Nou dan niet.quote:
1 ding is zeker, bij VS is dat niet nodig als je een vrouw bentquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
1 ding is zeker, bij VS is dat niet nodig als je een vrouw bentDan ben je sowieso niet "to get".
quote:
Amsterdams terrasje.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]Niet zo zielig doen, terrasje is prima zei ik toch?
Damn ik moet leren me af en toe in te houden met wat ik typ.
Ranja met een rietjequote:
Mijn sophietje.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ranja met een rietje
Dat zal er heeeel anders uit zien denk ik. Want de laatste keer dat ik daar was is zeker 20 jaar geleden als het niet langer is
Vroeger was het een beetje bruine kroegachtig kan ik me herinneren, met krukken aan de bar zoiets. En vrij nette heren in pakquote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn sophietje.![]()
Oh dat zal best, het is best trendy-achtig tegenwoordig binnen.
Ja, maar wel zonder Corrie. Zij zit te sippen in haar kamer terwijl wij haar balkon onveilig maken.quote:
Prima, dan kunnen wij wat plannen zonder jou.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Maar ik ga nu wegmisbruikers kijken met mijn maatjes in het topic
Dat is het nu niet meer nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was het een beetje bruine kroegachtig kan ik me herinneren, met krukken aan de bar zoiets. En vrij nette heren in pak
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb daar weleens meegelezen, gaat af en toe hard tegen hard zag ik.
Je plaatje doet ut niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We verbranden nog net geen katjes.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de spullen op haar nachtkastje. De firma Boels werkt niet op zondag.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil gewoon niemand in d'r huis omdat het waarschijnlijk een ontzettende teringzooi is.
dan noemen we het een datequote:Op zondag 5 mei 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Je bent van harte welkom hoor. Het is hier keurig netjes. Behalve dan het balkonGing om het geen feestje niet om het geen mensen in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |