Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de fabriek ophalen? Dat klinkt goed! Wel betaald via PP voor het geval het niet te eten is of de kroepoek mist?
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Contant, kroepoek was 3.50 bijbetalen..
Dus ik nam maar wat ik nodig had, nasi goreng en 6 mini loempia's
Geen omweg via Mr. Thuisbezorgd ofzo, dus dat is idd wel fijn ja
Wel.quote:
Heb er 2 geprobeerd, werken allebei niet..quote:Op zondag 5 mei 2013 11:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even de andere zending-track dingen op de site gebruiken.
Wil nog wel eens voor komen dat de ene 'standaard' het niet doet, maar een andere wel. Curieus maar blijkbaar zit het niet helemaal lekker daar in het systeem.
Lijkt me zoals eerder gezegd gewoon prima PostNL code (Interne re-code van je ChinaPostTracking code). Nederlandse codes zijn wat langer maar de gelinkte re-code zijn in het formaat wat jij hebt
Nee ik heb niet meteen gecheckt of het klopte, keek ik thuis pas naar..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk gecheckt of de order klopte? Nu je niet via PayPal hebt betaald kan je niet meer claimen... Erg dom van je zodadelijk hadden ze de sambal vergeten of een andere bestelling meegegeven. Zie ook de wisseling tussen diqui-long en downstar!
Hahah nee dat nog net niet, ze liggen netjes in een bak, sommige nu in de prullenbak nuquote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ziet hier wel een aantal mafkezen langskomen met eigenaardige trekjes![]()
Hang je ze ook aan de muur met een spijker zoals Shiz met als zijn aankopen doet?
Gekocht! Dankje voor de link.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef Stevensan het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop. Beter kan je een officiële Playstation 2 controller aan je PC aansluiten. Je kan een ps2 to usb converter kopen bij ebay.
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item2c64c794d0
FOK! sherlockquote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef davedavy het volgende:
Hoe zoek je daar doorheen dan? Als ik google naar fok chinese webshops <zoekterm> krijg je altijd posts die wel dat woord bevatten maar niet erover gaan :/ en heb ook nog geen zoekfunctie ontdekt op FOK!
• http://www.google.nl/sear(...)inese+webshops+e-cig (voorbeeld)quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Dat zocht ik! Is me nooit opgevallen omdat ik 95% van de tijd op mobiele apparaten zitquote:[b]Op zondag 5 mei 2013 23:10 schreef shiznuts
En gewoon in de navigatiebalk bovenaan de site staat links van 'dm' gewoon 'zoeken'... kom je hier uit.
Binnen / buiten / nacht, wil je hem via een andere pc benaderen (dan heb je webcam's die je op je netwerk kan aansluiten en je via een website kan benaderen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Mylene het volgende:
Zeg, ik zoek een sensor camera die een foto maakt bij beweging, iemand een linkje?
Koppel je bankrekening aan je paypal.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef 0wen het volgende:
Folk,
Ik zet altijd geld via money2 op m'n paypal, maar dat moet met minimaal ¤25.
Nu kom ik net 2 euro te kort voor een horloge, kan ik die 2 euro ook op één of andere manier op m'n paypal zetten?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef shiznuts het volgende:
Waarom koppel je niet gewoon je bankrekening of creditcard aan je PayPal zoals iedereen?
Money2? What is that even...
Omdat ik veel voorvalletjes heb gezien van kwijt geraakte passwords en gestolen passwords, dan ben je ver van huis....quote:
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:58 schreef rene90 het volgende:
DX heb ik maar een mail gestuurd waarom iets dat 8 april shipped is nog steeds niet binnen is, ander eind volgende week ook maar tegen DX een claim beginnen
Nee ik wacht volgende week ook nog wel even af, maar heb ze alvast even gemaild erover. Andere pakketjes die 26 april geshipped waren zijn namelijk wel ALLEMAAL al binnen. Simpelweg alles wat ik besteld heb na 16 april is binnen (iets van 10 orders).quote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.
Nouja, ik merk tot nu toch nog weinig van de druktequote:Op maandag 6 mei 2013 10:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
8 April is nog geen vier weken. Op zich niet heel opvallend. Er schijnt ook enorme drukte bij de Nederlandse douane en post te heersen op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |