Ik vind het juist wel typisch, Chang heeft altijd er alles voor over gehad om maar ergens bij te horenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef planethugo het volgende:
wel beetje een tegenvaller hoe Chang opeens weer normaal is, daar werken ze al het hele seizoen een beetje naartoe met zijn dubbele agenda. Had liever gezien dat ie de hele school ging gijzelen ofzo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Misschien ook wel het beste dat het voorbij is dan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Maar als je het zelf niet kunt vinden, dan verdien je het misschien ook niet om te kijken.
Ik zeg doen. Sure, kwaliteit is wat afgenomen, maar nog steeds veel toffer dan de gemiddelde serie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:14 schreef Jovatov het volgende:
De Cancellation Bear geeft Community een iets grotere kans op renewal dan op cancellation...
Meningen van de kenners zijn wat verdeeld:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:14 schreef Jovatov het volgende:
De Cancellation Bear geeft Community een iets grotere kans op renewal dan op cancellation...
En 30 Rock, ook een langlopende serie, is gestopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:22 schreef Beaudelaire het volgende:
NBC heeft ook The Office dat stopt. Misschien kunnen ze Community wat meer aandacht geven op bijvoorbeeld het slot van The Office.
Daar is Community niet mainstream genoeg voor vrees ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En 30 Rock, ook een langlopende serie, is gestopt.
Ze zullen naast Parks&Rec vast nog een bekende factor willen behouden in hun schema.
Of ze dan voor Community kiezen.. het zal mij benieuwen
Twaalf seizoenen en een attractiepark.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Er moeten gewoon zes seizoenen en een film komen.
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Meningen van de kenners zijn wat verdeeld:
Community: Of all the NBC comedy bubble shows, I like Community's chances the least. I'm still leaning towards renewal (55%)
http://tvbythenumbers.zap2it.com/2013/05/05/bubble-watch-will-the-olympics-have-nbc-back-in-bed-with-community-and-whitney/181038/
I’m now told that Go On, Guys With Kids, Hannibal and Parks and Recreation will be renewed.
While 1600 Penn, Community, Deception, The New Normal, Smash, Up All Night and Whitney will be cancelled.
http://www.tvwise.co.uk/2(...)z-the-final-edition/
Meanwhile, after being down for the count with a string of all-time lows, Community perked up last night, just in time for the pickup decision-making.
http://www.deadline.com/2(...)-bubble-shows-worry/
Ja, ik las net ook de hele rits aan officiële berichten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef artm het volgende:
[..]
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.
Hmm, toch nog twee seizoenen langer volgehouden dan verwacht. Meer Annie kan natuurlijk nooit verkeerd zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef artm het volgende:
[..]
Community toch wss veilig: Guys with Kids, Up all night, 1600 Penn en Whitney gecancelled, Parks & Recreation renewed.
Community verdient eigenlijk helemaal geen nieuw seizoen meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ja, ik las net ook de hele rits aan officiële berichten.
Nu durf ik wel te stellen dat (wat NBC betreft) Community en Go On beiden een nieuw seizoen krijgen zodat de zender nog wat vertrouwde series over houdt.
Wellicht dat dit nog niet meteen bekend gemaakt wordt, maar maximaal nog een paar dagen wachten:
2013 Broadcast Network Upfront Meetings
May 13, 2013 NBC New York Morning
When Will You Know If Your Favorite Show Is Canceled or Renewed?
http://tvbythenumbers.zap(...)or-renewed-4/169582/
In die rode jurkquote:
True, maar toch nog iedere week het bekijken waard. Nog steeds een stuk beter dan de andere meuk die tegenwoordig op tv wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Community verdient eigenlijk helemaal geen nieuw seizoen meer.
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug, het niveauverschil met seizoen 4 is gewoon heel groot. Het is nog amper grappig en de serie heeft ook al zijn charme wel verloren.
Gelukkig verschillen meningen want ik vind het nog even leuk en geniet er vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug, het niveauverschil met seizoen 4 is gewoon heel groot. Het is nog amper grappig en de serie heeft ook al zijn charme wel verloren.
Yup, afwachten of er een nieuw seizoen komt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was dit de laatste van het seizoen?
En de waarschijnlijke afwezigheid van Pierce hebben ze ook alvast geregeld door hem ook te laten afstuderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef artm het volgende:
Als er een nieuw seizoen komt kunnen we ook Jeff weer verwachten neem ik aan..had hij het er niet over dat hij education als major gedaan had?
En een film?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:33 schreef MrMolotov het volgende:
Geweldige episode!
en Annie was weer eens verrukkelijk![]()
Wat mij betreft gewoon nog een seizoen of twee!
Ik kan me de oude dan niet eens herinneren want ik dacht dat het dezelfde was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Vaag dat ze die acteur die de advocaat speelde hebben veranderd. Duurde toch even voordat het kwartje viel dat hij dezelfde gozer moest voorstellen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de waarschijnlijke afwezigheid van Pierce hebben ze ook alvast geregeld door hem ook te laten afstuderen.
Ik vond 2 eigenlijk beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kijk seizoen 1 nog maar eens terug
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan me de oude dan niet eens herinneren want ik dacht dat het dezelfde was.
Vond het wel een beetje vreemd einde, als dit echt de laatste ep is.
Zeker vanwege "6 and a movie".
Ben benieuwd of er nog wat komt...
Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ze nog maar even verder doen, ik heb geen zin omMad Men
te kijken om Alison Brie nog eens op het scherm te zien.
Wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Beter dat het verlengd wordt, want het zou echt een drama zijn als deze verschrikkelijke aflevering de laatste aflevering zou zijn van deze prachtserie. Eé'n van de slechtste aflevering ooit
Als het goed is, laat NBC dit weekend de staat van al zijn series weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:05 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Niet haten op Mad Men, Don Draper is een baas!
Maar geef wel toe dat het raar is om Alison Brie/Trudy daar te zien. Lijkt daar meteen 10 jaar ouder.
Wanneer denken jullie dat we ooit iets zullen horen over een eventueel volgend seizoen? Een tweet of in een interview ofso. Wil weten of er nog een kans bestaat
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.quote:
De moeder van Charlie uit Always Sunny.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Voor de mensen die wat afkickmateriaal nodig hebben:
http://www.comedycentral.(...)p4yo/hot-sluts--ep-1
Het is echt slecht, maar ach, beter dan niets he.
Ben het hier volledig mee eens. Snap eerlijk gezegd niet dat mensen dit seizoen nog leuk vinden. Het is continue een herhaling van zetten, waarbij de timelines van Abed het meest voor de hand liggende voorbeeld is. Ook hebben ze in seizoen 4 het personage Chang volledig verneukt. In seizoen 1 was hij als Spaanse leraar nog een dragend karakter in de serie, in dit seizoen hadden ze hem beter helemaal niet meer kunnen gebruiken. Die verhaallijn rond 'Kevin' was opeens afgekapt toen Abed het door had, wat aangeeft dat de schrijvers eigenlijk ook niet echt wisten wat ze met die verhaallijn aanmoesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
Zo zou je het kunnen zien ja. Ik vond het recyclen juist niet zo erg, er werden wel nieuwe invalshoeken gebruikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De hele aflevering was één grote slechte recycling van ideeën uit vorige seizoenen. Een goedkoop staaltje proberen de fans te plezieren met oude ideeën. Terwijl één van de grootste emotionele momenten van de serie, het afscheid van Jeff, veel te weinig wordt uitgewerkt.
Dan slaat het ook nog eens nergens op dat als alles zich afspeelde in het hoofd van Jeff, Jeff kennelijk een hele verhaallijn voor Abed verzint erbij.
De opmerking “We finally found a way to make paintball cool again.” zou Abed vorige seizoenen nooit gemaakt hebben. Iets is cool of niet. Dat laat je je karakters niet zeggen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
Een kwestie van mening lijkt mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de helft van de afleveringen lees ik dat het kut is omdat "het oude gevoel" weg is, dat ze van de essentie van de serie afwijken en dat het terug zoals vroeger moet worden. Bij de andere helft lees ik dat het kut is omdat ze te veel in herhaling vallen en te veel teruggrijpen naar het verleden. Wat is het nu eigenlijk?
Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.quote:
Voor sommige mensen is de serie op dat punt al niet meer te redden, dan maakt het weinig meer uit wat er nou eigenlijk nog komt. Ik ken het gevoel wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat het over dezelfde personen gaat die elke week hun klaagzang aanpassen naar gelang wat voor aflevering het was, niet over 2 verschillende groepen met een verschillend standpunt.
De vraag is wat je de essentie van de serie vindt. De emoties van de karakters of de gimmicks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dafaq I just watched...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Wel doorkijken, in episode 2 komt haar cleavage in beeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dafaq I just watched...
Dit is niet om aan te zien
Volgens mij kan je de populariteit van een serie wel redelijk inschatten door de toplijst van de laatste 48h te bekijken op piratebay. Ik zie dan Big Bang Theory bovenaan, terwijl Community slechts 11e staat. En zo soortgelijk met sites als addic7ed.com waar je subtitles kan downloaden (en ook ziet hoe vaak dat gebeurd is).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef MrMolotov het volgende:
Blijkbaar heeft dit seizoen van Community nog best wel goede ratings gehaald. In Amerika in ieder geval evenveel als American Idol.
Verder gaat NBC die irritante serie met Matthew Perry 'Go-on' cancelen, wat goed nieuws kan beteken voor Community.
Dit klinkt ook goed : http://www.vulture.com/2013/05/community-fifth-season.html
Ik heb iig hoop
The Pirate Bay als vergelijkingswebsite gebruiken. Dat is precies hetzelfde als De Telegraaf lezen voor al het objectieve nieuws.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de populariteit van een serie wel redelijk inschatten door de toplijst van de laatste 48h te bekijken op piratebay. Ik zie dan Big Bang Theory bovenaan, terwijl Community slechts 11e staat. En zo soortgelijk met sites als addic7ed.com waar je subtitles kan downloaden (en ook ziet hoe vaak dat gebeurd is).
Ik word er een beetje treurig van als iets als Two and a Half man dan alsnog populairder is als Community maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
duideljk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Dafaq I just watched...
Dit is niet om aan te zien
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel doorkijken, in episode 2 komt haar cleavage in beeld.
Ik zeg toch niet dat ik dat gebruik als de site om te kijken wat de ratings waren. Ik zeg alleen dat als je het volgende zietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Pirate Bay als vergelijkingswebsite gebruiken. Dat is precies hetzelfde als De Telegraaf lezen voor al het objectieve nieuws.
Wat donroyco bedoelt;quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat gebruik als de site om te kijken wat de ratings waren. Ik zeg alleen dat als je het volgende ziet
[ afbeelding ]
dat toch wel een redelijke indicatie is van de populariteit van Community in vergelijking met andere shows.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Six Seasons and a Movie?
Community komt volgend jaar terug voor seizoen 5:
http://tvline.com/2013/05/10/community-season-5-renewed-nbc/
En in episode 3 én cleavage, én de Annie-stare.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Thanks voor de tip
[ afbeelding ]
Tjah, als je als acteur negatief doet over je eigen personage, de hele serie, het schrijven van de serie en daarnaast achter de schermen ook vaak genoeg herrie schopt hoef je niet te wachten op geweldige dialogen en dergelijke. Hij heeft zelf ook ingestemd met zijn vertrek...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:12 schreef Jovatov het volgende:
Ondanks alles toch leuk nieuws
Six Seasons and a Movie
En zonder Pierce neem ik aan. Dat vond ik toch wel triest aan afgelopen seizoen. Pierce werd gewoon compleet weggeschreven, als hij iets deed dan was hij weer de clou van een of andere butgrap.
Heb ze gisteravond allemaal gekeken ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 06:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
En in episode 3 én cleavage, én de Annie-stare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Spuit 11 much?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef outcast_within het volgende:
Yay i guess
http://www.hollywoodrepor(...)-fifth-season-520816
Plak twee aflevering aan elkaar, noem het een film, laat hem op tv uitzenden en breng hem direct naar een dvd-release... Zo moeilijk zal het niet zijn hoor..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu moet het raar lopen mocht er geen seizoen zes komen, gezien de running gag. Alleen de film wordt nog een lastig verhaal.
Ik zat meer te denken aan een echte bioscoopfilm, maar een tv-film zou ook goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Plak twee aflevering aan elkaar, noem het een film, laat hem op tv uitzenden en breng hem direct naar een dvd-release... Zo moeilijk zal het niet zijn hoor..
lol dat is Jacky Chiles, Kramer's advocaat in Seinfeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:20 schreef MAHL het volgende:
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:22 schreef planethugo het volgende:
wat was dat nu eigenlijk met die neger (waar Chang mee samenwerkte) die vorige week op het eind nog met iets leek te gaan doen nadat Chang weer normaal was.... Leek toch op een opzetje voor de season finale
Chang? Wie is dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vond Chang eigenlijk wel tekenend voor hoe slecht dit seizoen was. Hij was altijd een van de karakters die ik het grappigst vond echt elke scene met hem was tof. Nu was hij echt supersaai.
Dat karakter dat heel grappig was in het eerste seizoen, maar waarvan niemand weet wat ze er mee moesten sinds seizoen 2.quote:
In het tweede en 3e seizoen was hij ook wel grappig, maar zijn karakter was inderdaad niet zo sterk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat karakter dat heel grappig was in het eerste seizoen, maar waarvan niemand weet wat ze er mee moesten sinds seizoen 2.
Denk dat die verhaallijn is gedropt toen het seizoen werd ingekort. Komt nu idd erg vreemd over..de set-up nam veel tijd in beslag en dan is het ineens voorbij omdat er iemand aardig tegen hem doetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.
Misschien iets voor het volgende seizoen.
volgens mij kwam die gast zelfs daarna nog in beeld met de suggestie om zijn plan alsnog uit te voerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was de dean van die andere college. Maar die verhaallijn lijkt idd opeens compleet gedropt te zijn, nadat Abed Chang liet weten dat hij wist dat Chang deed alsof de hele tijd en zelf moest kiezen wie hij wilde zijn.
Misschien iets voor het volgende seizoen.
er was toch al vanaf vorig jaar mei bij de renewal duidelijk dat het maar 13 afleveringen gingen wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat die verhaallijn is gedropt toen het seizoen werd ingekort. Komt nu idd erg vreemd over..de set-up nam veel tijd in beslag en dan is het ineens voorbij omdat er iemand aardig tegen hem doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |