Dat wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel pelzierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Als Paul er nu niet was was het geen 2 Unlimited-dag.
Paul
Veel plezier. Prettig weekend alvast.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef Qunix het volgende:
Ik ben vuurwerk show paar straten verder checken... Tot zo bij Stenders.
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Niet vergeten om Michiel te bedanken. Want als hij er was, was Paul er niet.
Bestond ekstaweekend al niet voor mutsaers?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedank de zenderbaas dan ook maar, want zonder hem was Ekstra Weekend er niet
Klopt, ik had niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Heb ik het over Wilbert? Gewoon 'de zenderbaas'.
Nee, je moet Marconi bedankenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee je moet Florent bedanken en de NPS. Ekstra Weekend bestond voordat Wilbert zenderbaas werd.
nja, de 5 en uit het raam moeten nog...quote:
wat let je?quote:
Ik wil niet iedereen jaloers makenquote:
haha, Michael Henkson!quote:
jij wil zeker ook zo'n mooie bril?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem wat ik zei over Gabbering terug
Baasje!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem wat ik zei over Gabbering terug
Baasje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, zal wel onrustig nachtje wordenKutclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, zal wel onrustig nachtje wordenIk vrees met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Mijn Polaroid zonnebril heeft anders behoorlijk grote glazen, dus ik kom in de buurt...quote:
Hai Roflquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn Polaroid zonnebril heeft anders behoorlijk grote glazen, dus ik kom in de buurt...
WIE????quote:
Ria is net vertrokken, je krijgt de groetjes!quote:
ja, hij gitaarde bij Slayerquote:
Barcelona?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feestje hier. Op een na mooiste club is tenminste wél kampioen geworden.
FC Daugava??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feestje hier. Op een na mooiste club is tenminste wél kampioen geworden.
Cambuur.quote:
Cambuurquote:
PEC-fans en hun Cambuurhaat, beetje jammer altijd.quote:
quote:
Ben meer lurker dan hooligan hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn kampioen geworden in de Jupiler League en dat noemt zich een VBL hooligan?
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ben meer lurker dan hooligan hoor
Hooligans
Oh, dan is het goed! Ik vreesde dat ik iets verkeerds had gezegd of gedaanquote:
*slikt gevatte opmerking richting rubbereend in*quote:
jij slikt ook alles in hèquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
*slikt gevatte opmerking richting rubbereend in*![]()
mee eens. gadverdamme. je hoeft nie van dieren te houden, maar om ze te mishandelen vind ik wat ver gaan. bah.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruut_verbrand__.html
wie doet nu zoiets daar kan ik nou echt kwaad om worden he!!!![]()
![]()
Zo enorm waar ook... Ik kan nu niet anders dan toegevenquote:
Een kadje in Amerika is nieuws voor de Telegraafquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ruut_verbrand__.html
wie doet nu zoiets daar kan ik nou echt kwaad om worden he!!!![]()
![]()
was t mooi vuurwerk?quote:
ik jaag iedereen wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef henkde_j het volgende:
Wat is het hier rustig geworden op de vrijdagavond
Enkele vaste gasten zijn er niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:28 schreef henkde_j het volgende:
Wat is het hier rustig geworden op de vrijdagavond
goeden info.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo enorm waar ook... Ik kan nu niet anders dan toegeven
Ja, sorry... Maar tegen trademarkie kan ik niet liegenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry... Maar tegen trademarkie kan ik niet liegen
hij keek naar cambuurquote:
quote:
Liekequote:
Die lucht als je bij een notenboer binnenstaptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
Cashew noten van de AH zijn té zout waardoor het echt vies is. Van de C1000 is te vet en heeft weinig smaak. Super de Boer is niet zoutig en ook weinig smaak. Nu proef ik het van de Jumbo en dat heeft best wel smaak en zout is ook prima. Voor een huismerk dus best prima. Maar A merken winnen het wel... En baas boven baas, de notenboer wint het helemaal.
de Westfriese Notenkraam op de Leeuwarder weekmarkt. potdorie wat lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
Cashew noten van de AH zijn té zout waardoor het echt vies is. Van de C1000 is te vet en heeft weinig smaak. Super de Boer is niet zoutig en ook weinig smaak. Nu proef ik het van de Jumbo en dat heeft best wel smaak en zout is ook prima. Voor een huismerk dus best prima. Maar A merken winnen het wel... En baas boven baas, de notenboer wint het helemaal.
Zo true.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Die lucht als je bij een notenboer binnenstapt![]()
Zo zijn er meerderenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de Westfriese Notenkraam op de Leeuwarder weekmarkt. potdorie wat lekker.
DIE LUCHT!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Die lucht als je bij een notenboer binnenstapt![]()
SPOILER: Vrijdag de 13 03-05-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
haha, dat heb ik net getweet dankzij de pownedsitequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:20 schreef Evertjan het volgende:
wtf is dit mensen???
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20130503_132
Dan heb je mijn noten nog niet geproefd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
met je tijgernoten!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan heb je mijn noten nog niet geproefd.
Heyooooooo
e bellen het nichtje van Gordon omdat Gordon fittie heeft met LA: The Voices....ofzo.quote:
?quote:
Wou ik ook vragenquote:
GMTAquote:
slaap lekker vogeltje. lekker dromen!quote:
inderdaad mag zeker vaker, wat steviger spulquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
Volume hoog in de studio zo te zien.
Wat een kut muziek, maar hoort prima thuis op 3fm en mag vaker net als andere bandjes.
kutmuziek? nee joh! lekker man!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
Volume hoog in de studio zo te zien.
Wat een kut muziek, maar hoort prima thuis op 3fm en mag vaker net als andere bandjes.
euj, ieder zo zijn smaak natuurlijk. Ik vin andere muziek tof en weet dat andere het niks vindenquote:
i knowquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
euj, ieder zo zijn smaak natuurlijk. Ik vin andere muziek tof en weet dat andere het niks vinden
Begon voor 6u al papa te roepen. Het zal haar best een beetje tegengevallen zijn dat papa ineens lang haar had...quote:
Piñoquote:
nja, ik weet niet.....er zijn ook genoeg kinderen die er niet op zitten te wachten dat hun ouders zich ermee bemoeien...quote:
Chanand!quote:
nou, k werd wel een klein beetje opgewonden....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:45 schreef Piles het volgende:
Past alleenbij zeg, ernstig dat mensen hier ook echt naar bellen
Ook eenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, k werd wel een klein beetje opgewonden....
Van Ramon of Bianca?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, k werd wel een klein beetje opgewonden....
van Ramon natuurlijk! Grote Slurf, Haal em eruiuiuiuiuiuit!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Ramon natuurlijk! Grote Slurf, Haal em eruiuiuiuiuiuit!
en dan luister ik ook nog via internet!quote:
Iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan luister ik ook nog via internet!
quote:
Nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee!Volgende keer beter mikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihaho
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Oh ben je de kloon van Alberto_Vermicelli ?quote:
Het lijkt me stug, want die namen zeggen me nietsquote:
Hmmm, dan toch van BrauNquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt me stug, want die namen zeggen me niets
Daar heb ik wel eens van gehoord, maar ken ik verder niet. Ik zit hier al jaren, maar ken niet veel mensenquote:
ja verdommequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord, maar ken ik verder niet. Ik zit hier al jaren, maar ken niet veel mensen
Dan moet je de volgende keer iets beter mikken, hihahoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja verdomme
Ik heb je dan wel gemist, ok
Ik raakte je oog, hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer iets beter mikken, hihaho
Hoi!quote:
038 hier. Voor het eerst meegedaan bij de muziek.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in 040 ook. Bij gemeentelijke herdenking geweest.
Ik ben kilo's kwijtgeraakt in de afgelopen weken, zo breed ben ik heul niet meerquote:
Ga je me nou zitten opgeiluh??!!11quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben kilo's kwijtgeraakt in de afgelopen weken, zo breed ben ik heul niet meer
Nein! (lekker fout vandaag)quote:
Ik las "heli" en bedacht me toen wat het in vredesnaam met elkaar te maken zou hebben...quote:
Leuk dat je luistert.quote:
Ik heb ook pas net de radio aan nu mijn oor niet meer pieptquote:
Ik probeer mezelf even in een ander ritme te gooien, minder radio en minder hier zeikenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb ook pas net de radio aan nu mijn oor niet meer piept.
Moet ik ook nog doen via een andere weg, want geen iTunesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:05 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag het album van Armin van Buuren gekocht op Itunes
Ik ben eerlijk die jongens geven een goede show weg. 100% live, zingen goed en goede interactie met het publiek jammer alleen van die gillende bakvissenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf even in een ander ritme te gooien, minder radio en minder hier zeiken![]()
Ik las dat het tof was gisteren?
Hoort erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk die jongens geven een goede show weg. 100% live, zingen goed en goede interactie met het publiek jammer alleen van die gillende bakvissen.
Haha nee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoort erbij![]()
Zolang je zelf maar niet gaat staan meegillen naar Harry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |