Ja, een roze van Pumaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:43 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er iemand nog een skipak liggen maat 110?
Ik heb lage grijze. Maar ik denk dat je opzoek bent naar half hoge?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef twentemeisje het volgende:
Iemand nog All Stars in maat 21 (5) in de aanbieding voor Saar?
Mag ik deze 2?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:00 schreef Spewey het volgende:
Door het heerlijke weer vandaag tijd gehad om Zoë's kast een beetje uit te mesten
en alvast wat op de foto te zetten (wel een beetje crappy foto's zie ik nu)
[ afbeelding ]
Claesen's jurkje maat 80/86, 3 euro
[ afbeelding ]
Jurkje van Maxomorra, 86/92, 3 euro
quote:
Wil ik daarna wel aansluiten.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ben ik net te laat voor 't Claesens jurkje! Mag ik 'm tzt weer van jou overnemen
? Valt wel klein, ik heb deze in mt 68/74 voor E en die valt nu echt als een shirtje. Maar hij's super
Editquote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ben ik net te laat voor 't Claesens jurkje! Mag ik 'm tzt weer van jou overnemen
? Valt wel klein, ik heb deze in mt 68/74 voor E en die valt nu echt als een shirtje. Maar hij's super
Inderdaad Sam, maar je mag me wel een fotootje van jouw exemplaren sturen, wie weet vind ik dat ook wel wat voor Saar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:38 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb lage grijze. Maar ik denk dat je opzoek bent naar half hoge?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig is Zoe me eerder met de poezen jurk! ik heb echt niks nodig voor mijn spruit!
Fannetje, had je mijn PM gezien?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Fannetje het volgende:
Hier staat nog wel wat tussen Isis.
http://www.mijnalbum.nl/Album=4F8UERSZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |