Maakt de kleur uit? Ik heb jongensmaillots; grijs en zo'n hema blauwe met sterren. En nog een dacht ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand mooie maillotjes 50 of 56? evt 62
Nee, maar had het maar eerder gezegd! Hier in net over de grens waren ze pas afgeprijsd en dan ook nog met 20% extra korting...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er iemand nog een skipak liggen maat 110?
De of Be? anders kan ik daar ook nog wel eens kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, maar had het maar eerder gezegd! Hier in net over de grens waren ze pas afgeprijsd en dan ook nog met 20% extra korting...
duitslandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
De of Be? anders kan ik daar ook nog wel eens kijken.
Ja ik weet het ben er laat mee, maar wil binnenkort met Roy hier spelen in de skihal
Nijna, heb je de cameleon nog en wat wil je ervoor? Mag ook via pm. Mijn buurvrouw haar zusje zoekt er een. Weet alleen niet waar jij woont en of dat voor haar te doen is, zal ik vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef Nijna het volgende:
Duplo wordt hier nog af en toe mee gespeeld, dus dat blijft nog even...
Ik heb nog een bugaboo cameleon uit 2007, antraciet met rode fleece bekleding hier staan en een rode maxicosi. Liefst in 1 koop, iemand interesse?
ik, zie ergens eerder in dit topicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog een zomerjasje maat 74/80 liggen?
Ik zie dit nu pas! Wat voor materiaal is het jasje (de buitenkant dan)?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef innepin het volgende:
Ik dacht al dat ik wat gemist had![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de winterjasjes waar niemand op dit moment wat aan heeft, denk ik![]()
[ afbeelding ]
Hier de slaapzakken, maat 68/80 dus. De meest linker is zomerslaapzakje, de 2e beetje tussenin, de andere 2 zijn winterslaapzakken (de 2e v rechts heeft afritsbare mouwen). Ik móet ergens nog zomerslaapzakken hebben maar ik heb te veel dozen om doorheen te ploegen![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de zomerjasjes. Maar ik heb net besloten dat het roze Benettonjasje voor altijd bewaard moet worden, sorryIk kan er geen afstand van doen. Linksboven = Hema maat 80 ( Joehoe Tante Soesa? ), rechtsboven H&M maat 74, rechtsonder persoonlijk uit Duitsland gehaald
maat 74, met losse capuchon (drukknoopjes), très cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |