Ik moest even zoeken of ik die zender ook hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je tv op Comedy Central, die linker.
Die kan zo godsGRUWELIJK goed zingen!En hij is leuk. En nerdy.
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.quote:
Family Guy zenderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Maar als je wilt, luister dit even straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken of ik die zender ook had
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
zie boven... Family guyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, ondanks de hoeveelheid bagger, heb ik toch weer genoten
Tot volgende keer
Dit nummer ken je wel he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zie ik weleens op Comedy Central. Die jongen zegt me nog niks na het filmpje te hebben gezien.
Oh maar wel graag echte seriesquote:
quote:
Ik vind GO ON leukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, nu ik jullie toch nog aan de lijn heb... welke series raden jullie aan op Comedy Central?
Ga je ook naar JG in Ziggo Dome?quote:
Shit dat je er morgen niet bent, maar vanavond was al een fijne opwarmer baboushka obamaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]Jullie maken het draaglijk.
Ik kan morgen devoisssss niet zien met jullie helaas maar ongetwijfeld zal het qua niveau iiiiietsiepietsie hoger zijn dan vandaag.
Hij kan wel zingen, maar zingt mij iets te 'opera'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je wilt, luister dit even straks
Dank, ik ga ze alle 3 proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |