Maakt de kleur uit? Ik heb jongensmaillots; grijs en zo'n hema blauwe met sterren. En nog een dacht ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand mooie maillotjes 50 of 56? evt 62
Nee, maar had het maar eerder gezegd! Hier in net over de grens waren ze pas afgeprijsd en dan ook nog met 20% extra korting...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er iemand nog een skipak liggen maat 110?
De of Be? anders kan ik daar ook nog wel eens kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, maar had het maar eerder gezegd! Hier in net over de grens waren ze pas afgeprijsd en dan ook nog met 20% extra korting...
duitslandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
De of Be? anders kan ik daar ook nog wel eens kijken.
Ja ik weet het ben er laat mee, maar wil binnenkort met Roy hier spelen in de skihal
Nijna, heb je de cameleon nog en wat wil je ervoor? Mag ook via pm. Mijn buurvrouw haar zusje zoekt er een. Weet alleen niet waar jij woont en of dat voor haar te doen is, zal ik vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef Nijna het volgende:
Duplo wordt hier nog af en toe mee gespeeld, dus dat blijft nog even...
Ik heb nog een bugaboo cameleon uit 2007, antraciet met rode fleece bekleding hier staan en een rode maxicosi. Liefst in 1 koop, iemand interesse?
ik, zie ergens eerder in dit topicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog een zomerjasje maat 74/80 liggen?
Ik zie dit nu pas! Wat voor materiaal is het jasje (de buitenkant dan)?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef innepin het volgende:
Ik dacht al dat ik wat gemist had![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de winterjasjes waar niemand op dit moment wat aan heeft, denk ik![]()
[ afbeelding ]
Hier de slaapzakken, maat 68/80 dus. De meest linker is zomerslaapzakje, de 2e beetje tussenin, de andere 2 zijn winterslaapzakken (de 2e v rechts heeft afritsbare mouwen). Ik móet ergens nog zomerslaapzakken hebben maar ik heb te veel dozen om doorheen te ploegen![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de zomerjasjes. Maar ik heb net besloten dat het roze Benettonjasje voor altijd bewaard moet worden, sorryIk kan er geen afstand van doen. Linksboven = Hema maat 80 ( Joehoe Tante Soesa? ), rechtsboven H&M maat 74, rechtsonder persoonlijk uit Duitsland gehaald
maat 74, met losse capuchon (drukknoopjes), très cute.
Ben je voorzien? Anders heb ik nog een rode in maat 80 hier lliggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog een zomerjasje maat 74/80 liggen?
Hmmmm... Foto? Van de Gap jas!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Sannne het volgende:
Ik heb er ook nog een, van Gap. Witte trenchcoat met blauwe bloemies.
En een roze z8 trench in zachte sweaterstof, met blauwe stipjes. Maar die heeft een paar knopen niet meer.
Zegt me zo niks geloof ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef innepin het volgende:
Da's het regenjasjesspul dat ze bij de Hema altijd hebben.
Stippeltjesquote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de zomerjasjes. Maar ik heb net besloten dat het roze Benettonjasje voor altijd bewaard moet worden, sorryIk kan er geen afstand van doen. Linksboven = Hema maat 80 ( Joehoe Tante Soesa? ), rechtsboven H&M maat 74, rechtsonder persoonlijk uit Duitsland gehaald
maat 74, met losse capuchon (drukknoopjes), très cute.
Maar het gaat om jassen maat 74 he..quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hmmmm... Foto? Van de Gap jas!
Die z8 jas heb ik in mt 74, welke knopen missen? Misschien heb ik nog de reserves liggen hier en dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik vind m geweldig
Edit: knopen niet gevonden helaas..
Wow Moonah, ik ben niet zo 4ff achtig, maar jij hebt er een paar mooie uit weten te kiezenquote:
Oh, maar dat gaat heeeeel snel hoor, dat groeien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wow Moonah, ik ben niet zo 4ff achtig, maar jij hebt er een paar mooie uit weten te kiezen. Jammer dat mijn baby nog 60 maten moet groeien hiervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |