Is dit niet een programma voor jou? Van die grietjes die nog maagd zijn, maar stiekem toch niet?quote:
ik hoorde haar stem, maar zat te lezen op mijn laptop, is ze knap?quote:
De herpes onder de Youtube-autotune-cover-zangeresjes > http://www.youtube.com/user/TiffanyAlvordquote:
Nee niet bij de vorige editiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
was er ook rap in de vorige edities van xfactor?
volgens mij wordt er 'gedicrimineerd ' qua muziekstijlen
Waarom dacht je dat?quote:
ik ga misschien 5 minuten kijken, maar zeker geen hele uitzendingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit niet een programma voor jou? Van die grietjes die nog maagd zijn, maar stiekem toch niet?
Ja dat had ik ook, ik dacht heel even 'Nou nou, dan heb ik liever nog een zielig verhaal'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef D. het volgende:
En ik ben nog maagd?
Ik denk: WTF
Maar XFA was al gestopt en het was reclame
ze is 20 zei ze, dus te oud voor jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik hoorde haar stem, maar zat te lezen op mijn laptop, is ze knap?
Oh ja, vrouwen minderen vaak, mannen tellen er bij opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit niet een programma voor jou? Van die grietjes die nog maagd zijn, maar stiekem toch niet?
Ik vond het wel een grappige afwisselingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik dacht heel even 'Nou nou, dan heb ik liever nog een zielig verhaal'
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik die bekentenis niet bij XFA vond passen
ik denk dat er geen rock muziek door mag bij x-factor..quote:
mijn doelgroep is t/m 25 jaar, dus ze valt daarbinnen (maar ze moet natuurlijk ook lief, schattig, slank, etc zijn)quote:
Ja, waarom zit er niemand bij met een goeie rockstem?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat er geen rock muziek door mag bij x-factor..![]()
het is allemaal popmuziek & rap nu
Optellen? Niet aftrekken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, vrouwen minderen vaak, mannen tellen er bij op
fixedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn doelgroep is t/m 25 15 jaar, dus ze valt daarbinnen (maar ze moet natuurlijk ook lief, schattig, slank, etc zijn)
Nee, jij wel?quote:
Er was toch een rockerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, waarom zit er niemand bij met een goeie rockstem?
Coldplay is geen rock, da's gewoon gayquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'rock' muziek bij xfactor gaat niet verder dan coldplay..
hehehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ali B, het gezicht van T-Mobile en binnenkort coach bij het door Vodafone gesponsorde The Voice... De ironie.
Ik vind bijna al die reclames leuk met hemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
omdat pa.pa. cen.tjus moet. ver-die-nun
Gotta love Ali
Je bent aan het aftakelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind bijna al die reclames leuk met hem
En ik vond zijn optreden bij de koningsvaart het tofst
Help, wat gebeurt er met me
Na 5 minuten al klaar en de handen gewassen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga misschien 5 minuten kijken, maar zeker geen hele uitzending
Die ogen, toen hij klaar was met zingen, zo trots, prachtig om te zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind bijna al die reclames leuk met hem
En ik vond zijn optreden bij de koningsvaart het tofst
Help, wat gebeurt er met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |