Dat wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel pelzierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel plezier. Prettig weekend alvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.
Bestond ekstaweekend al niet voor mutsaers?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Klopt, ik had niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Heb ik het over Wilbert? Gewoon 'de zenderbaas'.
Nee, je moet Marconi bedankenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.
nja, de 5 en uit het raam moeten nog...quote:
wat let je?quote:
Ik wil niet iedereen jaloers makenquote:
haha, Michael Henkson!quote:
jij wil zeker ook zo'n mooie bril?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem wat ik zei over Gabbering terug
Baasje!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem wat ik zei over Gabbering terug
Baasje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, zal wel onrustig nachtje wordenKutclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, zal wel onrustig nachtje wordenIk vrees met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |