2 zelfsquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Albert heeft toch wel een buitenechtelijk kind?
Alexandrequote:Albert heeft twee buitenechtelijke kinderen. Op 6 juli 2005 erkende hij zijn op 24 augustus 2003 geboren zoon Alexandre Eric Stephane Coste, die als moeder de Française van Togolese afkomst Nicole Tossoukpe heeft. De vorst bekende op 1 juni 2006 ook nog een dochter te hebben, Jazmin Grace Grimaldi (geb. 4 maart 1992), die hij ook erkende. De moeder van Jazmin is Tamara Rotolo. Als buitenechtelijke kinderen zijn ze allebei niet troongerechtigd.
quote:
quote:Nick Schilder ontkent komst derde kindje
Nick Schilder ontkent dat hij binnen afzienbare tijd voor de derde keer vader wordt. Showbizzjournalist Evert Santegoeds beweerde woensdagochtend in de radioshow van Edwin Evers het tegendeel, op basis van Volendamse bronnen.
Nick Schilder ontkent komst derde kindje
Het management van de Volendamse zanger liet woensdagochtend weten het nieuws ook voor het eerst te horen. Na navraag bij Nick zelf zei een woordvoerder dat het 'niet waar' is.
De zanger werd vorig jaar zomer nog vader van zoon Julian. De 29-jarige zanger, de helft van het duo Nick & Simon, en zijn vriendin Kirsten werden begin 2011 al de ouders van dochter Nikki.
Oooh, hij kan dus nog altijd een van die vrouwen trouwen om Monaco toch nog aan een troonopvolger van hemzelf te helpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef kvd het volgende:
[..]
2 zelfs
[..]
Alexandre
[ afbeelding ]
Jazmin
[ afbeelding ]
Ze hebben de grondwet aangepast en daardoor staan de kinderen van Caroline ook gewoon in de lijn voor troonopvolging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, hij kan dus nog altijd een van die vrouwen trouwen om Monaco toch nog aan een troonopvolger van hemzelf te helpen
Dat weet ik, daarom zeg ik ook: 'van hemzelf'quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hebben de grondwet aangepast en daardoor staan de kinderen van Caroline ook gewoon in de lijn voor troonopvolging.
Ja, dat snap ik ook niet zo. Zeker nu ze niet echt van plan lijkt om een kind op de wereld te zetten...quote:Ik snap sowieso niet waarom hij nou net met een vrouw moet trouwen die helemaal niks van hem moet hebben. Een man met zijn status/rijkdom moet toch wel een golddigger kunnen vinden die nog een beetje de moeite doet om de indruk te wekken dat er iets van liefde is.
quote:Jamie Saunders vader van dochter
Jamie Saunders is donderdag vader geworden van een dochter. Het is het tweede kind van de zanger.
Foto: ANP
Moeder Zoë beviel rondom het middaguur van dochtertje Harley Zoë Anita Saunders, beiden maken het goed, zo vertelt Saunders' moeder aan Shownieuws.
Het broertje van Ben en Dean Saunders heeft uit een vorige relatie al een zoon, Jayden.
Saunders werd in januari dit jaar veroordeeld tot een celstraf van vier maanden, een week later maakte hij bekend in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak van de rechter.
Ik zag hem ook voorbij komen, en ik besloot toch maar om hem niet te plaatsen vanwege te onbekend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef Spees_Eend het volgende:
"Beroemd" is een rekbaar begrip he?
[..]
'zingen' is dan ook een rekbaar begrip.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet al nooit wie nou Dean en wie nou Ben is, laat staan dat ik wist dat er nog iemand zong in de familie?
Nee, volgens mij niet ontkend. Wel genegeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wist ik. Maar heeft hij dat niet altijd ontkend? En lijkt zijn zoon niet sprekend op hem?
Nou ja, hij heeft niet gezegd welke vrijdag. Dus het kan ook morgen, zonder gezichtsverlies.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'zingen' is dan ook een rekbaar begrip.
Is die kleine van Thomas Berge er ondertussen al?
Misschien was het weer een schreeuw om aandacht, publiciteit is nooit weg, nu zitten wij op het puntje van de stoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft niet gezegd welke vrijdag. Dus het kan ook morgen, zonder gezichtsverlies.
Oh ja, hij heet Giel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef dennis83 het volgende:
Ben benieuwd naar de naam van het zoontje van Myrthe en Thomas/Giel. Hopelijk iets normaals en niet zo'n wannabe-naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |