Wow Moonah, ik ben niet zo 4ff achtig, maar jij hebt er een paar mooie uit weten te kiezenquote:
Oh, maar dat gaat heeeeel snel hoor, dat groeien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wow Moonah, ik ben niet zo 4ff achtig, maar jij hebt er een paar mooie uit weten te kiezen. Jammer dat mijn baby nog 60 maten moet groeien hiervoor!
Pakketje babykleertjes is verkocht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef Roos2010 het volgende:
Iemand nog interesse in babyspulletjes en wat babykleertjes voor een meisje?
kleertjes maat 50/56: http://www.mijnalbum.nl/Album=TH6S7XJP
Pakketprijsje voor alles bij elkaar: 22,50 euro.
ander babyspul meisje: http://www.mijnalbum.nl/Album=JSPLACOX
(richt)prijzen staan erbij.
Ik hoor het wel. Grotere maatjes ook nog beschikbaar, heb al eerder gepost, maar zal weer even updaten binnenkort.
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Meisje zomerkleding.
maat 50 t/m 74Ook nog maar een keer in de herhaling. Al lijkt de zomer nog erg ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn vraagprijzen zonder verzendkosten (tnt/dhl/ophalen is mogelijk)
Wij hebben katten en niet alles is even glad gestreken uit de krat gekomen.
Welke maat is het? Ik zie op internet dat je een S, een L en een XL hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef __Isis__ het volgende:
Ik verkoop mijn splinternieuwe Marsupi, het is de antracietgrijze. Echt maar 3 keer een half uurtje gebruikt. Zelf voor EUR 37,50 in een fantastische aanbieding gekocht. Zou het fijn vinden dat bedrag er weer voor terug te krijgen.
Jaah! Laten we dat doen! Mineola was je voor wat betreft de tuinbroek, maar de rest is er nog!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Keshet het volgende:
Bodpa mag ik:
Zomerpakjes maat 74-80, linker en rechter 2 euro
Effen witte longsleeve H&M, maat 74, ¤1
Longsleeve Hema, maat 74, ¤2
Petit Bateau, 81 cm, donkerblauwe tuinbroek van joggingstof met zak op de voorkant en drukkers tussen de beentjes, iets valer geworden door het wassen, ¤ 4
Doen we weer een Frits?
Sorry Keshet, maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Jaah! Laten we dat doen! Mineola was je voor wat betreft de tuinbroek, maar de rest is er nog!
quote:
Het is een S.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:11 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Welke maat is het? Ik zie op internet dat je een S, een L en een XL hebt.
Hoi, ja dat zou ik wel doen, maar ik vroeg het voor een vriendin en die heeft zeker wel L of XL nodig. Zij krijgt een zoontje en zoekt nog een drager, dat weet ik toevallig. Ik vind hem zelf ook mooi en sta op het punt te bevallen van een jongetje, maar ik heb zelf al een (zwarte) Hop Tye van iemand overgenomen, en volgens mij is dat vergelijkbaar met deze Marsupi toch? Anders had ik 'm zeker voor mezelf willen hebben, want ik ben wel een S'jequote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:11 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Het is een S.
Stuur je me een PM bij interesse? Ik ben niet altijd even vaak op Fok!
Ik heb geen idee of dat vergelijkbaar is, heb er weinig verstand vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:41 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Hoi, ja dat zou ik wel doen, maar ik vroeg het voor een vriendin en die heeft zeker wel L of XL nodig. Zij krijgt een zoontje en zoekt nog een drager, dat weet ik toevallig. Ik vind hem zelf ook mooi en sta op het punt te bevallen van een jongetje, maar ik heb zelf al een (zwarte) Hop Tye van iemand overgenomen, en volgens mij is dat vergelijkbaar met deze Marsupi toch? Anders had ik 'm zeker voor mezelf willen hebben, want ik ben wel een S'jeOp www.dragenenvoeden.nl ben je hem vast zo kwijt!
Die zoek ik ook nog een aantal liefst mouwloos evt met korte mouw.. Dus als er veel aanbod is en Asyniur heeft genoeg kun je er ook nog bij mij kwijtquote:Op zondag 19 mei 2013 12:05 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog rompers voor een jongetje maat 98 (98/104) liggen?
Ik heb nog wat liggen... Enkele witte/groen/blauwe met korte mouw die voor weinig weg mogen..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:05 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog rompers voor een jongetje maat 98 (98/104) liggen?
Ik ben waarschijnlijk al voorzien.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:31 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat liggen... Enkele witte/groen/blauwe met korte mouw die voor weinig weg mogen..
En geloof 2/3 met lange mouw die ook voor een jongen kunnen...
En verder heb ik nog een flinke stapel rompers lange mouw 98/104 voor een meisje.... Een regenponcho van jip en Janneke van de Hema (Ook 98/104, maar eerder te gebruiken) en een roze bollerootje..... En laatste restjes O.Kleding..
Ja, een roze van Pumaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er iemand nog een skipak liggen maat 110?
Ik heb lage grijze. Maar ik denk dat je opzoek bent naar half hoge?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef twentemeisje het volgende:
Iemand nog All Stars in maat 21 (5) in de aanbieding voor Saar?
Mag ik deze 2?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Spewey het volgende:
Door het heerlijke weer vandaag tijd gehad om Zoë's kast een beetje uit te mesten
en alvast wat op de foto te zetten (wel een beetje crappy foto's zie ik nu)
[ afbeelding ]
Claesen's jurkje maat 80/86, 3 euro
[ afbeelding ]
Jurkje van Maxomorra, 86/92, 3 euro
quote:
Wil ik daarna wel aansluiten.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ben ik net te laat voor 't Claesens jurkje! Mag ik 'm tzt weer van jou overnemen
? Valt wel klein, ik heb deze in mt 68/74 voor E en die valt nu echt als een shirtje. Maar hij's super
Editquote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ben ik net te laat voor 't Claesens jurkje! Mag ik 'm tzt weer van jou overnemen
? Valt wel klein, ik heb deze in mt 68/74 voor E en die valt nu echt als een shirtje. Maar hij's super
Inderdaad Sam, maar je mag me wel een fotootje van jouw exemplaren sturen, wie weet vind ik dat ook wel wat voor Saar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb lage grijze. Maar ik denk dat je opzoek bent naar half hoge?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig is Zoe me eerder met de poezen jurk! ik heb echt niks nodig voor mijn spruit!
Fannetje, had je mijn PM gezien?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Fannetje het volgende:
Hier staat nog wel wat tussen Isis.
http://www.mijnalbum.nl/Album=4F8UERSZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |