Ik vond het een gedrocht (uitgezonderd de Akropolis uiteraard) maar het is alweer 20 jaar geleden dat ik daar was. Allemaal half afgebouwde nieuwbouw (wegens belastingvoordelen) en weinig sfeer.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Athene is trouwens nog geen enkele keer genoemd, terwijl ik daar hoge verwachtingen van heb. Schort er wat aan?
Ik denk dat jij best kan optellen. De één - twee heb je al onder de knie. Nu de rest nog.quote:
Moest even googelen (eerste link bij Kotor geeft trouwens een Star Wars filmquote:
Volgens mij eerder te lui.quote:
Ik heb echt géén idee wat je bedoelt. Ziet het er communistisch uit ofzo en zo ja, wat betekent dat dan? Overigens is Hong Kong volgens diverse ranglijsten 's werelds meest kapitalistische en vrije economie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef BlackLining het volgende:
Hong Kong vond ik in ieder geval een vreselijk communistisch bolwerk,
Ja, quote dan ook even het deel van die zin na de komma zegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee wat je bedoelt. Ziet het er communistisch uit ofzo en zo ja, wat betekent dat dan? Overigens is Hong Kong volgens diverse ranglijsten 's werelds meest kapitalistische en vrije economie.
De enige mooie grote steden die ik in Latijns Amerika heb gezien, zijn Rio, Cartagena, Medellin, Curitiba en Santiago. Quito is ook wel aardig en is prachtig gelegen, Mexico City is mooi op een andere manier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:40 schreef El_Matador het volgende:
Grote steden in Latijns-Amerika zijn vaak niet erg mooi, de kleinere zijn mooier. Uitzonderingen zijn Rio de Janeiro (door de unieke ligging in het landschap zonder twijfel de mooiste stad op Aarde) en Buenos Aires.
Prettigste/leukste steden zou ik noemen;
Colombia:
- Medellin
- Bucaramanga
- Manizales
Verder:
- Lima
- Rio
- Mexico D.F.
Dit. ..en toch vind ik veel lelijke steden toch wel waard om te bezoeken. 'Lelijkheid' kan ook veel charme hebben. Chernobyl had ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Van dit soort topics krijg ik spontaan een aanval van fernweh
Zelfs China is niet meer dan communistisch in naam. Het is gewoon een niet sociale dictatuur met erg rijke gebieden zelfs buiten Hong Kong en Macau.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef BlackLining het volgende:
ik ben me er ook van bewust dat Hong Kong weinig met het communisme van China te maken heeft
Je snapt toch wel wat ik bedoel neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Zelfs China is niet meer dan communistisch in naam. Het is gewoon een niet sociale dictatuur met erg rijke gebieden zelfs buiten Hong Kong en Macau.
"gewoon een niet sociale dictatuur"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Zelfs China is niet meer dan communistisch in naam. Het is gewoon een niet sociale dictatuur met erg rijke gebieden zelfs buiten Hong Kong en Macau.
Volgens mij snapt niemand hier wat je met een communistisch uitziend Hong Kong bedoelt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |