SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Voor goede intervaltrainingen moet je de runnerworld van februari er even bij pakken. Staan goede trainingen in!![]()
Mjah vraag me af of die hoogtemeters kloppen. Ik loop met mijn iPhone en Runkeeper. Zat even rondes terug te kijken die ik over hetzelfde stuk heb gelopen en de pieken in de grafiekjes zitten op dezelfde plekken. Er zit volgens mij maar 1 heuveltje in en dat is de weg naar een viaduct over de A12...quote:
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Ik hou van vlak! (bij het hardlopen dan...)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Yozd, echt kloppen doen die niet nee... Wil je het precies hebben dan moet je echt een gps device gebruiken denk ik. Op je iPhone is gps slechts een optie..![]()
blijft een klassiekerquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo, ik heb er weer een avondje familiebezoek op zitten. Over op de baan lopen: ik merk daar dat ik toch echt wel gewoon een simpele ziel ben. Gisteren 25 rondjes gelopen en ik heb me geen minuut verveeld. Beetje om me heen kijken (25x hetzelfde zien), ouwehoeren, maar vooral bezig zijn met intervalletjes knallen. Precies weten waar de eindstreep voor het intervalletje is is fijn. En morgen lekker genieten van m'n loopje buiten de baan. Het ligt een beetje aan het weer wat ik ga doen![]()
![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Das toch juist die nieuwste film, das geen klassieker..quote:De klassieker is alleen 'Rocky'. Maar blijft sowieso wel grappig om te kijken.
Gister door overwerk niet de tijd gevonden om te kunnen lopen, beetje jammer. Vandaag gelukkig maar een half dagje werken dus dan kan ik vanmiddag nog even een rondje hobbelen. En morgen mijn eerste trailwedstrijd. Nog niet zo'n lange, maar het is een leuk begin! Zin in!
![]()
Gefeliciteerdquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Guppy op 04-05-2013 08:04:14 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks.Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis
/edit: ah, je hebt 'm inmiddels.
Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij.![]()
![]()
Jaa!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks.
[..]
Veel plezier!
/edit: ah, je hebt 'm inmiddels.
Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij.
Ik bewaar m voor Mr. Guppy. Die houd mieren, en die mieren lusten wel een wesp. Maar ik ga m ze mooi niet geven hoor, mag ie zelf doen![]()
En nu ben ik de horren aan het ophangen, dat staat nu even met stip op 1 op m'n to do lijstjeEn daarna naar de VvE mailen dat ze eens op het dak moeten kijken of daar geen nest zit. Is al de derde wesp deze week, en normaal hebben we nooit wespen. En dan ga ik daarna wel rennen. Of zo.
Of eerst naar de winkel fietsen, Mr. Guppy is niet thuisgekomen, en dus heb ik nog steeds geen auto en dus ook geen ontbijten ik moet toch iets eten...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi allemaal!![]()
Mag ik heel brutaal zijn en hier meeschrijven? Ik heb dit topic al een tijdje af en toe 'gevolgd', vanwege de broodnodige motivatie. Ik mag maandag starten met les 1 van Evy, en vermoed dat ik de ondersteuning wel eens echt nodig zou kunnen hebben.Vandaar dat ik me aangemeld heb.
Na jaren nogal anti-sport te zijn geweest moet ik nu toch echt iets aan mijn conditie gaan doen, en dan iets wat ik in mijn eigen tijd kan plannen. Vanwege omstandigheden zal ik af en toe wat rustiger aan moeten doen, maar doel is 5K, om te beginnen.Daar zou ik al heel blij mee zijn!![]()
![]()
Daar is niks brutaals aan hoor! Welkom Muis84!
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn 10k zometeen. Ik vind het toch wel weer even spannend. 'Ga ik het halen?' Terwijl dat natuurlijk helemaal een vraag moet zijn. Ik gá het halen!
***![]()
Welkom Muis! Starten met Evy is leuk, en je gaat het vast volhouden
Wauw!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:18 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteren
Prachtig weer, voelde me goed!
Volgende keer in tanktop lopen als het >18 graden is.. had het erg warm met een gewoon shirt met korte mouwen
[ link | afbeelding ]
***![]()
Natuurlijk ga je het halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn 10k zometeen. Ik vind het toch wel weer even spannend. 'Ga ik het halen?' Terwijl dat natuurlijk helemaal een vraag moet zijn. Ik gá het halen!jij kan dat!
Rustig doorhobbelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn 10k zometeen. Ik vind het toch wel weer even spannend. 'Ga ik het halen?' Terwijl dat natuurlijk helemaal een vraag moet zijn. Ik gá het halen!
Ik ga denk ik vandaag 6x6 doen, ik wil 4mijl lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
+3 kilo in een weekMeeste is vocht dus zou relatief makkelijk er af te lopen moeten wezen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dankjulliewel! Ik ga het zeker volhouden, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.... Maar heb mezelf erop voorbereid dat ik mezelf de eerste paar keer een ferme schop onder den derrière zal moeten geven.![]()
Hoe kan ik hier aangeven dat ik een mail krijg als er nieuwe reacties zijn trouwens?![]()
Euhm, niet, geloof ik. Maar dat is ook niet nodig, er zijn vrijwel altijd nieuwe reacties
Haha. Dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:26 schreef Muis84 het volgende:
Dankjulliewel! Ik ga het zeker volhouden, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.... Maar heb mezelf erop voorbereid dat ik mezelf de eerste paar keer een ferme schop onder den derrière zal moeten geven.![]()
Hoe kan ik hier aangeven dat ik een mail krijg als er nieuwe reacties zijn trouwens?
Soms gaat het erg hard hier.
Ze hebben ooit 2á3 topics vol gekregen, in 1 dag![]()
![]()
![]()
Jamaar toen was er een marathonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Haha. Dat moet je niet willen
Stel je toch eens voor dat je van elke post op Fok! in een topic dat je volgt een mailtje krijgt. Spammail is er niets bijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:33 schreef streamnl het volgende:
Haha. Dat moet je niet willen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nou bedoelde meer een mail als er nieuws was op het topic, en dan niet meer tot je gekeken hebt. Niet per post, dat zou ietsje te stressvol zijn denk ik :-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je van elke post op Fok! in een topic dat je volgt een mailtje krijgt. Spammail is er niets bij![]()
Elke keer als je denkt: laat ik mijn email eens controleren, dan zijn er ook nieuwe posts in dit topicMooie reminder
En succes met Evy! Doe je de nieuwe of de oude versie? Ik heb de hele oude versie gedaan, was prima te doen (alhoewel ik vermoed dat Evy niet goed kan tellen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Marathon is een goed reden.
Dat gaat over hardlopen...
Ik doelde op vorige zomer
Toen heb ik ooit 3 topic moeten bij lezen over van alles en nog wat.
Tot aan de maandelijkse vrouwen kwaaltjes![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja
Ik ga de 2011 versie doen, de nieuwe denk ik dus? Misschien hanteren ze in Belgie een andere tijd? ;-)![]()
Dat vermoeden krijg ik wel altijd als ik Belgie binnen rijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:41 schreef Muis84 het volgende:
Ik ga de 2011 versie doen, de nieuwe denk ik dus? Misschien hanteren ze in Belgie een andere tijd? ;-)
F means you're fucked![]()
Inkoppertjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vermoeden krijg ik wel altijd als ik Belgie binnen rij
Als Evy zegt 'x minuten' dan lijkt dat regelmatig niet te kloppen, dus wie weetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:41 schreef Muis84 het volgende:
Ik ga de 2011 versie doen, de nieuwe denk ik dus? Misschien hanteren ze in Belgie een andere tijd? ;-)
Zo, hij gaat lekker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:18 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteren
Prachtig weer, voelde me goed!
Volgende keer in tanktop lopen als het >18 graden is.. had het erg warm met een gewoon shirt met korte mouwen
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Túúrlijk ga je dat halen! Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
@Gup: laat jij die arme wesp es effkes vrij![]()
@Muis84: welkom!![]()
Mr Q is zojuist met backpack vertrokken & ik ga straks maar es effkes startnummers van de Golden 10 ophalenWil nog niks zeggen over gaan lopen donderdag ja/nee, maar ik vind startnummers halen ook al leuk!
Voor de trailrunning freaks: dat magazine van Bever Sport (360o) gaat erover, staan erg leuke tips in, een agenda van trails in NL/Belgie en er schijnen clinics te worden gegeven door Bever. Klik!![]()
Jamaar...quote:
Mooi weer ik wil rennen...
Kan nog niet![]()
Lopen gaat wel steeds beter maar wat is wachten op verbetering irritant![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ah damn, je rug toch? Niet lopen is niet leuk nee. En anders wandelen buiten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mooi weer ik wil rennen...
Kan nog niet![]()
Lopen gaat wel steeds beter maar wat is wachten op verbetering irritant![]()
![]()
![]()
Als je nog iemand weet die de 10 wil lopen...mijn startbewijs is nog beschikbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Túúrlijk ga je dat halen! Waarom eigenlijk niet?
@Gup: laat jij die arme wesp es effkes vrij![]()
@Muis84: welkom!![]()
Mr Q is zojuist met backpack vertrokken & ik ga straks maar es effkes startnummers van de Golden 10 ophalenWil nog niks zeggen over gaan lopen donderdag ja/nee, maar ik vind startnummers halen ook al leuk!
Voor de trailrunning freaks: dat magazine van Bever Sport (360o) gaat erover, staan erg leuke tips in, een agenda van trails in NL/Belgie en er schijnen clinics te worden gegeven door Bever. Klik!
Ja, ik wil de 10 wel lopenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je nog iemand weet die de 10 wil lopen...mijn startbewijs is nog beschikbaar![]()
Succes bij de masseur straks trouwens!![]()
De Golden Ten ziet er ineens vrij onstuimig uit qua weer, hopelijk komt dat niet uit.Dat is de makkelijkste vorm van de "bridge". Op je rug liggen, armen naast je, knieën gebogen. Dan je rug omhoog zodat vrijwel alleen je schouders, hoofd en voeten nog enig contact maken met de grond. Je voelt als het goed is dan je buik- en rugspieren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Back planking?Heb ik nog nooit geprobeerd!
![]()
oud nieuws voor de echte trailliefhebbers, die weten waar Abraham de mosterd haaltquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:18 schreef Quoi het volgende:
Voor de trailrunning freaks: dat magazine van Bever Sport (360o) gaat erover, staan erg leuke tips in, een agenda van trails in NL/Belgie en er schijnen clinics te worden gegeven door Bever. Klik!
Jero en ik zijn bijv. lid van de zelfde trail groep op FB'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Onstuimig weer is juist briljant. Doe mij maar weer de omstandigheden van de Laan van Meerdervoortloopquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:29 schreef Zwabberhark het volgende:
De Golden Ten ziet er ineens vrij onstuimig uit qua weer, hopelijk komt dat niet uit.
[..]
Dat is de makkelijkste vorm van de "bridge". Op je rug liggen, armen naast je, knieën gebogen. Dan je rug omhoog zodat vrijwel alleen je schouders, hoofd en voeten nog enig contact maken met de grond. Je voelt als het goed is dan je buik- en rugspieren.
Morgen ook een lekker weertje om te lopen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:29 schreef Zwabberhark het volgende:
De Golden Ten ziet er ineens vrij onstuimig uit qua weer, hopelijk komt dat niet uit.Tilburg is 20 graden voorspeld, dus denk dat ik straks nog even de stad in schiet voor een singlet. Vuistregel was toch kleden alsof het 10 graden warmer is?
![]()
MST zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oud nieuws voor de echte trailliefhebbers, die weten waar Abraham de mosterd haalt
Jero en ik zijn bijv. lid van de zelfde trail groep op FBF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Morgen ook een lekker weertje om te lopen!Tilburg is 20 graden voorspeld, dus denk dat ik straks nog even de stad in schiet voor een singlet. Vuistregel was toch kleden alsof het 10 graden warmer is?
Ja ik wandel wel een paar keer per dag een stukjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah damn, je rug toch? Niet lopen is niet leuk nee. En anders wandelen buiten?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
ook, maar er is ook een gesloten groep volledig gericht op trailen met een hoop Nederlandse en Vlaamse trailers die hier lid van zijn.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toen regende het vooral erg hard, maar op het strand was het bijna *Zen* qua rust. Daarna heb ik alleen nog maar met veel wind wedstrijden gelopen, op de Kwartaalloop in Delft na dan. Maar goed, ik moet gewoon niet zeiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Onstuimig weer is juist briljant. Doe mij maar weer de omstandigheden van de Laan van Meerdervoortloop![]()
Gefeliciteerd aan de jarige van vandaagDat je maar veel blessure vrije kilometers mag maken in het komende jaar
![]()
Voor mij vandaag een lekker rustig dagje zonder korfbal en dus lekker in en om het huis rommelen en van de zon genieten en me mentaal voorbereiden op de halve van morgen. En niet teveel hier lezen, anders loopt de spanning teveel op denk ik en slaap ik vannacht echt voor geen meter. Heb vannacht ook al 3 keer die wedstrijd gelopen![]()
Succes voor de lopers van vandaag, geniet vooral van het heerlijke weer!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
vrije bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd aan de jarige van vandaagDat je maar veel blessure kilometers mag maken in het komende jaar
![]()
Das ook niet liev!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
Dat je maar veel blessure kilometers mag maken in het komende jaarGhehe, dat had ik vannacht ook! Alleen ging ik op m`n bek tijdens de allerlaatste eindsprintquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
Heb vannacht ook al 3 keer die wedstrijd gelopen![]()
![]()
Sorry aan de elite van echte trailliefhebbers danquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oud nieuws voor de echte trailliefhebbers, die weten waar Abraham de mosterd haalt
Jero en ik zijn bijv. lid van de zelfde trail groep op FB![]()
![]()
acceptedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sorry aan de elite van echte trailliefhebbers dan
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
ja, inderdaad... zal het gelijk aanpassen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
![]()
![]()
Ben je jarig, krijg je dat. Alsjeblieft, een blessure. En nog vele jaren
![]()
Daarover gesproken: Sylvesterr gefeliciteerd!!![]()
Klopt, al hangt het ook af van de hoeveelheid zon en de luchtvochtigheid. En van jezelf trouwens. Ik had deze winter soms 4 lagen aan en had het nog steeds koud, anderen liepen in kort-kort.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Morgen ook een lekker weertje om te lopen!Tilburg is 20 graden voorspeld, dus denk dat ik straks nog even de stad in schiet voor een singlet. Vuistregel was toch kleden alsof het 10 graden warmer is?
![]()
tea time here
Volgend weekend zowaar een stukje "echt" hardlopen. Ik doe met een groep van het bedrijf mee aan de Rietplasloop in Emmen, 10km. Eens kijken hoe dat gaat.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat is het mooi weer! Ik moet zo eerst maar even de ramen aan de voorkant van m'n hok wassen, want daar schijnt de zon nu (en met 't zonnetje op de ramen ziet het er niet uit). Dan 90 minuten hobbelen, en daarna de ramen aan de achterkant maar. En vuil plukken![]()
![]()
jaja.. de intentie was goed denk ik dan maar...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:45 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ben je jarig, krijg je dat. Alsjeblieft, een blessure. En nog vele jaren
![]()
Daarover gesproken: Sylvesterr gefeliciteerd!!Alleen ben duidelijk niet goed in multi tasken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gefeliciteerd SylvesterrrrrrrrJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik niet meer,quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Jero en ik zijn bijv. lid van de zelfde trail groep op FBik ben er om de een of andere reden uitgekickt. Misschien te weinig zelf gereageerd daar ofzo? Mja, ik meld me nog wel eens opnieuw aan, zaten inderdaad wel erg interessante stukken bij!
Dat bever-magazine heb ik ook al wel gelezen, volgens mij kwam toen ook iemand in dit topic daarmee.![]()
sylvesterrr gefeliciteerd!
Zojuist voor het eerst sinds de Venloop weer een fatsoenlijke LDL gedaan: 20km @5:40/km. Eerste 8km relatief vlak, daarna nog 12km in het zevenheuvelengebied. Hamstring protesteert nog een beetje bij de afdaling, maar voelt verder wel goed. Nu de jongste van zwemles halen en dan ontbijten want HONGER!!!!!
/edit: Ik zie net dat het weektotaal ook weer boven de 40km zit
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 10:14:05 ]![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
sylvesterrr gefeliciteerd!
Zojuist voor het eerst sinds de Venloop weer een fatsoenlijke LDL gedaan: 20km @5:40/km. Eerste 8km relatief vlak, daarna nog 12km in het zevenheuvelengebied. Hamstring protesteert nog een beetje bij de afdaling, maar voelt verder wel goed. Nu de jongste van zwemles halen en dan ontbijten want HONGER!!!!!
Ben blij dat ik de ramen vorige week al gedaan hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
Wat is het mooi weer! Ik moet zo eerst maar even de ramen aan de voorkant van m'n hok wassen, want daar schijnt de zon nu (en met 't zonnetje op de ramen ziet het er niet uit). Dan 90 minuten hobbelen, en daarna de ramen aan de achterkant maar. En vuil plukkenen ik heb zojuist ook gelopen, wat was het lekker, en zelfs warm in het zonnetje
En stipjestreepje ook goed bezig![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
volgens mij was er iets verkeerd en hebben ze de hele groep opnieuw moeten aanmaken, daar zal het fout gegaan zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik niet meer,ik ben er om de een of andere reden uitgekickt. Misschien te weinig zelf gereageerd daar ofzo? Mja, ik meld me nog wel eens opnieuw aan, zaten inderdaad wel erg interessante stukken bij!
Het is idd warm, ik heb zelfs mijn shirt opgeknoopt op 1 stukje.
1.05.38Geen PR op 10km, maar wel gedaan! En.een pr qua duration.
***![]()
Zie je!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Net een rondje van 7KM gedaan. Laatste 2 keer behoorlijke zware benen.
Ik vond het windje nog koud maar verder lekker gelopen.![]()
You did it!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Feli Sylvester
Oehlalaaaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
1.05.38Geen PR op 10km, maar wel gedaan! En een pr qua duration.
Goeie prestatie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
al die vroege vogels hier die al op pad zijn geweest
Heerlijk weertje, beste tot nu toe
http://www.endomondo.com/workouts/184989629/6503018
Vorig jaar augustus had ik een idee, 5 km lopen.
Dat heb ik bijgesteld naar 3x5 km in de week kunnen lopen.
Ik ga hem weer bijstellen, een halve marathon per week doen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw Kluis, dat is een groot doel! Van 15 naar 60 km per week. Hoeveel tijd ga je ervoor nemen? Alvast veel succes!
& Happy birthday Sylvester!![]()
Nee, één halve marathon per weekniet drie
Nee dat is maar 21km in de week maar het klinkt lekker.
Drie halve marathons per week is inderdaad ook een halve marathon per week, maar zo lees ik het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef Cherryblossom het volgende:
Wauw Kluis, dat is een groot doel! Van 15 naar 60 km per week. Hoeveel tijd ga je ervoor nemen? Alvast veel succes!
& Happy birthday Sylvester!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 11:00:26 ]![]()
Haha dat zou wel heel wat zijn ineens. Maar met veel training kan het zat. Net als die vrouw die elke dag een marathon loopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef Cherryblossom het volgende:
& Happy birthday Sylvester!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wauw wat knap! Alleen al om dat als doel te hebben.... En dat in een jaar tijd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga hem weer bijstellen, een halve marathon per week doen!![]()
Heeft er hier overigens iemand ervaring met stoppen met roken en starten met hardlopen?![]()
![]()
Ow haha. Ik denk dat ik die "3x" mee heb gelezen in de regel eronder![]()
Ik vroeg me al af waarom meteen de halve marathon, en niet eerst een 10 km ofzo![]()
![]()
Meerdere hebben er ervaring mee en allen positief! Stoppen met roken en beginnen met bewegen is ook dubbelpositief. En je rookverslaving ruilen voor een hardloopverslaving is het beste wat je kunt doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wauw wat knap! Alleen al om dat als doel te hebben.... En dat in een jaar tijd?![]()
Heeft er hier overigens iemand ervaring met stoppen met roken en starten met hardlopen?
Mvrgr Runners-anonymousJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga hem weer bijstellen, een halve marathon per week doen!
lekker hè, als je vooruitgaat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Wauw wat knap! Alleen al om dat als doel te hebben.... En dat in een jaar tijd?![]()
Heeft er hier overigens iemand ervaring met stoppen met roken en starten met hardlopen?Genoeg.
Wat kan helpen is om je rookgeld opzij te leggen en daarvan mooie en leuke hardloop kleren te kopen.![]()
Haha, zal geen geld overhouden vermoed ik.![]()
1e doel: na een maand nieuwe schoenen laten aanmeten, ergens in omgeving Nijmegen.
Hoop ook niet teveel aan te komen....Maar eerst eens conditie opbouwen!
![]()
wat ik nu ga zeggen klinkt er raar maar werkt wel (bij mij).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:19 schreef Muis84 het volgende:
1e doel: na een maand nieuwe schoenen laten aanmeten, ergens in omgeving Nijmegen.
Om niet al te veel aan te komen moet je elke keer dat je zin in iets hebt.....je tanden gaan poetsen.
Ook op je werk.
1) je komt niet (extra) aan door al die lekkere dingen
2) je ruikt de HELE dag lekker uit je mond![]()
Sja je stofwisseling gaat anders werken en dingen smaken gewoon weer stukken beter! Gewoon alle suiker rotzooi links laten liggen en mocht je toch trek krijgen op een moeilijk moment giet dan 2 bekers water naar binnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:19 schreef Muis84 het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wel ervaring mee maar helaas dat nog niet volgehouden. Die maand dat ik rookvrij was liep ik wel makkelijker dus zeker aan te radenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heeft er hier overigens iemand ervaring met stoppen met roken en starten met hardlopen?
quote:vanaf 0 conditie gestart, alles was winst maar wanneer je er plezier in hebt, dubbel tof!
Stoppen met roken![]()
Beginnen met lopen![]()
De ramen voor zijn gedaan en ik heb meteen maar de voortuin relatief netjes gemaakt. Nog even wat eten en dan omkleden en rennenEn daarna achter relatief netjes maken en de rest van de middag in de tuin chillen
![]()
![]()
Zo, de spieren voel ik! Maar geniet nog steeds na van gisteren, nice! Wel pas net wakkergelukkig lopen we een uur achter, anders was het echt erg geweest
Ja doei.![]()
Hmm morgen zou ik eigenlijk m'n lange afstand doen, maar maandag is er dichtbij een leuke 10km wedstrijd Savonds. Keuzes keuzes. Denk dat die lange afstand maar even moet wachten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo was er vanmorgen erg vroeg uit. Om 7 uur de deur uitgegaan voor een rondje. Het plan was door de duinen naar de slufter en dan via het strand weer terug. Aangezien een groot gedeelte verhard zou zijn niet mij trailschoenen aangetrokken.
Tot aan de slufter ging het goed. Om bij het strand te komen was een stuk lastiger. Er stroomde een flink watertje waar ik of door of langs moest. door de blubber bende waren me schoenen al aardig smerig. Eerste plan was om eromheen te lopen.
Dat ging me uiteindelijk toch te lang duren. Schoenen uit en door het water. Ijskoud was het water en nu waren me voeten een grote blubberbende. Hmm loop maar naar het strand om ze daar te wassen. Door duingras en schelpen is dat ook niet zo'n succes.
Uiteindelijk bij het strand aangekomen. Voetjes gewassen, schoentjes weer aan en over het harde zand heerlijk de terugweg ingezet.![]()
![]()
Heeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo was er vanmorgen erg vroeg uit. Om 7 uur de deur uitgegaan voor een rondje. Het plan was door de duinen naar de slufter en dan via het strand weer terug. Aangezien een groot gedeelte verhard zou zijn niet mij trailschoenen aangetrokken.
Tot aan de slufter ging het goed. Om bij het strand te komen was een stuk lastiger. Er stroomde een flink watertje waar ik of door of langs moest. door de blubber bende waren me schoenen al aardig smerig. Eerste plan was om eromheen te lopen.
Dat ging me uiteindelijk toch te lang duren. Schoenen uit en door het water. Ijskoud was het water en nu waren me voeten een grote blubberbende. Hmm loop maar naar het strand om ze daar te wassen. Door duingras en schelpen is dat ook niet zo'n succes.
Uiteindelijk bij het strand aangekomen. Voetjes gewassen, schoentjes weer aan en over het harde zand heerlijk de terugweg ingezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Twente?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm morgen zou ik eigenlijk m'n lange afstand doen, maar maandag is er dichtbij een leuke 10km wedstrijd Savonds. Keuzes keuzes. Denk dat die lange afstand maar even moet wachten.![]()
Bevrijdingsloop in Holten maandagavond.quote:
30 minuten crosstrainer, hartslag volgens het apparaat niet boven de 135 uitgekomen. Suave..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gefeliciflapstaart Sylvesterrr![]()
vandaag in het zonnetje liggen en vanavond lopen.
ik ga tegenwoordig de deur uit met m'n hardloopspulletjesalleen moet ik m'n horloge nog zoeken.
Werewolf![]()
Ik maak altijd mijn veters los.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:48 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is dat toch met hardlopers die hun veters niet losmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 12:01:29 ]![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn veters los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
in m'n gewone schoenen doe ik m'n veters bijna niet los, m'n hardloopschoenen wel anders kan ik er daarna niet meer in
Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn veters los.Hier idemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Uiteindelijk bij het strand aangekomen. Voetjes gewassen, schoentjes weer aan en over het harde zand heerlijk de terugweg ingezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Klinkt als een geweldig begin van de dag!
Ennuh...Hats...respect voor je gedisciplineerde aanpak van de dag![]()
![]()
Haha, thanks. Of de achterkant gaat lukken weet ik nog niet hoor. Binnen zitten is in ieder geval geen optie, m'n bovenbuurman is aan het trippen en dat klinkt heel erg door in m'n huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier idem
[..]
StrandKlinkt als een geweldig begin van de dag!
Ennuh...Hats...respect voor je gedisciplineerde aanpak van de dag![]()
Hmm, het is een idee. Zal wel een beetje raar aangekeken worden door collega's, maar a la.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
wat ik nu ga zeggen klinkt er raar maar werkt wel (bij mij).
Om niet al te veel aan te komen moet je elke keer dat je zin in iets hebt.....je tanden gaan poetsen.
Ook op je werk.
1) je komt niet (extra) aan door al die lekkere dingen
2) je ruikt de HELE dag lekker uit je mond
Veel water drinken werkt ook maar tot op zekere hoogte... Bedankt voor de tip!![]()
![]()
"Donderdag moet je gewoon meelopen man, hartstikke mooi trainingsrondje"
I'm confused
Oooh Yur, maar gelukkig ben jij verstandigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef YUR het volgende:
"Donderdag moet je gewoon meelopen man, hartstikke mooi trainingsrondje"
I'm confused
![]()
![]()
Hij vindt dat verstandigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh Yur, maar gelukkig ben jij verstandig
Er is niets stuk volgens de benenknijper. Puur nog spanning van de marathon.F means you're fucked![]()
Dat is positief nieuw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij vindt dat verstandig
Er is niets stuk volgens de benenknijper. Puur nog spanning van de marathon.![]()
En was het wel lekker, zo'n massage?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij vindt dat verstandig
Er is niets stuk volgens de benenknijper. Puur nog spanning van de marathon.
Dan is het je eigen gevoel + wat iemand je adviseert. Nogal bekend dilemma
Ik ga zo maar eens startnummers 50,51,52,53 en 54 ophalen absurd!![]()
Wij gaan vanmiddag ook startnummer ophalen...toch maar wel. Kan ik nog ff verder twijfelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
En was het wel lekker, zo'n massage?
Dan is het je eigen gevoel + wat iemand je adviseert. Nogal bekend dilemma
Ik ga zo maar eens startnummers 50,51,52,53 en 54 ophalen absurd!
Maar deed t wel zeer dan? Het benenknijpen? En voelt t nu beter?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Massage was zo nu en dan behoorlijk pijnlijk ja![]()
Maar nu voelt het wel weer goed. Vandaag nog ff een boel water drinken, want er moeten nog veel afvalstoffen uitF means you're fucked![]()
Goedzo!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag ook startnummer ophalen...toch maar wel. Kan ik nog ff verder twijfelen
wel waarschuwen als jullie een terrasje doen hoor![]()
![]()
Die kans is best wel aanwezigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goedzo!
wel waarschuwen als jullie een terrasje doen hoor
All bets are open 78:22 change YUR joins Thursdays challange. Place bets now!
Goed zo, het moet ook pijn doen tijdens de massagequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:35 schreef YUR het volgende:
Massage was zo nu en dan behoorlijk pijnlijk ja![]()
Maar nu voelt het wel weer goed. Vandaag nog ff een boel water drinken, want er moeten nog veel afvalstoffen uitmaar wel goed te horen dat er niks mis is!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:
All bets are open 78:22 change YUR joins Thursdays challange. Place bets now!Ja inderdaad. Morgenochtend ff een stukje voor mezelf lopen. Rustig aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed zo, het moet ook pijn doen tijdens de massagemaar wel goed te horen dat er niks mis is!
Ik moet meer genieten
Goed bezigen genieten is belangrijk!
En vergeet nooit: You Never Walk Alone![]()
oops, het is My Way, afijn ook belangrijk: lekker alles op je eigen manier doen![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:51 schreef Quoi het volgende:
En vergeet nooit: You Never Walk Alone![]()
oops, het is My Way, afijn ook belangrijk: lekker alles op je eigen manier doen
Daar krijg je honger van!
hmm, ik kan dit ding gratis krijgen:
http://www.gosportid.com/
Maar.. wat zet je erop?
[ Bericht 77% gewijzigd door slacker_nl op 04-05-2013 13:01:07 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
Maar.. wat zet je erop?Yur
Please pause my Garminquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
Maar.. wat zet je erop?![]()
ICE: (en hier de 06 nummer)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
Maar.. wat zet je erop?![]()
Das een goede.quote:
@Stream, ik moet ICE opzoeken, denk niet dat mensen die me tegenkomen als ik op de grond lig gaan snappen dat het om in case of emergy gaat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha ja ICE (eigen 06 zal wel wat zijn)
Mijn ICE staat op m'n lockscreen van de telefoon. Huistelefoonnummer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn optie was veel beterquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das een goede.
@Stream, ik moet ICE opzoeken, denk niet dat mensen die me tegenkomen als ik op de grond lig gaan snappen dat het om in case of emergy gaat.
?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:12 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
uh, iemand anders z'n nummer dus! van je partner of ouders ofzo
ICE wil zeggen
in case of emergency
Dus ja, uiteraard een ander nummer.![]()
Straks denken ze dat je dan Vanilla Ice of Ice-T aan de telefoon krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das een goede.
@Stream, ik moet ICE opzoeken, denk niet dat mensen die me tegenkomen als ik op de grond lig gaan snappen dat het om in case of emergy gaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat staat al op m'n shirtjesquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeveel tekens mag je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Das een goede.
@Stream, ik moet ICE opzoeken, denk niet dat mensen die me tegenkomen als ik op de grond lig gaan snappen dat het om in case of emergy gaat.
Je kan ook:
In nood : (06etc)![]()
Er zijn verschillende versies. Maar parents: +31.. is ook wel duidelijk denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoeveel tekens mag je?
Je kan ook:
In nood : (06etc)
Alleen dan loop ik op Aruba en dan moet ik plots een andere hebben... want dan mag het +297.. zijn. En dan kan ik niet zeggen dat ik van Yur houd en dat ze m'n Garmin moeten pauzeren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo!
Volgens mij ben ik klaar met mijn ontwerpplan.![]()
![]()
Morgen nog eens nalezen maar nu leuke dingen.why not both?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er zijn verschillende versies. Maar parents: +31.. is ook wel duidelijk denk ik.
Alleen dan loop ik op Aruba en dan moet ik plots een andere hebben... want dan mag het +297.. zijn. En dan kan ik niet zeggen dat ik van Yur houd en dat ze m'n Garmin moeten pauzeren.
1ste regel de +31
2de regel de +297![]()
Ik had vroeger als kind zo'n dog-tag ding. Maar daar stond alles op. Naam, adres, postcode, woonplaats, leeftijd, telefoonnummer ouders en bloedgroep.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
14.gifquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
dat was wel lekker vanmorgen, 8 x 5 minuten met als doel 5 min /km... Helaas niet helemaal gehaald, maar ben toch tevreden
Alleen haat ik om 's ochtends te lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vroeger als kind zo'n dog-tag ding. Maar daar stond alles op. Naam, adres, postcode, woonplaats, leeftijd, telefoonnummer ouders en bloedgroep.![]()
Die had ik ook! Ideaal!
En ik vond het stoer want de soldaten hadden ook zo'n ding.
Tegenwoordig hebben ze allemaal een gsm met track and trace
Ik moet zeggen dat ik toch wel spierpijn heb op plaatsen waar ik normaal geen pijn heb.
Ik volg sinds 4 weken dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond dus 4X 8.
Ik weet niet of het werkt want ik vind soms de opbouw erg raar.
Bijv. zaterdag laatste week lijkt mij vele malen zwaarder dan de zondag van die week.
Maar ik zal er niet slechter van worden. Maar nu met die planking erbij voel ik toch wel dat ik spieren train die ik minder met hardlopen train![]()
![]()
hey, ik zie nu pas de spilts in garmin connect
ik is een blij man
1 5:00.0 1,01 4:58
2 1:00.0 0,09 11:19
3 5:00.0 1,02 4:55
4 1:00.0 0,09 10:39
5 5:00.0 1,00 4:59
6 1:00.0 0,08 12:00
7 5:00.0 1,00 5:01
8 1:00.0 0,09 11:20
9 5:00.0 0,96 5:12
10 1:00.0 0,09 11:02
11 5:00.0 0,94 5:19
12 1:00.0 0,09 10:41
13 5:00.0 0,95 5:16
14 1:00.0 0,3
15 5:00.0 1,00 4:59
16 1:00.0 0,08 13:16Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:
30secSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
30sechoe vaak per dag doe je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
30secShit! Ik heb al helemaal gedoucht en alles, maar ik heb nog niet geplanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hobbeldebobbel:
http://www.endomondo.com/workouts/185081571/6360987
Harde wind nog wel. En als hele vroege voorbereiding op de vooroeverloop alvast maar een onverharde dijk meegepakt. Ging prima![]()
![]()
Van die paar sec zweet je niet toch. Kun je zo ff doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Shit! Ik heb al helemaal gedoucht en alles, maar ik heb nog niet geplanktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
gewoon een vraagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef streamnl het volgende:
[..]
1 keer per dag maar wel 2X achterelkaar met pauze ertussen.
Want?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mooie afstand en tijdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:18 schreef hatsaflats het volgende:
Hobbeldebobbel:
http://www.endomondo.com/workouts/185081571/6360987
Harde wind nog wel. En als hele vroege voorbereiding op de vooroeverloop alvast maar een onverharde dijk meegepakt. Ging prima![]()
![]()
"Gelukkig" weinig last van gehad. Ik zat in een enorme stress periode (tegen een depressie aan) toen ik stopte met roken. Dat is al opmerkelijk op sich, maar door die stress had ik vrijwel nooit honger. Geen honger = niet eten = afvallen.quote:
Eigenlijk had ik liever een paar kg aangekomen dan een paar kg afgevallen, want ik woog op het "dieptepunt" nog maar 59kg.Oeps, bijna vergeten!quote:Omdat het planking is!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
"Gelukkig" weinig last van gehad. Ik zat in een enorme stress periode (tegen een depressie aan) toen ik stopte met roken. Dat is al opmerkelijk op sich, maar door die stress had ik vrijwel nooit honger. Geen honger = niet eten = afvallen.
Eigenlijk had ik liever een paar kg aangekomen dan een paar kg afgevallen, want ik woog op het "dieptepunt" nog maar 59kg.
[..]
Oeps, bijna vergeten!
[..]
Omdat het planking is!Ai.... Gaat het nu weer beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Dat is de reden. Omdat het kan. Iemand kwam ermee, mensen dachten "da's leuk, laten we dat 's doen omdat 't kan".
Voilá.Ja doei.![]()
Ja, sinds ik plank ben ik stress vrij. Nee, ff serieus.. Ben er helemaal vanafquote:Maakte mezelf gewoon véél te druk om dingen en die dingen heb ik mooi de laan uit gestuurd. Sindsdien voel ik me een stuk beter
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? Dat is de reden. Omdat het kan. Iemand kwam ermee, mensen dachten "laten we het gaan doen omdat een sterke rompstabiliteit goed is voor het hardlopen".
Voilá.![]()
![]()
Netjes, blij te horen dat het goed gaat! Hoop zelf ook ooit dingen echt los te kunnen laten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, sinds ik plank ben ik stress vrij. Nee, ff serieus.. Ben er helemaal vanafMaakte mezelf gewoon véél te druk om dingen en die dingen heb ik mooi de laan uit gestuurd. Sindsdien voel ik me een stuk beter
![]()
![]()
Ah sorry, verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? Dat is de reden. Omdat het kan. Iemand kwam ermee, mensen dachten "da's leuk, laten we dat 's doen omdat 't kan".
Voilá.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
"Gelukkig" weinig last van gehad. Ik zat in een enorme stress periode (tegen een depressie aan) toen ik stopte met roken. Dat is al opmerkelijk op sich, maar door die stress had ik vrijwel nooit honger. Geen honger = niet eten = afvallen.
Eigenlijk had ik liever een paar kg aangekomen dan een paar kg afgevallen, want ik woog op het "dieptepunt" nog maar 59kg.
[..]
Oeps, bijna vergeten!
[..]
Omdat het planking is!Roken = hoge bloeddruk = sneller stress.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat was dan een goeie zet ook. Terwijl men vaak juist gaat roken in times of stress.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
O, ik ben trouwens ook geen grammetje aangekomen van stoppen met roken. En ik houd ook niet echt geld over (want hardloopspul en gadgets).
Vanmiddag m'n startnummer voor m'n wedstrijdje van woensdag in de bus gekregen. Om de financiele pijn iets te verzachten zit er een bon voor 20% korting bij de hardloopzaak bij, dus dat scheelt toch weer 25eu op m'n nieuwe schoenen straks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rompstabiliteit is voor mietjes.
http://www.bol.com/nl/p/handboek-voor-mietjes/9200000000033317/![]()
Die broekkies![]()
Geen sorry zeggen, je bent nieuw hier, dus mag je gerust vragen. Het planken verbetert je rompstabiliteit, en dat is goed voor het rennen.quote:
Alleen is het lastig om jezelf te motiveren en om elke dag te onthouden dat je je oefeningen moet doen, en samen doen helpt dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
![]()
Which reminded me, ik heb zojuist m'n 30 seconden geplankt, morgen rustdag
Ik weet niet of het al een keer gemeld was hier, maar komende week bij de Lidl (vanaf 8 mei) hardloop spul. Vooral compressiekleding.
Zag het nog niet op de site staan maar kreeg zojuist de folder binnen
Twijfel of ik de compressie sokken wil halen. Merk soms wel dat na het rennen m'n kuiten best moe zijn ook paar dagen erna nog. Weet alleen niet of zulke sokken (zeker van de Lidl) daartegen helpen...![]()
Ik heb een heel balkon vol geplankt. Telt dat ook?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Is al gemeld, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:24 schreef Jort227 het volgende:
Ik weet niet of het al een keer gemeld was hier, maar komende week bij de Lidl (vanaf 8 mei) hardloop spul. Vooral compressiekleding.
Zag het nog niet op de site staan maar kreeg zojuist de folder binnen
Twijfel of ik de compressie sokken wil halen. Merk soms wel dat na het rennen m'n kuiten best moe zijn ook paar dagen erna nog. Weet alleen niet of zulke sokken (zeker van de Lidl) daartegen helpen...Ja doei.![]()
Omdat ik dan geen plek heb voor m'n I love YuruhhhGarminpauzeplease enzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef streamnl het volgende:
Zo!
Volgens mij ben ik klaar met mijn ontwerpplan.![]()
![]()
Morgen nog eens nalezen maar nu leuke dingen.
[..]
why not both?
1ste regel de +31
2de regel de +297In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Morgen wel, maar vandaag nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:24 schreef Jumparound het volgende:
Ik heb een heel balkon vol geplankt. Telt dat ook?![]()
![]()
Ik had gisteren al 1.5 minuut geplankt dus ik ben vandaag en morgen plankvrij!
Net even een lekker stukkie gerend, 5km met wat korte versnellingen erin. Gewoon even zin om te doen en het was lekker weer. Vanavond een feestje van mijn broer, die 1.5 uur weg woont en dan morgen om 7 uur in de auto om naar Limburg te rijden. Heb er echt heel veel zin in, maar het is zo vroeg! Ach ja, ben ik wel een beetje gewend. Dan is het ook nog niet zo warm, dat scheelt weer.
En morgen meeten met Streamnl!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/185179309/2368823![]()
Zo, lekker tempo loop je, met een aantal mooie versnellingen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Net even een lekker stukkie gerend, 5km met wat korte versnellingen erin. Gewoon even zin om te doen en het was lekker weer. Vanavond een feestje van mijn broer, die 1.5 uur weg woont en dan morgen om 7 uur in de auto om naar Limburg te rijden. Heb er echt heel veel zin in, maar het is zo vroeg! Ach ja, ben ik wel een beetje gewend. Dan is het ook nog niet zo warm, dat scheelt weer.
![]()
Zeg, Limburg is de moeite waardquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:42 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Ik ben vanmorgen weer met de dames en heren van de loopgroep mee geweest. één keer 4 minuten en drie keer 8 minuten. Het rondje voor de 8 minuten zou ongeveer 1 km zijn volgens de trainer. De eerste keer gaf hij het tempo aan en liepen we in precies 8 minuten dat rondje. De tweede keer liep ik het in 7:30 minuut en de laatste keer in 7:20 minuut. En ik was niet eens de laatste van de groep voor de verandering
Er liepen ook wat mensen mee van de gevorderden die morgen een 13 km wedstrijdje hebben en rustig wilde trainen. Wat gebabbeld met een dame van die groep, ze vroeg hoe het ging. Toen ik zei dat ik nog wel een stukje langzamer liep dat de rest zei ze "dat moet je niet zo zeggen, je moet zeggen dat je op je eigen tempo loopt, dat klinkt positiever."Lieve dame.
Ik weet nu ook wat de buddyloop inhoud. Je loopt dan met een meer gevorderde loper een ronde van 3 km. Die coacht je daar dan doorheen. Want in de laatste training lopen we maximaal 14 aaneengesloten minuten en dan is 3 km wel ineens een stukje verder.![]()
Dat denk ik ook wel! Ik ga niet voor niets zo'n eind rijden!quote:Lijkt me daar echt heel mooi en het is meteen mijn traildebuut en FiveFingers debuut ook nog dus ben erg benieuwd!
Goed bezig!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Nirak het volgende:
Ik ben vanmorgen weer met de dames en heren van de loopgroep mee geweest. één keer 4 minuten en drie keer 8 minuten. Het rondje voor de 8 minuten zou ongeveer 1 km zijn volgens de trainer. De eerste keer gaf hij het tempo aan en liepen we in precies 8 minuten dat rondje. De tweede keer liep ik het in 7:30 minuut en de laatste keer in 7:20 minuut. En ik was niet eens de laatste van de groep voor de verandering
Er liepen ook wat mensen mee van de gevorderden die morgen een 13 km wedstrijdje hebben en rustig wilde trainen. Wat gebabbeld met een dame van die groep, ze vroeg hoe het ging. Toen ik zei dat ik nog wel een stukje langzamer liep dat de rest zei ze "dat moet je niet zo zeggen, je moet zeggen dat je op je eigen tempo loopt, dat klinkt positiever."Lieve dame.
Ik weet nu ook wat de buddyloop inhoud. Je loopt dan met een meer gevorderde loper een ronde van 3 km. Die coacht je daar dan doorheen. Want in de laatste training lopen we maximaal 14 aaneengesloten minuten en dan is 3 km wel ineens een stukje verder.![]()
Gaat steeds sneller ook, mooi hoor! Nu helemaal nergens meer last van? Zo'n buddyloop klinkt wel ideaal voor een starter, krijg je ook meteen weer wat tips. Met een trainer natuurlijk nog meer, maar voor hem is het waarschijnlijk erg lang geleden dat 'ie een beginner was.
![]()
http://www.avheythuysen.nl/wedstrijden/trailrun-leudal-5-mei-2013quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef Muis84 het volgende:
Ben benieuwd naar je ervaring morgen, waar ga je heen?
De Leudaltrail bij Heythuysen.![]()
Jawel, mijn schenen zijn toch wel gevoeliger dan een week geleden, dus straks even koelen met ijs. Een "voordeel", heb het nu aan beide schenen ipv alleen rechts.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel! Ik ga niet voor niets zo'n eind rijden!Lijkt me daar echt heel mooi en het is meteen mijn traildebuut en FiveFingers debuut ook nog dus ben erg benieuwd!
[..]
Goed bezig!![]()
Gaat steeds sneller ook, mooi hoor! Nu helemaal nergens meer last van? Zo'n buddyloop klinkt wel ideaal voor een starter, krijg je ook meteen weer wat tips. Met een trainer natuurlijk nog meer, maar voor hem is het waarschijnlijk erg lang geleden dat 'ie een beginner was.
Heb vandaag ook niet echt rust kunnen nemen, vandaag de tuin (na twee jaar) onkruidvrij gemaakt en aangeplant. Dat helpt natuurlijk ook niet mee![]()
![]()
ik heb m'n hardloopschoenen ingewandeld. ik had alleen last van m'n rechtervoet (juist ja, die ik vorig jaar verstuikt heb)Werewolf![]()
Dag iedereen, ik ben sinds een paar weken ook begonnen met hardlopen. Wat ik het minst verwachtte, was dat ik er spierpijn van in mijn buik zou hebben!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Welkom, goed bezig, dan moet je mee gaan doen aan de plank challenge, dan gaat je rompstabiliteit vooruit en dus ook je buikspierenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef LadyOracle het volgende:
Dag iedereen, ik ben sinds een paar weken ook begonnen met hardlopen. Wat ik het minst verwachtte, was dat ik er spierpijn van in mijn buik zou hebben!
Ik las net iets over de plank, maar wat is de challenge? ;-)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welkom, goed bezig, dan moet je mee gaan doen aan de plank challenge, dan gaat je rompstabiliteit vooruit en dus ook je buikspieren“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Staat in de OP. Elke dag (behalve zondag) planken. Beginnen met 20 sec. en we eindigen deze maand met 5 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik las net iets over de plank, maar wat is de challenge? ;-)
Welkom trouwens! Wat leuk om zoveel nieuwe hardlopers hier te zien!
* Levitas gaat even lekker languit in bad liggen.
Vanavond mooi met de beentjes omhoog "The boy in the striped pyjamas" kijken (aanrader!!) en vroeg naar bed. Morgen vertrekken we rond 10:00 richting Tilburg (ja, dan zijn we er om 10:30, start is om 12:30).
M`n kleding ligt al helemaal klaar (shorts, singlet, t-shirt + een jack & trainingsbroek voor voor en na het lopen), startnummer erbij en m`n horloge ligt op de oplader.![]()
Ik twijfel tussen The boy in the striped pajamas, Haar naam was Sarah (maar wil eigenlijk dat boek ook wel lezen) en De kinderen van Birnbaum (docu over een koppel dat oorlogswezen opvangt, ook later in de kampen)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vanavond mooi met de beentjes omhoog "The boy in the striped pyjamas" kijken (aanrader!!) en vroeg naar bed. Morgen vertrekken we rond 10:00 richting Tilburg (ja, dan zijn we er om 10:30, start is om 12:30).
M`n kleding ligt al helemaal klaar (shorts, singlet, t-shirt + een jack & trainingsbroek voor voor en na het lopen), startnummer erbij en m`n horloge ligt op de oplader.
Mijn kleding hangt klaar, aan de waslijn that is. Vanochtend alles gauw in de wasmachine gegooid. Loop normaal wel 2 keer ergens in voor ik het was, omdat er toch niemand is die me kan ruiken(en anders ruik ik na 10 minuten ook wel), maar ik heb genade met de mensen in mijn startvak
![]()
![]()
Ik wilde hem jullie niet onthouden. Al zal er voor de meesten weinig nieuws op staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maandag wil ik een 10km wedstrijdje doen. Doe ik dat op mijn nieuwe net 8km ingelopen nieuwe schoenen of met mijn oude uitgelopen schoenen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
striped pyjama's! Prachtfilm.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen The boy in the striped pajamas, Haar naam was Sarah (maar wil eigenlijk dat boek ook wel lezen) en De kinderen van Birnbaum (docu over een koppel dat oorlogswezen opvangt, ook later in de kampen)
Mijn kleding hangt klaar, aan de waslijn that is. Vanochtend alles gauw in de wasmachine gegooid. Loop normaal wel 2 keer ergens in voor ik het was, omdat er toch niemand is die me kan ruiken(en anders ruik ik na 10 minuten ook wel), maar ik heb genade met de mensen in mijn startvak
haar naam was sarah vond ik als film tegenvallem, het boek was beter. Boy in the stripes pajamas is zeker een aanrader en die docu klinkt ook interessant.
succes iedereen morgen. ik heb er ook zin in, om morgen weer te lopen. Ik denk weer gewoon alleen, weer een rondje 5km hobbelen.![]()
Jaquote:![]()
De films en docu's heb ik allemaal al gezien, maar ik zit Kinderen van Hitler te kijken op uitzending gemist. Ook heel aangrijpend...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prachtige docu. Heb ik vanmorgen zitten kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja![]()
De films en docu's heb ik allemaal al gezien, maar ik zit Kinderen van Hitler te kijken op uitzending gemist. Ook heel aangrijpend...
Terwijl jullie planken ga ik ff mijn knie-oefeningen doen op de trap en....ijsklontjes!
Startnummer Golden 10 is binnen. Aansluitend in zeer goed gezelschap van de zon + het gezelligste terras van Delft genoten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik wilde hem jullie niet onthouden. Al zal er voor de meesten weinig nieuws op staanEen Disney World marathon?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet
![]()
![]()
Ik zit alweer te jankenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Prachtige docu. Heb ik vanmorgen zitten kijken
Terwijl jullie planken ga ik ff mijn knie-oefeningen doen op de trap en....ijsklontjes!
Startnummer Golden 10 is binnen. Aansluitend in zeer goed gezelschap van de zon + het gezelligste terras van Delft genoten![]()
magoed, als iemand anders jankt, moet ik ook
Succes met de knie oefeningenEn dat terras klinkt jaloersmakend
Mooi weer = verse aanwasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Staat in de OP. Elke dag (behalve zondag) planken. Beginnen met 20 sec. en we eindigen deze maand met 5 minuten.
Welkom trouwens! Wat leuk om zoveel nieuwe hardlopers hier te zien!
M`n kleding ligt al helemaal klaar (shorts, singlet, t-shirt + een jack & trainingsbroek voor voor en na het lopen), startnummer erbij en m`n horloge ligt op de oplader.Elk jaar weer!
Je bent er helemaal klaar voor zo te lezen, tof!
Q, het was weer heerlijk![]()
![]()
Nou mag je tot morgen rust
Hoera, iPod eindelijk binnen ( zou maandag zijn) en Evy staat klaar! Misschien morgen toch maar een beetje gaan hobbelen dan.![]()
Enne... Ben ik de enige die het nog best moeilijk vindt om het planken 30 seconden vast te houden?![]()
![]()
Nee hoor, ik vind dat ook moeilijkmaar daarom bouw je ook langzaam op
Die uitzending gemist website is zo vervelendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja![]()
De films en docu's heb ik allemaal al gezien, maar ik zit Kinderen van Hitler te kijken op uitzending gemist. Ook heel aangrijpend...ik kan daar nooit iets vinden. Ik las er net iets over en hij lijkt me ook heel interessant.
Ik ga voor de Birnbaum docu. Striped pajamas heb ik de tweede helft al van gezien, dus ik weet hoe hij afloopt, en Sarah kan ik altijd nog eens downloaden kopen, dat zal met de docu lastiger zijn.
En zometeen om 8 uur stil zijn en niet posten he!![]()
![]()
Hij staat meteen op de homepage, mocht je toch willen kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Die uitzending gemist website is zo vervelendik kan daar nooit iets vinden. Ik las er net iets over en hij lijkt me ook heel interessant.
Ik ga voor de Birnbaum docu. Striped pajamas heb ik de tweede helft al van gezien, dus ik weet hoe hij afloopt, en Sarah kan ik altijd nog eens downloaden kopen, dat zal met de docu lastiger zijn.
En zometeen om 8 uur stil zijn en niet posten he!
En ik ben sowieso stil. Heb ik van huis uit wel meegekregen. Ging Fok trouwens niet twee minuten op zwart? Dat was toch altijd met dodenherdenking?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waar is Bea??mag die nu meteen niet meer meedoen...?
/veranderingggg
Ik zit over de grens op een laptopje een streampje te kijken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Weet ik niet, zat andere jaren niet op Fok met dodenherdenking.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij staat meteen op de homepage, mocht je toch willen kijken.
En ik ben sowieso stil. Heb ik van huis uit wel meegekregen. Ging Fok trouwens niet twee minuten op zwart? Dat was toch altijd met dodenherdenking?
Ik heb hem via google gevonden, "uitzending gemist kinderen van hitler", de eerste hit was meteen goed. Die ga ik maandag denk ik kijken.
Is het anderen ook opgevallen dat Schindlers List niet op tv komt? Die kwam nog elk jaar op dacht ik![]()
Toch handig dat je de laptop van je ma kan gebruiken als "upload"-doos en dus nu gewoon even alle 18 Renate's op je horloge kan kwakken.
En kwam vanmiddag tot de stomme conclusie dat m'n HRM van Garmin stuk is, had een nieuwe batterij gekocht en vandaag bij de Enorm (DHZ toko) bleek dat zowel de oude als de nieuwe batterij 100% vol waren. Dus a.s. maandag maar eens contact met Garmin opnemen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou je het zegt! Dat is bijna net zo'n vaste waarde als Jesus Christ Superstar!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef Cherryblossom het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat Schindlers List niet op tv komt? Die kwam nog elk jaar op dacht ik
Willem-Alexander ziet er wel een beetje kaal uit, zo gewoon in z'n kostuum. Andere jaren had ie toch z'n militaire kleding aan, met pet en zo. Nu lijkt het zo gewoontjes
Ja inderdaad. Omdat ie niet meer in dienst is nu. En er was nog een reden waarover gespeculeerd werd. Maar die weet ik niet meer.
Beatrix heeft meteen maar een (welverdiende) vakantie opgenomen"succes willempie, ik ga lekker in bad"
![]()
![]()
En terecht van Bea. Als ze maar netjes 2 minuten stil was.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Cherryblossom het volgende:
Ja inderdaad. Omdat ie niet meer in dienst is nu. En er was nog een reden waarover gespeculeerd werd. Maar die weet ik niet meer.
Beatrix heeft meteen maar een (welverdiende) vakantie opgenomen"succes willempie, ik ga lekker in bad"
ik ook...er stond zelfs mijn geloof op en of ik wel of niet belijdend was... en ik kreeg er nog fl.1000.- in de maand voor ook om het te dragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vroeger als kind zo'n dog-tag ding. Maar daar stond alles op. Naam, adres, postcode, woonplaats, leeftijd, telefoonnummer ouders en bloedgroep.
in verdiend...33 jaar lang voor de zelfde baas aan de gang, elke dag weer dat oranje broodtrommeltje onder de snelbinders...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:12 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik heb geen geloof gekregen van m'n oudersquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook...er stond zelfs mijn geloof op en of ik wel of niet belijdend was... en ik kreeg er nog fl.1000.- in de maand voor ook om het te dragenen ik kreeg er ook nog eens niks voor ook niet. Ja, onderdak en eten
Dienstplicht schoonheidquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof gekregen van m'n oudersen ik kreeg er ook nog eens niks voor ook niet. Ja, onderdak en eten
het geloof stond er bij ons op in het geval je de absoute toegediend zou moeten krijgen na gesneuveld te zijn op het slagveld, beetje slordig als een priester die zou doen ipv een dominee of andersomquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb geen geloof gekregen van m'n oudersen ik kreeg er ook nog eens niks voor ook niet. Ja, onderdak en eten
Weet ik tochquote:Maar als ik dan sneuvelde, wat dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het geloof stond er bij ons op in het geval je de absoute toegediend zou moeten krijgen na gesneuveld te zijn op het slagveld, beetje slordig als een priester die zou doen ipv een dominee of andersom
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Guppy op 04-05-2013 21:17:16 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dan ga je, ongezegend, de kuil in..... you're on your own girly!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Maar als ik dan sneuvelde, wat dan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan ga je, ongezegend, de kuil in..... you're on your own girly!
war is a bitch....quote:
hier is de eerste herfststorm een feit...regen, harde wind en sneeuw op de heuvels...
ik ga maar 30sec planken denk ipv hardlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herfst is ook een bitchquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
war is a bitch....
hier is de eerste herfststorm een feit...regen, harde wind en sneeuw op de heuvels...
ik ga maar 30sec planken denk ipv hardlopen![]()
Oh en
ach, eerst maar even ontbijten, dan bij een huis kijken en dan vanmiddag maar even hobbelen...het ziet er volgens buienradar niet uit dat het droog wordt dus nat zal ik sowieso wordenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan dragen 6 konijntjes je naar je laatste wortelvelden.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Worteltjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan dragen 6 konijntjes je naar je laatste wortelvelden.
Dat had ik de eerste 2 keer ook heel erg! Buik en onderrug.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef LadyOracle het volgende:
Dag iedereen, ik ben sinds een paar weken ook begonnen met hardlopen. Wat ik het minst verwachtte, was dat ik er spierpijn van in mijn buik zou hebben!
En nu weer, maar dat komt inderdaad van het planken![]()
![]()
Ik dacht dat er - naast Toto en ikzelf - nog meer mensen Rondje Tilburg gingen lopen? Maar zie ze niet meer in de lijst staan
Ik ga al m`n spulletjes even bij elkaar gooien en nog een paar hoofdstukjes uit m`n boek lezen en dan vertrek ik naar dromenland. Aan iedereen die morgen gaat lopen: Veel succes, maar vooral veel plezier!
Hopen dat ik slaap vannacht. Ben zó gevoelig voor dit soort dingen. Voor muziek festivals enzo word ik ook altijd zo "zenuwachtig" dat ik bijna niet kan slapen en eten![]()
![]()
Anybody?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Maandag wil ik een 10km wedstrijdje doen. Doe ik dat op mijn nieuwe net 8km ingelopen nieuwe schoenen of met mijn oude uitgelopen schoenen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
gooi een muntje op. Niet om te beslissen, maar op dat moment zul je weten waarop je hoopt dat ie valtquote:![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/185273550/8778461quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Herfst is ook een bitch![]()
Oh en
[ afbeelding ]
2x gedaan vandaag, met 2 minuutjes rust ertussen ofzo. Dat voelt wel veel serieuzer dan 1x 30 sec. Weet je hoe vet als ik dit aan het eind van de maand 5 minuten kan![]()
![]()
Ja ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Levitas het volgende:
Ik dacht dat er - naast Toto en ikzelf - nog meer mensen Rondje Tilburg gingen lopen? Maar zie ze niet meer in de lijst staan
Ik ga al m`n spulletjes even bij elkaar gooien en nog een paar hoofdstukjes uit m`n boek lezen en dan vertrek ik naar dromenland. Aan iedereen die morgen gaat lopen: Veel succes, maar vooral veel plezier!
Hopen dat ik slaap vannacht. Ben zó gevoelig voor dit soort dingen. Voor muziek festivals enzo word ik ook altijd zo "zenuwachtig" dat ik bijna niet kan slapen en eten
Maar ik heb niet gevraagd of ik in de OP mocht![]()
Slaap lekker. En alvast succes morgen![]()
Volgens mij beter op ingelopen schoenen toch?quote:
Ik zou zeggen, google even voor de zekerheid. Google knows it all![]()
Volgens mij is de vuistregel een beetje dat je minstens net zoveel km's op je schoenen hebt gelopen als de wedstrijd lang is. Nu maakt die 2km volgens mij niet zo heel veel uit. Ik zou gewoon de schoenen kiezen waar je het lekkerst op loopt.quote:![]()
M'n moeder is er morgen bij! Maar ik nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Levitas het volgende:
Hopen dat ik slaap vannacht. Ben zó gevoelig voor dit soort dingen. Voor muziek festivals enzo word ik ook altijd zo "zenuwachtig" dat ik bijna niet kan slapen en eten
Liever op schoenen lopen waarvan je weet dat het lekker loopt, dan het risico lopen op spontane blaren oid![]()
![]()
Blaren heb ik geen last van. Het is meer dat ik tijdens de 5km Eergister m'n benen best voelde. Net of mijn benen helemaal anders belast werden. Geen pijntjes hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:34 schreef GotC het volgende:
Liever op schoenen lopen waarvan je weet dat het lekker loopt, dan het risico lopen op spontane blaren oidJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan zou ik gewoon lekker op je oude schoenen lopen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Blaren heb ik geen last van. Het is meer dat ik tijdens de 5km Eergister m'n benen best voelde. Net of mijn benen helemaal anders belast werden. Geen pijntjes hoor.![]()
Ja lijkt me een best idee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker op je oude schoenen lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Al even niets meer geschreven... Sorry; was weer even in de leesmodus geschoten!
Morgen 13km in Tilburg lopen. Zin in! Cherryblossom en Levitas: veel plezier en succes morgen. Wie weet treffen we elkaar (moeder Gup ken ik niet, dus dat wordt moeilijk)!
Moet zeggen dat het fijn is dat ik een paar weken geleden al een wedstrijd heb gelopen. Scheelt enorm qua spanning.
Vandaag nog maar even bij Runnersworld een zonnebril en singlet gehaald voor morgen. Zal een warme wedstrijd worden.
Alle andere lopers natuurlijk ook succes en veel plezier morgen. Geniet van het mooi weer!![]()
Hoe nemen jullie sleutels en telefoon e.d. mee? Ik heb nu nog een jasje met zakken, maar als het straks warmer wordt wil ik die niet meer aan.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
http://www.spibelt.nl/quote:Op zondag 5 mei 2013 01:28 schreef LadyOracle het volgende:
Hoe nemen jullie sleutels en telefoon e.d. mee? Ik heb nu nog een jasje met zakken, maar als het straks warmer wordt wil ik die niet meer aan.
Super handig en je merkt hem niet! Nu slapen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zoiets inderdaad, handig als ik van werk naar huis ren. Anders vaak geen sleutels bij me (verstop ik wel ergens) en mobiel heb ik ook vaak niet nodig.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
http://www.spibelt.nl/
Super handig en je merkt hem niet! Nu slapen."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"![]()
Heb ik ook, maar dat beweegt teveel met een iphone erin."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"![]()
Weer een workout van 8 uur gedaan. Was niet moeilijk vol te houden, was wel warm.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goedemorgen![]()
Ondanks ik vandaag de wedstrijd als training ga lopen heb ik toch slecht geslapen door de spanning
Ben benieuwd naar die "schoentjes" van Jero. Nog nooit zoiets in het echt gezien.
( gelukkig is er vandaag een rust dag qua planking enzo wat ik voel de spiertjes toch wel)
Alle lopers vandaag veel succes en plezier!!![]()
planking is the new whey.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Duurt maar een maandje RD
Ik ook, maar dan is in ieder geval de challenge voorbijquote:Op zondag 5 mei 2013 08:08 schreef streamnl het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ik dat langer vol ga houden dan een maandje
Veel plezier vandaag lopers!
* YUR gaat zo eens kijken hoe het gaat tijdens een rustig rondjeF means you're fucked![]()
Pff.. Sliep dus inderdaad dus niet voor 0:30, terwijl ik er al om 22:30 in lag.
En ik ben nu al wakker. Wat een ellende joh, haha!
Voel me net een klein kind....![]()
Ik heb er niks mee geloof ik. Doe wel zonder corestability.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zou ook daar lopen, maar ga vandaag in Delft lopen. Vandaar...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Levitas het volgende:
Gister advanced planking gedaan, naast de 'normale' ook allebei de sides gedaan. Dat was wel zwaarder dan ik dacht...
Hier lekker rustig ochtendje en best goed geslapen eigenlijk. Dus zometeen maar rustig richting Delft en die 21,1 km lopen
Wat stipjestreepje zegt
inderdaad... jullie planken maar een eind heen hoorquote:
Vandaag niet! Vandaag is rustdag
Ja, want zondag. Al ga ik vanmiddag wel de ramen achter lappen, aangezien ik dat gisteren niet heb gedaan. Da's ook hard werken![]()
![]()
Pfoe, het is nu al lekker warm!
Lopen ging wel ok, maar ik heb besloten om weer huiswaarts te keren voordat ik eventueel last zou gaan krijgen. Uiteindelijk is het dus een mooi opwarmertje geworden van een kilometer of 5, zonder problemen
Het begin is gemaakt!quote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
Uiteindelijk is het dus een mooi opwarmertje geworden van een kilometer of 5, zonder problemenGood busy YUR!
![]()
Veel plezier en succes lopers!
Ik heb vanochtend mijn eerste mini-rondje in Rome gelopen. Was warm!! Heb het dan ook bij 2,6 km gelopen, daarvoor en daarna wel nog een km gewandeld.![]()
Top, lekker dat je geen last had en dat je zo wijs was om het bij een lekker opwarmertje te houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
Lopen ging wel ok, maar ik heb besloten om weer huiswaarts te keren voordat ik eventueel last zou gaan krijgen. Uiteindelijk is het dus een mooi opwarmertje geworden van een kilometer of 5, zonder problemen
Hier zijn de spulletjes gepakt, zo maar even huis aan kant maken en op naar Delft.In Rome lopenquote:Op zondag 5 mei 2013 09:24 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb vanochtend mijn eerste mini-rondje in Rome gelopen. Was warm!! Heb het dan ook bij 2,6 km gelopen, daarvoor en daarna wel nog een km gewandeld.
Thanks all!Het is dat je je bericht hebt gewijzigd... Anders was ik waarschijnlijk zonder een warming-up weggelopen met als gevolg een blessure.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd aan de jarige van vandaagDat je maar veel blessure vrije kilometers mag maken in het komende jaar
![]()
Ik heb het gisteren naar m'n zin gehad. Zonder een druppeltje alcohol.Vanavond maar eens voor het eerst op 27-jarige leeftijd én op mijn nieuwe schoenen lopen.
![]()
![]()
Wij gaan straks nog even naar de AH, want we moeten nog steeds boodschappen doenquote:Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, want zondag. Al ga ik vanmiddag wel de ramen achter lappen, aangezien ik dat gisteren niet heb gedaan. Da's ook hard werken
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks all!
[..]
Het is dat je je bericht hebt gewijzigd... Anders was ik waarschijnlijk zonder een warming-up weggelopen met als gevolg een blessure.
Ik heb het gisteren naar m'n zin gehad. Zonder een druppeltje alcohol.Vanavond maar eens voor het eerst op 27-jarige leeftijd én op mijn nieuwe schoenen lopen.
, en succes met je nieuwe leeftijd en nieuwe schoenen
Je hoeft ook niet meteen weer volle bak te gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 09:22 schreef YUR het volgende:
Lopen ging wel ok, maar ik heb besloten om weer huiswaarts te keren voordat ik eventueel last zou gaan krijgen. Uiteindelijk is het dus een mooi opwarmertje geworden van een kilometer of 5, zonder problemendus gewoon stoppen als het nog lekker gaat is prima
Ik heb gisteren besloten als een optimist door het leven te gaan. Dat zijn best grote veranderingen in korte tijd:quote:Op zondag 5 mei 2013 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, en succes met je nieuwe leeftijd en nieuwe schoenen
- een jaartje ouder;
- nieuwe hardloopschoenen;
- optimist in plaats van pessimist.
Ik ben benieuwd.![]()
![]()
In Romequote:Op zondag 5 mei 2013 09:24 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb vanochtend mijn eerste mini-rondje in Rome gelopen. Was warm!! Heb het dan ook bij 2,6 km gelopen, daarvoor en daarna wel nog een km gewandeld.daar tellen mini-rondjes dubbel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: