Dat wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel pelzierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel plezier. Prettig weekend alvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.
Bestond ekstaweekend al niet voor mutsaers?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Klopt, ik had niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Heb ik het over Wilbert? Gewoon 'de zenderbaas'.
Nee, je moet Marconi bedankenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |