drukker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef DePele het volgende:
Iemand al naar de verhoogde mob density gekeken in Act I, II & IV? Zit nu op m'n stage dus kan niet kijken
Yippie eindelijk eens wat anders farmen dan Act IIIquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de PTR heb ik even gespeeld, en het is op Act II in ieder geval een stukje drukker.
die shit is bugged dus je kan beter nog steeds naar jezelf linkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef DePele het volgende:
Doet het weer.
Eindelijk stats vergelijken terwijl je in de AH bent.*zucht van verluchting*
Niet meer, alle mensen die dat gedaan hebben zijn al gebanned jeweet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het ging erom dat er miljarden duped gold in het spel op us zit
Het probleem in dezen is denk ik dan ook meer dat het geld is uit/weggegeven aan mensen die niets te maken hebben gehad met de hacks, met inflatie tot gevolg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet meer, alle mensen die dat gedaan hebben zijn al gebanned jeweet.
sowieso is heel de economie al naar de tering als je ziet hoeveel gold je minimaal neer moest leggen voor een degelijk item, nog niet eens een echt goed item.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Het probleem in dezen is denk ik dan ook meer dat het geld is uit/weggegeven aan mensen die niets te maken hebben gehad met de hacks, met inflatie tot gevolg.
Dat zal best, ik heb de AH altijd vermeden dus ik heb verder geen ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sowieso is heel de economie al naar de tering als je ziet hoeveel gold je minimaal neer moest leggen voor een degelijk item, nog niet eens een echt goed item.
beterquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zal best, ik heb de AH altijd vermeden dus ik heb verder geen idee
ja maar ze hebben bv ook items van 2 bil ekocht enzo en al dat word niet van mensen terug gepakt(dus is nog steeds duped) dus het gaat lang duren voor het weer goed is in de USquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet meer, alle mensen die dat gedaan hebben zijn al gebanned jeweet.
Oh same here. Ach dan maar alleen spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben sinds gister weer begonnen
Alleen echt iedereen waar ik mee speelde is al maanden terug gestopt
die berichten m.b.t elites is er alquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:21 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren na een hele tijd weer gespeeld. Upgrade naar patch 1.08 binnengehengeld en spelen maar.
Ik heb het gevoel dat ze eindelijk (maar min of meer wel te laat) geluisterd hebben naar de wensen van de speler, waarvan de belangrijkste zijn:
• act 3 is op inferno niet meer de enige act met grote troepen monsters (voor het farmen alleen act 3 spelen is saai)
• in de auction house zie je nu een vergelijking met je huidige gear
• identify all
Wel een leuke feature vind ik dat iedereen een bericht krijgt wanneer je het aan de stok krijgt met elite monsters. (als er niemand afgehaakt is inmiddels...)
^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
aaaah nu weet ik wie je bent hahaha...
geen idee dat jij dat was
Dat gaat nu ook wel een stuk sneller met die grote troepen monsters.quote:
ik was al in de 90 voor de patch hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 10:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat gaat nu ook wel een stuk sneller met die grote troepen monsters.
Vooral in de The Weeping Hollow en The Cursed Hold in act 1 kun je nou flinke massacre bonussen krijgen en dat tikt wel aan.
haha dat gaat lekker dan...moet wel zeggen: ik vind de patch de moeite waard...dus blijf proberen hahahaquote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Net voor het eerst ingelogged na tig maanden, meteen account gelocked omdat ik een ongewoon inlog patroon heb
Account geunlocked, weer geprobeerd in te loggen. Wordt die weer gelocked![]()
![]()
De 3rde keer liet hij me wel inloggen, vroeg me steeds om mn security question en ik weet het antwoord niet meerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha dat gaat lekker dan...moet wel zeggen: ik vind de patch de moeite waard...dus blijf proberen hahaha
Had vandaag hetzelfde. Allemaal gedoe met geheime vragen waar ik het antwoord niet meer van weet, authenticators die ingesteld moeten worden en sms-bevestigingen, maar uiteindelijk doet hij het weer. Ziet er goed uit, die patch...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De 3rde keer liet hij me wel inloggen, vroeg me steeds om mn security question en ik weet het antwoord niet meer
Maakt t overigens nog wel allemaal wat spannender voor HC. Je loopt ineens wat vaker in grote mobs. Gister bijv grote mob plus twee elites. Even slikken en hopen dat je sterk genoeg bent. Uiteindelijk heb ik niet eens potion hoeven te gebruikenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Had vandaag hetzelfde. Allemaal gedoe met geheime vragen waar ik het antwoord niet meer van weet, authenticators die ingesteld moeten worden en sms-bevestigingen, maar uiteindelijk doet hij het weer. Ziet er goed uit, die patch...
Bekend probleem, alsof ik een antwoord van +/- 10 jaar geleden nog weet...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De 3rde keer liet hij me wel inloggen, vroeg me steeds om mn security question en ik weet het antwoord niet meer
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
yeaaaah! Eerste keer lvl 60 HC.
Heb nu 59K healt, 15K dps en 560 All Res (met AoE)
Ja. 1.0.8, en die is wel aardig.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:30 schreef Monolith het volgende:
Is er al eens een nieuwe patch geweest trouwens?
Hier hetzelfde idd, ik wacht wel op de patch die de legendaries zou moeten veranderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef Monolith het volgende:
Ah ja, ik zit de releasenotes even te bekijken, maar echt hele toffe nieuwe dingen zie ik er niet bijstaan. Ik was er op een gegeven moment wel op uitgekeken. Vrees toch dat er echt weer een expansion moet komen of een major update met toffe nieuwe dingen voordat ik mezelf kan motiveren om D3 weer eens aan te slingeren.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:54 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Hier hetzelfde idd, ik wacht wel op de patch die de legendaries zou moeten veranderen.
was niet het plan ze hebben er nooit een datum bij gezetquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:43 schreef ssebass het volgende:
Heb al lang niet meer gespeeld, maar zo te horen nog steeds geen updates qua items? Dat was wel het plan en dacht dat deze in 1.0.8 wel zou komen, maar blijkbaar niet dus?
nog nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:19 schreef Monolith het volgende:
Is er al eens een keer iets bekend over een expansion eigenlijk? Nieuwe char / act zou wel leuk zijn.
Ik kocht diablo 3 indertijd omdat ik hoopte dat er coole Arena PvP zou zijn/komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:53 schreef So_Surreal het volgende:
Wie speelt er eigenlijk wel eens PvP?
Nou dook het betreffende item opeens in mijn completed auctions tab op (voor de duidelijkheid: dit tabblad was daarvoor nog leeg).quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef DemonRage het volgende:
De auction house is weer lekker aant buggen... item gekocht, send to stash, nergens meer te vinden.
dan geef je het uit? maar 95k is niets..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom aan bij dat winkeltje in New Tristram, blijk ik 95k gold te hebben? Dat wil ik helemaal niet, ik wil compleet overnieuw beginnen!
mischien heb ik morgen wat tijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef LompeWorst het volgende:
Bestes,
Ik begin weer met Diablo, een eckte eckte level 39 Barb
Ik sterf alleen bizar snel, kan eigenlijk niet verder en ben een totale noob.
Wie o wie neemt mij even onder zijn/haar vleugel?
Ook ik kan wel even mee hobbelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef LompeWorst het volgende:
Bestes,
Ik begin weer met Diablo, een eckte eckte level 39 Barb
Ik sterf alleen bizar snel, kan eigenlijk niet verder en ben een totale noob.
Wie o wie neemt mij even onder zijn/haar vleugel?
path of exilequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Convict het volgende:
Is het spel al wat beter en dieper of kan ik toch maar beter path of exile blijven spelen?
helaas wel het spel wat diablo had moeten zijnquote:
wat is je tag? voeg je anders wel ff toequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef LompeWorst het volgende:
Holy, 5 replies.
Nou, ik zie de DM's met ID's / names wel verschijnen, wilt er iemand anders mee opnieuw beginnen?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Aan alle fokkers die geen diablo meer spelen. Uw sc en hc gold is meer dan welkom bij mij. Gold moet rollen namelijk. Mocht u in de gelegenheid zijn om online te komen. ... graag doneren aan MLA1483. Bij voorbaat dank
ach denk als er zo veel het niet meer spelen...dan moet er wat te halen zijn hahahaquote:
Ja ik speel nu niet meer, maar met grote veranderingen zal ik me er weer instorten. En dan zijn die miljoenen die ik nog heb toch best handig denk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ach denk als er zo veel het niet meer spelen...dan moet er wat te halen zijn hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |