Laatste antwoorden:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:25 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
is an R&B group formed in Boston in 1978. The group reached its height of popularity during the 1980s. They were the progenitors of the boy band movement of the 1980s and 1990s and led the way for groups like New Kids on the Block, Boyz II Men, Backstreet Boys and 'N Sync. The group recorded mostly as a quintet.
quote:
quote:
Geef jezelf dan puntenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook een Maurice Starr groepje --> New Edition dus
laatst nog zelf gevraagd.
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook een Maurice Starr groepje --> New Edition dus
laatst nog zelf gevraagd.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Burnett het volgende:
One Direction covert verkracht Undertones' teenage kick
Doen ze dat echt ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:18 schreef Burnett het volgende:
One Direction covert Undertones' teenage kick
Die stond nog open van het : topicquote:
quote:
The horrorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gemixt door One Way or Another van Blondie
cafca + 1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:10 schreef cafca het volgende:
One Direction volgens mijn dochter. Maar ze hadden wel oranje kleren aan!
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 17:16:06LOL geen doorkomen aan in Kalverstraat omdat bosbrand One Direction winkelt. Ongelofelijke horde gillende bakvisjes lol reageer retweet
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 17:22:32Haha dus bosbrand moet eigenlijk boyband zijn. #autocorrect reageer retweet
MadMaster +1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:00 schreef MadMaster het volgende:
David Bowie, aldus haar verklaring bij DWDD gisteren...
Die is dan weer wel 9 maanden later geboren...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:33 schreef methodmich het volgende:
Dan zeg ik alleen omdat het kan ook nog even John de Mol.
De 2e geplaatste foto verwijst naar de song die hierboven aangeduid wordt metquote:is the dynamic duo of Copenhagen based dj Carla Cammilla Hjort and MC Ena, who are both a hot couple - on and off stage and two busy bees when it comes to creative output.
In 2009 they released their debutalbum, including hitsingle and lesbian anthemand have since been heavily touring Denmark, all Europe and places like Tel Alviv, Sao Paolo and New York.
Correct, zit in het achtergrondje, maar het gaat om de titel van een song...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef WeezerButler het volgende:
Bohannon's Lets start the dance bevat die tekstregel
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu al 2 vragen van MM waar ik echt nog nooit van gehoord heb. I'm losing it!
quote:
Anja Liebrandquote:Wist niet dat hij een zus had die kennelijk hier het melden waard is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |